Και όμως ο Τζορτζ Μπους έχει θαυμαστές και μάλιστα φανατικούς. Η γειτονική μας Αλβανία αποτελεί «groupie» του πρώην προέδρου των ΗΠΑ ο οποίος θεωρείται ένας από τους χειρότερους στην ιστορία της Αμερικής. Μπορεί λοιπόν στον υπόλοιπο κόσμο να τον θεωρούν μειωμένης νοητικής ικανότητας και αιμοδιψή όμως στην Αλβανία τον θεωρούν ήρωα και παρουσία του Αλβανού προέδρου Σαλί Μπερίσα έγιναν τα αποκαλυπτήρια του ανδριάντα του στην πλατεία ενός μικρού χωριού που είχε επισκεφθεί ο τότε πρόεδρος. «Ο φιλο-αμερικανισμός των Αλβανών έχει τις ρίζες του ...
στις προσπάθειες μας να χτίσουμε ένα ελεύθερο έθνος, μια ελεύθερη χώρα», τόνισε στην ομιλία του ο Σαλί Μπερίσα. Ο Μπους ήταν ο πρώτος πρόεδρος των ΗΠΑ που επισκέφθηκε την Αλβανία.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.