Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011 7.30 μμ στον Ιερό Ναό Αγίας Γλυκερίας Γαλατσίου : Πανηγυρικός εσπερινός και αρτοκλασία.
Τετάρτη 13 Ιουλίου 2011 9.30 μμ : Μετά τον εσπερινό, ναξιώτικο γλέντι με ναξιώτες μουσικούς και τραγουδιστές στο γήπεδο μπάσκετ δίπλα στην Αγία Γλυκερία ( οδός Ιπποκράτους ). Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011 7.30 πμ στον Ιερό Ναό Αγίας Γλυκερίας Γαλατσίου: Όρθρος και Θεία Λειτουργία .
Στις παραπάνω εκδηλώσεις συμπαρίσταται Δήμος Γαλατσίου και ο σύλλογος ¨ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ ¨ Γαλατσίου.
Η Ο.ΝΑ.Σ. προτείνει να καθιερωθεί ο επίσημος εορτασμός του Οσίου μας και στην Αθήνα, εμπλουτισμένος και με άλλες παράλληλες εκδηλώσεις . Η φετινή χρονιά ας αποτελέσει μόνο την αρχή.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΪΤΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.