Ένας ιερέας, από τους πολλούς ''αναρχοπαπάδες'' της πλατείας Συντάγματος, λειτούργησε στην πλατεία και έκανε δεήσεις για να φύγουν οι 300 της Βουλής!
Να μας απαλλάξει η Θεοτόκος από τους «300 τυράννους του κοινοβουλίου τούτου», όπως θα τον ακούσετε να λέει.
Τι να κάνει ο λαός, χρησιμοποιεί όλα τα… μέσα για να ξεφορτωθεί τους άχρηστους πολιτικάντηδες! Ακόμα και με τη… βοήθεια του Θεού!
Δείτε πιο κάτω το video ...
ΤΟΡΑ ΜΑΛΙΣΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΡΑΒΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΦΟΡΙΣΜΟ
Μακάρι να τον ακούει ο Θεός
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΕΞΟΡΚΙΣΜΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ, ΑΥΤΟΙ ΔΕ ΦΕΥΓΟΥΝ. Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΦΕΥΓΕΙ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΑ ΠΑΡΑ ΟΙ ΒΟΛΕΥΤΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή