Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ - 4η ΓΑ'Ι'ΔΟΥΡΙΑΔΑ 2014

Με μεγάλη επιτυχία διεξήχθη για 4η συνεχόμενη χρονιά η <<ΓΑ'Ι'ΔΟΥΡΙΑΔΑ>> στη Σχοινούσα, τη Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014.
Η αγαπημένη μας εκδήλωση διοργανώθηκε από μια μεγάλη ομάδα εθελοντών, από φίλους της Σχοινούσας και από τις τοπικές επιχειρήσεις .
Η καθιερωμένη παρέλαση των γα'ι'δαράκων με τους αναβάτες τους στα σοκάκια του χωριού συνοδεύονταν φέτος από παραδοσιακά όργανα και από μια μεγάλη ομάδα παιδιών . Έτσι σηματοδοτήθηκε η έναρξη της εκδήλωσης .
Ακολούθησε διαγωνισμός των συμμετεχόντων Α) στην πρωτοτυπία, Β) το στυλ και Γ) τη γενική παρουσία. Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός και μια Αγγλίδα (.....όχι. δεν είναι ανέκδοτο...), οι ''μόνιμοι'' επισκέπτες του νησιού, ήταν μέλη της κριτικής επιτροπής και επέλεξαν τον Νικήτα Νομικό του Γιώργη ως <<Γα'ι'δουρονίκη στυλ>>.
Λίγο πριν τη δύση του ήλιου πραγματοποιήθηκε <<ο αγώνας κούρσας >>! Το συσσωρευμένο πλήθος παρακολούθησε με αγωνία την...

έκβαση του αγώνα. <<ΓΑ'Ι'ΔΟΥΡΟΝΙΚΗΣ 2014>> αναδείχτηκε ο Νίκος Νομικός του Γιώργη με την Μαύρη Κάπνα!
Ακολούθησαν οι : Nομικός Νεκτάριος με την Αστραπή, ο Βαγγέλης Σίμος με την Καρκισία, ο Χρήστος Νομικός με την Άσπρη Θύελλα, ο Κωβαιος Μανώλης με τον Τάκη, ο Σίμος Μανώλης με την Ιουλία, ο Σίμος Φάνης με την Σπίθα και ο Νομικός Νικήτας με τον Λόντο.
Μετά τις απονομές των επάθλων ακλούθησε η τελετή λήξης της Γα'ι'δουριαδας υπό τους ξέφρενους ρυθμούς της Rock and Roll με τη συναυλία των Johny Vavouras and the Cadillacs! Το κέφι και ο χορός στους δρόμους του χωριού ήταν η καλύτερη επισφράγιση αυτής της γιορτής-αποδοσης τιμής στα αγαπημένα μας γα'ι'δουράκια.

''..Του χρόνου να'στε όλοι καλά
Και να μας ξαναρθείτε
Και την γα'ι'δουριαδα μας
Πάλι να ξαναδείτε..
Γεια σου γα'ι'δαρακο γεια σου
Με τα πεταχτά αυτιά σου!!!''

(απόσπασμα από τα αυτοσχέδια κοτσάκια της γα'δουριαδας)



Ε.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.