Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Πήραν στο κηνύγι την τηλεόραση του Spiegel tv γιατί κατέγραφαν ελέγχους του ΣΔΟΕ

Σκηνές απείρου κάλλους διαδραματίστηκαν στο λιμάνι των Σπετσών το μεσημέρι της Κυριακής, με τους Γερμανούς δημοσιογράφους του Spiegel TV να φυγαδεύονται από το νησί του Αργοσαρωνικού με την επέμβαση των αρχών.
Η παρουσία του τηλεοπτικού συνεργείου του Spiegel TV στις Σπέτσες, το οποίο κατέγραφε τους ελέγχους που πραγματοποιούσε κλιμάκιο του ΣΔΟΕ, ξεσήκωσε τους κατοίκους του νησιού, με τους Σπετσιώτες να απειλούν ακόμα και να πετάξουν στη θάλασσα τους Γερμανούς δημοσιογράφους.
"Κατέβηκα στο λιμάνι γιατί ήταν παράνομη η ...
 βιντεοσκόπηση του ελέγχου. Το ΣΔΟΕ κάνει ελέγχους και καλά κάνει. Ουδέποτε στο νησί προπηλακίστηκαν, όπως σε άλλα μέρη, αλλά δεν επιτρέπεται τηλεοπτικό συνεργείο, και πόσω μάλλον γερμανικό, να καταγράφει με κάμερα τον έλεγχο.

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.