Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Απίστευτος παπάς κάνει δεήσεις για να φύγουν οι 300 !!!

 Ένας ιερέας, από τους πολλούς ''αναρχοπαπάδες'' της πλατείας Συντάγματος, λειτούργησε στην πλατεία και έκανε δεήσεις για να φύγουν οι 300 της Βουλής!
Να μας απαλλάξει η Θεοτόκος από τους «300 τυράννους του κοινοβουλίου τούτου», όπως θα τον ακούσετε να λέει.
Τι να κάνει ο λαός, χρησιμοποιεί όλα τα… μέσα για να ξεφορτωθεί τους άχρηστους πολιτικάντηδες! Ακόμα και με τη… βοήθεια του Θεού!
Δείτε πιο κάτω το video ...

3 σχόλια:

  1. ΤΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
    ΤΡΑΒΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΦΟΡΙΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μακάρι να τον ακούει ο Θεός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΝ. Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.