Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Υποψήφιος με τη ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ο Μανώλης Κορακίτης

(Eπιστολή του κ. Μανώλη Κορακίτη )
Η εγκατάλειψη της ορεινής Νάξου από την παρούσα Δημοτική αρχή, η απραξία των τελευταίων ετών, η πελατειακή πολιτική που ασκείται σήμερα και υπονομεύει το μέλλον του νησιού και των παιδιών μας, η ανυπαρξία τουριστικής πολιτικής που στερεί την ευκαιρία εκτίναξης της οικονομίας μας , κρούει τον κώδωνα της ευθύνης σε κάθε σκεπτόμενο και ενεργό πολίτη και τον καλεί ετούτη την ώρα να λάβει θέση μάχης απέναντι στην αδιέξοδη σημερινή δημοτική πρακτική.
Με τις παραπάνω σκέψεις οδηγήθηκα στην απόφαση να δώσω κι εγώ τη μάχη που μου αναλογεί μέσα από τη ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ στο πλευρό του Νίκου Μαϊτού, πιστεύοντας ακράδαντα πως αποτελεί την πλέον ορθολογική επιλογή που δίνει ελπίδα στο αύριο του τόπου μας. Θέτω τις υπηρεσίες μου και την υποψηφιότητα μου στη διάθεση της κίνησης και του υποψηφίου και αυριανού Δημάρχου μας.
Με τιμή
Κορακίτης Μανώλης
Επιχειρηματίας Μέσων Μαζικών Μεταφορών


Το γραφείο Τύπου
Γιάννης Πιτταράς

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΕ ΚΑΤΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΜΑΧΗ..........

Ανώνυμος είπε...

Ε ΡΕ ΙΝΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΛΙ,ΣΕ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΕΙΣ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΙΑ ΣΟΥ!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

μακαρι να ητανε ολοι σαν τον μανωλη,εργατικοι και τιμιοι,μηπως σας καιει?και κατι ακομη,ο μανωλης δεν εχει αναγκη απο μελι,εχει πολλες μελισσες,και τογνωριζετε καλα,

Ανώνυμος είπε...

ΑΞΙΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΟΛΕ ΜΕΓΑΛΕ ΚΛΠ
Ε ΡΕ ΧΑΛΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΤΟΥ ΡΗΓΑ

Ανώνυμος είπε...

εμενα μου αρεσει το καθαρο του βλεμα....!!!

Ανώνυμος είπε...

Μου θέλουν κ ψήφους.ας κοιτάξουν πρώτα τα ζώα τους κ μετα να εχουν τα μούτρα.ουστ!!!!

Ανώνυμος είπε...

Θα συμφωνησω με τον παραπανω ανωνυμο...βρε ουστ...καθαροι πολιτες της Ναξου,μη χεσω!!!