Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Αντίπαλος του Πανναξιακού ο Σ. Μεϊμάρογλου ;

- Επίσημη πρόταση απο ομάδα Δ΄ Εθνικής κατηγορίας, του (5ου) ομίλου δέχτηκε ο Στέφανος Μεϊμάρογλου, και τίς επόμενες μέρες πιθανόν να υπάρξουν εξελίξεις αναφορικά με το πού θα συνεχίσει την προπονητική του σταδιοδρομία ο Αθηναίος προπονητής.
''Είμαι ήδη σε διαδικασία συζητήσεων για νέα συνεργασία με ομάδα, και εξετάζω κάποιες περιπτώσεις ομάδων που έχουν ενδιαφερθεί για μένα, ώστε να συνάψουμε συνεργασία για την νέα αγωνιστική περίοδο 2011 - 2012. Πρόσφατα είχα πρόταση απο ομάδα Δ΄ Εθνικής κατηγορίας του (5ου) ομίλου, (πολύ γνωστής ομάδος ανα την Ελλάδα), και την οποία πρόταση αξιολογώ. Δεν κρύβω ότι είμαι σε επαφή με αρκετές ομάδες (κυρίως απο τον χώρο της Δ΄ Εθνικής κατηγορίας), και δεν θα βιαστώ να πάρω τίς τελικές μου αποφάσεις προκειμένω να κάνω την καλύτερη δυνατή επιλογή. Εχουμε ακόμα μέρες μπροστά μας, και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά.
 Με χαροποιεί το γεγονός ότι πολλά μέλη του κλάμπ μας, ενδιαφέρονται και επιθυμούν να μάθουν νέα για τόν προπονητή Στέφανο Μεϊμάρογλου, και τους διαβεβαιώ, ότι θα είναι οι πρώτοι (μέσω του κλάμπ μας), που θα μάθουν το οτιδήποτε νεότερο με αφορά! Οσοι με γνωρίζουν καλά, ξέρουν ότι πάντα εργάζομαι σε συλλόγους που με θέλουν, αλλά και πού θέλω και εγώ. Οπότε η κάθε επιλογή μου, δεν γίνεται με βιοποριστικά κριτήρια, αλλά συνυπολογίζω και άλλες παραμέτρους. Είμαι αισιόδοξος και πιστεύω ότι όλα θα πάνε καλά, και πολύ σύντομα θα αναλάβω την τεχνική ηγεσία κάποιας ομάδος για να συνεχίσω την προπονητική μου καριέρα, πάντα υπεύθυνα και πάντα με όρεξη για δουλειά και επιτυχίες. Οπως αυτό, και μόνον αυτό, πράτω κατά τα (12) συναπτά έτη της σταδιοδρομίας μου ώς προπονητής. Να είναι σίγουροι οι φίλοι μου, ότι αν δέν δεχτώ πρόταση απο ομάδα που να καλύπτει τίς προδιαγραφές που θέλω, θα προτιμήσω να μείνω εκτός δουλειάς μέχρι να προκύψει κάποια συνεργασία που θα καλύπτει τίς φιλοδοξίες μου! Για οτιδήποτε νεότερο θα επικοινωνήσουμε προσεχώς. Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και το αληθινό ενδιαφέρον σας για μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: