Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Νερά...

Ρε παιδιά εδώ και πολλά χρόνια θυμάμαι κάθε Οκτώβρη να μου λένε:"Πάει δεν έχουμε νερά καθόλου φέτος. Τι κρίμα να μην έχει νερό, τι θα γίνουμε το καλοκαίρι, θα ξεραθούνε τα πάντα"  Έπειτα Το Νοέμβρη να μου λένε:
"Τι είναι ευτή η κατάσταση δεν βρέχει καθόλου, το ξέρεις ότι η Νάξος έχει 2 φορές εγκαταλειφθεί από έλλειψη νερού-Σαχάρα θα γίνουμε"
Το Δεκέμβρη (ενώ βρέχει) και πάλι η απαισιοδοξία τους κυριεύει όλους λέω ρε παιδιά αφού βρέχει, μου απαντάνε "ναι αλλά η γής από κάτω είναι ξνερή" Τι να πω κι εγώ, λέω αυτοί κάτι θα ξέρουνε.
Μετά συνεχίζει να βρέχει λέω ρε παιδιά κάτι γίνεται βρέχει , μα τι λες ;;;; μου απαντάνε "το φράγμα είναι άδειο".
Γενάρης μετά γίνεται χαμός από νερά ωραία λέω ρε παιδιά καλά πάμε, μου λένε "είσαι τρελός οι ποταμοί δεν έχουνε κατέβει".
Φλεβάρης πια κοντεύουμε να πνιγούμε , σκέφτομαι πως καλά την βγάλαμε και φέτος ,μου απαντάνε: "Νερά είναι αυτά;;;; άμα δεν κάνει 2 νερά ο Απρίλης δεν έχει γίνει τίποτα".
Μάρτης στη συνέχεια ε τότε ψάχνουμε για κιβωτό να σωθούμε, λέω τώρα πια ε σίγουρα θα είναι ευχαριστημένοι. Λέω ωραία έβρεξε φέτος "τι λές μωρέ μου απαντάνε μας σάπισε ο χειμώνας".
Τώρα τόσα χρόνια αυτή η κατάσταση πως να την ερμηνεύσω, είναι η ράτσα μας, είναι η τσαναμπετιά μας να μην είμαστε ποτέ ευχαριστημένοι με τίποτα;;; Αφήστε ρε παιδιά να ζήσουμε μέχρι να καταστραφούμε. Μην καταστραφούμε μια ώρα αρχύτερα!!!! Μα κάθε χρόνο τα ίδια!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: