Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Μπουρλότο...

Στο πλαίσιο της κινητικότητας, ο Αντώνης Σαμαράς στέλνει τον Χρήστο Παπουτσή από το σπίτι του στην Παγκόσμια Τράπεζα. Ο Χρήστος Παπουτσής ορίστηκε εκπρόσωπος της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα αλλά οι τράπεζες είναι κακές, οπότε καλά να πάθουν.
Είναι προφανές πως, με τον διορισμό του Χρήστου Παπουτσή ως εκπροσώπου της Ελλάδας στην Παγκόσμια Τράπεζα, η χώρα μας προσπαθεί να χτυπήσει το σύστημα από μέσα και να το οδηγήσει σε κατάρρευση. Όσο περνούν τα χρόνια και βλέπω την...

πορεία κάποιων αγωνιστών του Πολυτεχνείου -όπως ο Χρήστος Παπουτσής-, αρχίζω να πιστεύω πως το Πολυτεχνείο έπρεπε να έχει βομβαρδιστεί.
Θα την πλήρωναν και κάποιοι αθώοι και τίμιοι άνθρωποι αλλά η θυσία τους για την Ελλάδα δεν θα πήγαινε χαμένη.



πιτσιρίκος 

1 σχόλιο:

  1. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ-ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΥΣ-ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.