Σήμερα (χθες) 15/07/2013, συνεδρίασε η Γραμματεία της Δημοτικής μας κίνησης και αποφάσισε να δώσει όλες της τις δυνάμεις στην υπεράσπιση του θεσμού της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, που καταρρέει κάτω από το βάρος των πολιτικών των μνημονίων.
Πιστοί στην άποψη της εναλλαγής των μελών μας στην εκπροσώπηση της κίνησης, χωρίς προσωποπαγή κριτήρια, αποφασίσαμε, στα πλαίσια του νέου καταμερισμού δουλειάς, ο Δημ. Βασαλάκης να εκπροσωπήσει την κίνηση στο Δημοτικό Συμβούλιο .
Η Θέκλα Κίζη ορίστηκε υπεύθυνη για το συντονισμό της Γραμματείας μέχρι την επόμενη συνεδρίαση, όπως ορίζει το καταστατικό μας. Συγκροτήθηκαν επίσης θεματικές ομάδες εργασίας. Καλούμε τα μέλη και τους φίλους να...
πλαισιώσουν τις δραστηριότητες της κίνησης και θεωρούμε ‘’εκ των προτέρων’’ πολύτιμη την συμμετοχή τους.
πλαισιώσουν τις δραστηριότητες της κίνησης και θεωρούμε ‘’εκ των προτέρων’’ πολύτιμη την συμμετοχή τους.
Οι Δήμοι πρέπει να παραμείνουν στο πλευρό των πολιτών, συμπαραστάτες μέσα στις ακραίες συνθήκες κρίσης που βιώνει η Χώρα μας. Αξίζει ν’ αγωνιστούμε γι’ αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.