Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015

Ευχαριστίες Συλλόγου Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΥ

Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΥ εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στον Αντιπεριφερειάρχη Αθλητισμού της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και Έπαρχο Νάξου κ. Γιάννη Μιχ. Μαργαρίτη για την καθοριστική συμβολή του στη διοργάνωση του 5ου Περιφερειακού Τουρνουά Παλαιμάχων Ποδοσφαίρου, που διεξήχθη στη Ρόδο στις 24 και 25 Οκτωβρίου 2015...

Ιδιαίτερα  εμείς οι παλαίμαχοι του ΠΑΝΝΑΞΙΑΚΟΥ αισθανθήκαμε με ικανοποίηση την ενεργό του συμπαράσταση στην προσπάθειά μας να συμμετάσχουμε στην αξιόλογη αυτή διοργάνωση και στην επιθυμία μας να τιμήσουμε την ποδοσφαιρική παράδοση της Νάξου. Η αθλητική μας παρουσία και το αποτέλεσμα, που φέραμε πιστεύουμε ότι δικαίωσαν τις προσδοκίες όλων μας .

Είμαστε βέβαιοι ότι ο κ. Γιάννης Μιχ. Μαργαρίτης θα στέκεται δίπλα μας και σε άλλες παρόμοιες προσπάθειες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.