Πληροφορούμαστε ότι η ΚΕΔΕ, όπως αναφέρει η ηγεσία της, εκφράζει προς τους αρμόδιους Υπουργούς την πλήρη αντίθεσή της για την κατάργηση αρμοδιοτήτων και υπηρεσιών όπως είναι η Δημοτική Αστυνομία και οι Σχολικοί Φύλακες: «Αρμοδιότητες που αποκτήθηκαν μετά από πολλές θυσίες, κόπους και δαπάνες και οι οποίες είναι εξαιρετικά χρήσιμες για την εύρυθμη λειτουργία των πόλεων και των τοπικών κοινωνιών».
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρης ομολογεί «Αισθάνομαι διορισμένος υπάλληλος του κράτους. Δεν μου δίνεται η δυνατότητα να διαπραγματευθώ για το δήμο. Είμαι μπροστά σε τετελεσμένα, που πρέπει να εφαρμόσω».
Ο κόσμος της ΠΟΕ-ΟΤΑ είναι στους δρόμους, οι καταλήψεις υπερασπίζονται τα...
δίκαια αιτήματα του ευρύτερου δημόσιου τομέα για κοινωνικό κράτος.
Η Τοπική Αυτοδιοίκηση μετατρέπεται σε εφαρμοστική μηχανή της κεντρικής εξουσίας, με απομείωση του 60% των πόρων της ,ζώντας το προγκρόμ της κινητικότητας
και των μετατάξεων.Αυτό δεν είναι ανασυγκρότηση, δεν είναι εκσυγχρονισμός , δεν είναι ορθολογική αξιολόηση.Ειναι διάλυση, είναι εφαρμογή σχεδιασμού κοινωνικού καννιβαλισμού.
ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.