Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ανακοίνωση της ΟΒ Νάξου της ΚΝΕ για την προσπάθεια τρομοκράτησης των μαθητών του ΓΕΛ Νάξου

Η ΟΒ Νάξου της ΚΝΕ καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την προσπάθεια τρομοκράτησης και εκφοβισμού που επιχειρήθηκε με την ενέργεια της Διεύθυνσης του ΓΕΛ Νάξου να καταγγείλει στην Αστυνομία 10 περίπου μαθητές προκειμένου να σταματήσει την κατάληψη στο σχολείο.
Αυτή η τακτική  της τρομοκράτησης των μαθητών, της  πίεσης των γονιών να «συμμορφώσουν» τα παιδιά τους, ακολουθείται χρόνια τώρα και σε πολλά άλλα σχολεία της  δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας.  Δεν είναι λίγοι οι μαθητές που πέρασαν τις πόρτες των δικαστηρίων  επειδή συμμετείχαν σε κινητοποιήσεις το προηγούμενο διάστημα, λες και είναι εγκληματίες...
Το αστικό κράτος με όλους τους θεσμούς του και με τους νόμους του, από τη μια  κρύβει το γεγονός ότι η αντιλαϊκή εκπαιδευτική του πολιτική και η  στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εκπαίδευση, είναι αυτές που δημιουργούν  τα χρόνια προβλήματα στην εκπαίδευση τόσο σε γενικό όσο και τοπικό επίπεδο και από την άλλη φροντίζουν να βάλουν στο γύψο κάθε αγωνιστική διάθεση διεκδίκησης από την πλευρά των μαθητών ανάγοντάς τα όλα σε κάποιους απείθαρχους 16άρηδες, 18άρηδες! Στόχος τους να φτιάξουν το σχολείο που θα προετοιμάσει τους αυριανούς υποταγμένους, φθηνούς εργάτες, των 200 και 300 ευρώ, στέλνοντας ταυτόχρονα μήνυμα υποταγής και μοιρολατρίας προς κάθε κατεύθυνση.
Τώρα απαιτείται άμεση καταδίκη της παραπάνω ενέργειας της Διεύθυνσης του ΓΕΛ Νάξου  από κάθε νέο και νέα, από τους γονείς, τους εκπαιδευτικούς,.. ακόμα κι αν διαφωνούν με την ίδια την κινητοποίηση των μαθητών ή τη μορφή της ή τα αιτήματά της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.