Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΕΤΡΟΥ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ

Αγαπητοί μου συμπατριώτες της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων

Νιώθω την ιερή υποχρέωση να σας ευχαριστήσω όλους μέσα από την καρδιά μου, τόσο για την αμέριστη συμπαράσταση και ενθάρρυνσή σας κατά τη διάρκεια του προεκλογικού μου αγώνα όσο και για τη μεγάλη τιμή που μου κάνατε να με ψηφίσετε στις περιφερειακές εκλογές του νότιου Αιγαίου, να μου δώσετε την πρώτη θέση στον συνδυασμό << ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ >> στις Κυκλάδες και να με οπλίσετε με τέτοια δύναμη ώστε να μπορέσω, ακόμη και εκτός του περιφερειακού συμβουλίου, να υπερασπίσω με κάθε τρόπο, τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα και τα δίκαιά σας, με αποκλειστικό μου στόχο τη συνεχή βελτίωση των συνθηκών της ζωής μας στον τόπο μας και την εξασφάλιση ενός καλύτερου μέλλοντος για τα παιδιά μας._

Με τιμή

Πέτρος Γ. Μανδηλαράς

Δεν υπάρχουν σχόλια: