Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

Και οι νεκροί παίρνουν κανονικά τη σύνταξη τους !

Όταν τους λες άχρηστους προσβάλλονται! Προφανώς είναι δείγμα ικανότητας και ευφυίας ότι έδιναν συντάξεις σε 1400 νεκρούς με συνολική χασούρα για τα δημόσια ταμεία 1.882.282 ευρώ.
Το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το κράτος, το λέμε για να προλάβουμε τους νεοφιλελεύθερους καραγκιόζηδες που θα σπεύσουν να γράψουν κατά του κράτους και υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων! Το πρόβλημα της Ελλάδας είναι το ηλίθιο, άχρηστο και ανοργάνωτο κράτος!
Απ’ ό,τι μαθαίνουμε, έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες καταλογισμού των ποσών που εισπράχθηκαν παράνομα, ενώ η Διοίκηση του ΙΚΑ έχει ζητήσει από τα Υποκαταστήματα να μηνύσουν τα πρόσωπα που ...
 εισέπραξαν τις συντάξεις.
Απομένει να δούμε εάν ο νυν διοικητής του ΙΚΑ θα καταφέρει να βάλει τάξη… Εμείς του ευχόμαστε κάθε επιτυχία…
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.