Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Εκδηλώσεις για τον επαναπατρισμό της Ιεράς Λειψανοθήκης Αγίου Ελευθερίου

Ξεκινούν σήμερα οι εορταστικές εκδηλώσεις για τον επαναπατρισμό της Ιεράς Λειψανοθήκης της Μονής Αγίου Ελευθερίου στο Σαγκρί, ο οποίος επετεύχθη μετά από συντονισμένες ενέργειες του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, της Τοπικής Κοινότητας Σαγκρίου και της Ιεράς Μητρόπολης Παροναξίας.
Η υποδοχή της Λειψανοθήκης θα γίνει απόψε στις 18:00, στον αύλειο χώρο του Ενοριακού Ναού Ταξιαρχών Σαγκρίου, όπου θα ακολουθήσει ο Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Παροναξίας κ. Καλλινίκου.
Την Κυριακή, μετά τη Θεία Λειτουργία, τα Ιερά Λείψανα θα μεταφερθούν στην Μονή Αγίου Ελευθερίου Σαγκρίου, όπου θα μιλήσει ο Δικηγόρος κ. Αθανάσιος Μαργαρίτης.
Για την διευκόλυνση της μετακίνησης όσων επιθυμούν να μετέχουν στις θρησκευτικές εκδηλώσεις, λεωφορείο του ΚΤΕΛ θα πραγματοποιήσει δρομολόγια από τη Χώρα προς το Σαγκρί με το εξής πρόγραμμα:

  • Σάββατο 7 Νοεμβρίου, 17:00 Αναχώρηση από το λιμάνι (μπροστά από το ΚΤΕΛ) με ενδιάμεση στάση στον Άγιο Νικόδημο και επιστροφή από το Σαγκρί μετά τον Εσπερινό.
  • Κυριακή 8 Νοεμβρίου, 8:00 Αναχώρηση από το λιμάνι (μπροστά από το ΚΤΕΛ) με ενδιάμεση στάση στον Άγιο Νικόδημο και επιστροφή στις 11:30.
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.


Ιωάννης  Ζ. Τσολάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.