Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Δημόσιο Απογευματινό Γυμνάσιο μόνο
για ενήλικες
Από το Σχολείο Δεύτερης
Ευκαιρίας ανακοινώνεται ότι οι εγγραφές
για το Σχολικό έτος 2013-2014 συνεχίζονται.
Το Σ.Δ.Ε. λειτουργεί για πέμπτη
συνεχόμενη χρονιά στο νομό μας, με έδρα
τη Σύρο και τμήματα
στα νησιά Νάξο και Σαντορίνη.
Το Σχολείο Δεύτερης
Ευκαιρίας:
- Απευθύνεται μόνο σε ενήλικες που δεν έχουν ολοκληρώσει
την εννεάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση
και έχουν απολυτήριο Δημοτικού.
- Παρέχεται τίτλος ισότιμος με το απολυτήριο Γυμνασίου,
σε 2 χρόνια,
- Τα μαθήματα γίνονται απογευματινές ώρες,
από Δευτέρα ως Παρασκευή.
- Τα μαθήματα και οι δραστηριότητες ολοκληρώνονται στο
Σχολείο.
- Έμφαση δίνεται στην απόκτηση
βασικών προσόντων, στη χρήση νέων τεχνολογιών,
στην εκμάθηση ξένης γλώσσας, σε θέματα
επαγγελματικού προσανατολισμού και στην
ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων.
- Η φοίτηση είναι δωρεάν.
Έγγραφα
που απαιτούνται για την εγγραφή
:
- Αίτηση, δίνεται στα καθορισμένα γραφεία εγγραφών
- Απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου ή αντίστοιχος τίτλος
- Πιστοποιητικό γέννησης
Για εγγραφές και πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν
να απευθύνονται :
- Δήμος Σύρου-Ερμούπολης : 2281087660/6939242433 (απογευματινές ώρες),
- Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων (Χαλκί): 2285360308, γραφείο αντιδημάρχου Αντ.Μανιού
- Δήμος Θήρας : 22863 60101/109, γραφείο Δημάρχου Θήρας (κα Φλώρα Αναπλιώτη)
Όλοι αξίζουν μια δεύτερη
ευκαιρία
Ο Διευθυντής του
Σχολείου
Μανώλης Αργυρός
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.