Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

Επέζησε με ένα ξύλο καρφωμένο στο κεφάλι !

Μια γυναίκα επέζησε από την έκρηξη στο Όσλο, παρολο που στο κεφάλι της σφηνώθηκε ένα ξύλο 30 εκατ.
Μετά την έκρηξη στα γραφεία στο Όσλο, όλοι έτρεχαν να σωθούν. Η 50χρονη Λάιν Νέρσαενς δουλευε ως σύμβουλος στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, όταν η έκρηξη έσπασε το παράθυρο δίπλα της και την πέταξε στον απέναντι τοίχο. Όλη η ξύλινη κορνίζα του παραθύρου διασκορπίστηκε σε κομμάτια. Η Λάιν από την έκρηξη είχε κουφαθεί και ένιωθε έναν διαπεραστικό πονοκέφαλο. Αυτό που δεν ήξερε ήταν ότι στο κεφάλι της είχε σφηνώσει ένα κομμάτι ξύλου 30 εκατ. από την κορνίζα του παραθύρου!
Όταν βγήκε από το κτήριο όλος ο κόσμος την κοιτούσε έκπληκτος και ένας συνάδερφός της
 τής είπε ότι έχει κάτι στο κεφάλι! Η Λάιν αιμορραγούσε πολύ και όταν είδε πόσο μεγάλο ήταν το ξύλο πανικοβλήθηκε.
«Ένιωσα σα να είχε διαμελιστεί το κρανίο μου. Έβαλα το χέρι μου στο κεφάλι και ένιωσα ένα ραβδί. Τρομοκρατήθηκε τόσο πολύ όταν συνειδητοποίησα ότι είχα κάτι στον εγκέφαλό μου. Αλλά ήμουν τυχερή που ήμουν ζωντανή», δηλώνει.
Ωστόσο, όταν πήγε στο νοσοκομείο οι γιατροί ανακάλυψαν ότι το ξύλο είχε εισχωρήσει μόνο επιφανειακά στο κρανίο χωρίς να προκαλέσει καμία ζημιά. Έτσι, της έκαναν 27 ράμματα, της έδεσαν το κεφάλι καλά και στις 8.30 το ίδιο βράδυ πήγε σπίτι της. Μάλιστα, σήμερα, μια εβδομάδα μετά, επέστρεψε στην δουλειά της.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: