Τις συντάξεις τις κόβετε.
Τις τράπεζες τις ξαναπήζετε με χρήμα, ενώ τις διοικήσεις τους τις αφήνετε ανενόχλητες.
Την πρώτη κατοικία δεν την προστατεύετε.
Τις ιδιωτικοποιήσεις τις προχωράτε όλες κανονικά και μάλιστα κάνετε και συναντήσεις και χαριεντίζεστε με δανειστές -εταίρους!– που γουστάρουν να τσιμπήσουν κατιτίς σε νερό ή σε αεροδρόμια.
Και το φράχτη στον Έβρο δεν τον ρίχνετε γιατί υπάρχουν τεχνικές δυσκολίες.
Αλλά εμείς πρέπει να σας θεωρούμε «αριστερή κυβέρνηση» και να ενώσουμε τη φωνή μας με τη δικιά σας για να καταγγείλουμε τάχατες τους φράχτες των άλλων;
Γιατί;
Επειδή «δεν πιστεύετε» τα μέτρα που παίρνετε; Επειδή τα μέτρα είναι καλύτερο να τα εφαρμόζετε εσείς παρά οι Σαμαροβενιζέλοι; Επειδή μας λέτε «με ειλικρίνεια» πως ηττηθήκατε, πως «χάσατε τη μάχη»; Επειδή στενοχωριέστε που πρέπει να μας τα κάνετε όλα αυτά; Επειδή κάθε τόσο ο πρωθυπουργός δακρύζει;
Σοβαρά τώρα;
Αλλά εμείς πρέπει να σας θεωρούμε «αριστερή κυβέρνηση» και να ενώσουμε τη φωνή μας με τη δικιά σας για να καταγγείλουμε τάχατες τους φράχτες των άλλων;
Γιατί;
Επειδή «δεν πιστεύετε» τα μέτρα που παίρνετε; Επειδή τα μέτρα είναι καλύτερο να τα εφαρμόζετε εσείς παρά οι Σαμαροβενιζέλοι; Επειδή μας λέτε «με ειλικρίνεια» πως ηττηθήκατε, πως «χάσατε τη μάχη»; Επειδή στενοχωριέστε που πρέπει να μας τα κάνετε όλα αυτά; Επειδή κάθε τόσο ο πρωθυπουργός δακρύζει;
Σοβαρά τώρα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.