Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Ανακοίνωση του δήμου για την αποκομιδή των απορριμάτων (για σήμερα Πέμπτη 12/11).

Λόγω της απεργίας που κήρυξε η ΓΣΕΕ και της συμμετοχής στις απεργιακές κινητοποιήσεις υπαλλήλων καθαριότητας του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, γεγονός που καθιστά εξαιρετικά δύσκολη την ομαλή αποκομιδή των απορριμμάτων, παρακαλούμε όπως αποφύγετε κατά το δυνατόν ή περιορίσετε την εναπόθεσή απορριμμάτων στους κάδους αποκομιδής και έξω από αυτούς την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου. Η αποκομιδή των απορριμμάτων θα διεξάγεται κανονικά από την Παρασκευή 13 Νοεμβρίου.
Ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία.


Ο Αντιδήμαρχος

Μανόλης Πολυκρέτης




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
              ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΝΑΞΟΥ & ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
                               

Δεν υπάρχουν σχόλια: