Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Εκλογικές αναμνήσεις και όχι μόνον ...

Το 1990 που πρωτοψήφισα ψήφισα Πασοκ γιατί Πασοκ ψηφίζανε όλοι οικογενειακώς.
Μόλις γύρισα από το εκλογικό τμήμα στο σπίτι ίδρωσα , τι στο διάολο έκανα αναρωτήθηκα ,
γιατί ψήφισα ένα κόμμα μόνο και μόνο επειδή το ψηφίζουν οι δικοί μου.
Εγώ τι είμαι , άβουλο ον δεν έχω άποψη;
Τι στο καλό , εδώ δεν είναι Ολυμπιακός vs Παναθηναϊκός, εδώ καθορίζουμε το μέλλον μας.
Αυτές οι σκέψεις με βασάνιζαν καιρό.
Στις επόμενες εκλογές το 1993 ,
έχοντας ακόμα ενοχές για την μη συνειδητοποιημένη προηγούμενη ψήφο μου,
πέρασα στην αντεπίθεση. Λεβέντης δαγκωτό. Όχι για χαβαλέ. Εγώ τουλάχιστον.

Οι υπόλοιποι 15.925 δεν ξέρω.
Όπως οι Ιταλοί εκείνη την εποχή έκαναν βουλευτίνα την πορνοστάρ την Τσιτσιολίνα
ως ψήφο διαμαρτυρίας , έτσι κι εγώ ψήφισα Βασίλη Λεβέντη
για να μπει ο τρελός στην βουλή γιατί είστε όλοι για τα πανηγύρια σκεφτόμουνα.
Το 1996 δεν ήθελα να ψηφίσω κανέναν ,
αν θυμάμαι καλά μάλλον τελικά ψήφισα Δημήτρη Τσοβόλα (ΔΗ.Κ.ΚΙ)
γιατί είπα στην γιαγιά μου (πάντα πηγαίναμε μαζί για να ψηφίσει)
να τις χαρίσω την ψήφο μου και να ψηφίσω ότι και αυτή για το χατίρι της.
Χαλάλι της γιαγιάς , δεν μετανιώνω για αυτήν την ψήφο μου.
Φτάνουμε στο 2000. Ότι ανεβαίνει κατεβαίνει.
Ενώ καλά τα πήγαινα την προηγούμενη δεκαετία , ρίχνω μια και κάτω η καρδάρα….
Πάλι Πασοκ. Ναι ναι ξέρω , συγνώμη , αλλά είχα και άποψη επί αυτού.
Σε μια χώρα του χαβαλέ είπα να επιβραβεύσω την δημιουργική λογιστική του Σημίτη
που μας έβαλε στην ΕΕ…. που να ήξερα ο άμοιρος τι έκανα και τι θα μας συνέβαινε
τα επόμενα χρόνια… στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα. Τέλος πάντων δεν θέλω
να αναφερθώ άλλο σε αυτό το γεγονός, εξάλλου χρόνια προσπαθούσα
με τον ψυχολόγο μου να το ξεπεράσω….
Έρχεται το σωτήριον έτος 2004.
Σωτήριον δεν ήταν , αλλά έπρεπε μα απαλλαγούμε πλέον από το Πα-σοκ
Και γίνεται η μεγάλη ανατροπή. ΝΔ.
Ναι ναι , κι όμως πράγματι ψήφισα ΝΔ κι ας είχα πράσινο DNA.
Και πάλι όμως είχα άποψη προχωρημένη πανάθεμα μου.
Δεν περιμένω έλεγα ότι αυτοί της ΝΔ θα είναι καλύτεροι αν βγουν.
Όμως φάγανε τόσο οι Πασόκοι που βρε παιδάκι
μου χτίσανε σπίτια αγοράσανε αυτοκινητάρες
τώρα τα έχουν όλα , και ότι βουτάνε πλέον τα πάνε στην Ελβετία.
Ας βγουν οι άλλοι οι γαλάζιοι που είναι νηστικοί χρόνια τώρα
να φάνε και αυτοί. Τι θα τα κάνουν τα φαγώσιμα σκεφτόμουν…
Σπίτια αυτοκίνητα θα κινηθεί η αγορά ρε παιδάκι μου.
Το μη χείρον βέλτιστον λοιπόν σκέφτηκα και έριξα ΝΔ (όχι όμως δαγκωτό).
Τέλος πάντων δεν θέλω να αναφερθώ άλλο σε και σε αυτό το γεγονός ,
εξάλλου ακόμα προσπαθώ να το ξεπεράσω (χωρίς ψυχίατρο αυτή την φορά)
2007. Πασοκ ΝΔ αποκλείονται από το μενού.
Το ΚΚΕ δεν το παίρνω στα σοβαρά γιατί δεν έχει αλλάξει ταμπέλα ,
20 χρόνια τώρα οι Ρώσοι κατάργησαν τον κομουνισμό,
αυτοί εκεί Κομουνιστικό Κόμμα Ελλάδος.
Αντιεμπορικό το σήμα δεν πουλάει .
Πάρτε κάνα image maker ,κάποιον που να ξέρει από marketing… KKE off λοιπόν.
Δεν ψηφίζω και ΣΥΡΙΖΑ γιατί με τον παλιό του πρόεδρο είχαμε μια δικαστική αντιδικία…
και θέλω να ψηφίσω και κάποιο κόμμα που τελικά θα μπει στην βουλή.
χμμ …ΛΑΟΣ λοιπόν. Οκ δεν συμφωνώ με την ακροδεξιά πολιτική αλλά
ο Κάρα (όχι ο Καραγκούνης , ο Καρατζαφέρης)
τα έλεγε καλά στην ευρωβουλή τα προηγούμενα χρόνια.
Διαφωνώ με τους τραμπουκισμούς και το κυνήγι μαγισσών
συμφωνώ όμως με το να υπάρχει έλεγχος στον αριθμό των αλλοδαπών
όχι να τους διώξουμε και αυτοί άνθρωποι είναι , αλλά να υπάρχει κάποια οργάνωση κάποιο θεσμικό πλαίσιο
για το πόσους  μπορούμε να αντέξουμε ως οικονομία
οπότε ΛΑΟΣ (όχι δαγκωτό να εξηγούμαστε)
Και ναι φτάνουμε στο 2009. Το έτος του απόλυτου εξευτελισμού.
Όχι του δικού μου εγώ είμαι περήφανος για την ψήφο μου.
Το έτος του εξευτελισμού του Έλληνα πολίτη. Η στιγμή που αποδεικνύει
ότι καμία σχέση δεν έχουμε με τους αρχαίους προγόνους μας.
Καμία σχέση δεν έχουμε με το παρελθόν και τα
μεγαλουργήματα του παρελθόντος αυτού του τόπου.
Δικαιώνετε ο Μέγιστος φιλόσοφος της σύγχρονης εποχής
ο αείμνηστος Λιαντίνης που έλεγε ότι μόνο εμείς πιστεύουμε
ότι επειδή είμαστε απόγονοι μεγάλων ανδρών
πρέπει να μας σέβονται γι αυτό και να υποκλίνονται όλοι οι ξένοι, όλη η ανθρωπότητα.
Μόνο εμείς το πιστεύουμε αυτό.
Κανένας ξένος δεν έχει παρόμοια γνώμη. Είμαστε ονειροπαρμένοι.
Παραμονές εκλογών λοιπόν και αρχίζουν οι προεκλογικές παπαρολογίες…
Βγαίνει ο χοντρός (όλοι ξέρουμε ποιον εννοώ) και λέει , υπάρχει μεγάλο
οικονομικό έλλειμμα , και πρέπει να κάνουμε όλοι θυσίες άμεσα για να τα καταφέρουμε.
(Έλεος πρώτη φορά που Έλλην πολιτικός είπε αλήθεια όπως αποδείκτικε στην πορεία)
και έρχεται ο Λιγνός , ο επονομαζόμενος και Τζέφρι κατά κόσμον ΓΑΠ και λέει
ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Και 3.012.373 παραπλανημένα μεν , αλλά ζωντόβολα δε
ήτοι το 43,92% των ψηφοφόρων τον ψήφισαν.
Σοκ και δέος , σαν την στρατιωτική επιχείρηση των Αμερικάνων στο ΙΡΑΚ.
Μόνο που η δύναμη των χτυπημάτων που επακολούθησαν ήταν πολύ μεγαλύτερη
από εκείνη των πυραύλων στο ΙΡΑΚ.
Πόσο χαζός μπορεί να είναι αυτός ο λαός.
Πως μπορεί να είμαστε απόγονοι του Σωκράτη ,
του Πλάτωνα , του Αριστοτέλη , του Ασκληπιού ,
του Πλούταρχου , του Ευκλείδη , του Πυθαγόρα
του Ηροδότου , του Ομήρου , του μεγάλου Αλεξάνδρου,
πως μπορεί να είμαστε απόγονοι όλων αυτών ;
Πως είναι δυνατόν να τρώμε τόσο κουτόχορτο;
Δεν νομίζω ότι αυτό θα καταφέρω να το ξεπεράσω
όχι με τον υποτιθέμενο ψυχολόγο μου
ούτε με ψυχίατρο ή ηλεκτροσόκ δεν ξεπερνιέται.
Γιατί ρε Έλληνα , τι έπαθες τι σου κάνανε.
Πως γίνεται ένας ολόκληρος λαός να έχει μαστουρώσει
χωρίς μάλιστα την χρήση ναρκωτικών ουσιών;
Τα ζω όλα αυτά ή είναι ένας εφιάλτης και μόλις ξυπνήσω θα φύγει;
Πως φτάσαμε έως εδώ. Πως παραπλανήθηκε ένας ολόκληρος λαός
από κάποιον που ούτε την ρητορική κατέχει
ούτε την ελληνική γλώσσα δεν ομιλεί καλά καλά;
Από κάποιον που δεν ξέρω αν είναι Έλληνας αλλά φιλέλληνας δεν είναι σίγουρα.
Πως; Πως; Πως είναι δυνατόν; Πως φτάσαμε στην χρεοκοπία;
Πως μας ξεγέλασαν εμάς τα ξυπνοπούλια;
Η αλήθεια αγαπητοί μου είναι πως φτάσαμε εδώ που φτάσαμε
και πιστεύω πως υπεύθυνοι είμαστε όλοι μας τελικά για έναν και μόνο λόγο.
Πτωχεύσαμε οικονομικά γιατί πρώτα ΕΠΤΟΧΕΥΣΑΜΕΝ ΗΘΙΚΆ.
Όταν εδώ και χρόνια είμαστε διεφθαρμένοι γιατί ποιος
δεν προσπάθησε να σβήσει μία κλήση
ή να βρει κάποιο τρόπο να λαδώσει για να κάνει την δουλειά του
ή να λαδώσει για να μειωθεί κάποιο πρόστιμο του
ή να βάλει μέσο για κάποια πρόσληψη
ή , ή , ή ….
όταν λοιπόν είμαστε Ηθικά χρεοκοπημένοι σαν λαός εδώ και δεκαετίες,
όλα τα άλλα που επακολούθησαν και αυτά που θα επακολουθήσουν
είναι φυσικό επακόλουθο και μόνο.
Δεν φταίει λοιπόν ούτε ο ΓΑΠ ούτε οι ξένοι. Εμείς φταίμε.
Ας κάνουμε όλοι την αυτοκριτική μας πριν αρχίσουμε να μαζεύουμε τα κομμάτια μας.
Ήμουν σε μεγάλο δίλημμα. Δεν αντέχω πια σε αυτήν την χώρα. Με πνίγει.
Να φύγω ή να μείνω. Τελικά η πλάστιγγα έγειρε.
Ετοιμάζομαι να φύγω για το εξωτερικό.
Θα γυρίσω και θα αγωνιστώ για την πατρίδα μου όταν δω πως κάτι πάει να αλλάξει.
Και όπως καταλαβαίνετε δεν εννοώ οικονομικά. Είμαι απελπισμένος γιατί βλέπω
την νέα γενιά να αδιαφορεί. Από όλα όσα γράφω αυτό είναι το πιο τραγικό.
Αν έβλεπα την πλειοψηφία των νέων να ενδιαφέρονται θα έλπιζα ότι η κατάσταση είναι αναστρέψιμη.
Δυστυχώς δεν ισχύει κάτι τέτοιο.
Πως γίνεται στο εξωτερικό οι Έλληνες να μεγαλουργούμε
και στην χώρα μας να εξευτελιζόμαστε;
Ίσως εκεί που θα πάω με κάποιο τρόπο να καταφέρω να είμαι πιο χρήσιμος για την πατρίδα μου.
Αυτοεξορίζομαι κατά κάποιον τρόπο όχι για πολιτικο-κοματικούς λόγους
αλλά για κοινωνικό-πολιτικο-ηθικούς.
Εις το επανιδείν συνέλληνες.
Α πριν φύγω σας χρωστάω κάτι. Δεν σας είπα τι ψήφισα στις τελευταίες εκλογές.
Ένα απίστευτο ψηφοδέλτιο, το ΧΑΡΙΖΩ ΧΡΕΗ – ΧΑΡΙΖΩ ΟΙΚΟΠΕΔΑ που υπήρχε στο
εκλογικό μου κέντρο. Μου φάνηκε αρκετά σατιρικό και είμαι υπερήφανος για αυτήν την ψήφο μου.

greek120

Δεν υπάρχουν σχόλια: