Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Δεν μπορώ να σταυρώσω άντρα !

                                  Φαντάζεστε ποιά το είπε ;



Και όμως, η παραπάνω δήλωση ανήκει στην Σαρλίζ Θέρον ...

Η 35χρονη σέξι ηθοποίος στην τελευταία της συνέντευξη, «ξέσπασε». Η Θέρον τόνισε πως από τον Ιανουάριο που χώρισε με τον Αυστραλό ηθοποιό Στιούαρτ Τάουνσεντ είναι μόνη!
«Δεν μπορώ να σταυρώσω άντρα», παραδέχτηκε η βραβευμένη με Όσκαρ νοτιοαφρικανή ηθοποιός.
«Είμαι μόνη και χρειάζομαι έναν άντρα», δήλωσε η απεγνωσμένη Σαρλίζ.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: