«Όχι δεν χρειάζεται καλάσνικοφ, δεν χρειάζεται τίποτα. Ας μην ξεχάσουμε, πως δεν αρνούμαι, ότι όταν ο αντίπαλος πάρει τα όπλα, δεν μου μένει και άλλος δρόμος. Αλλά δεν έχουμε φτάσει εκεί», δήλωσε ο Μ. Γλέζος, μιλώντας στον...
ραδιοσταθμό «Βήμα FM».
«Το πρόβλημα, είναι πως θα πειστεί ο κόσμος, να αποκτήσει αυτοπεποίθηση, ώστε την αγανάκτησή του, το θυμό του και την οργή του, να τα μετατρέψει σε πολιτική πράξη και όχι απλώς να φωνάζει ή να πάει να σπάει βιτρίνες», υπογράμμισε το ιστορικό στέλεχος της Αριστεράς.
Παράλληλα, ο κ. Γλέζος κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του, έκανε λόγο για ιδεολογική διολίσθηση του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Γιατί ο ΣΥΡΙΖΑ, δεν πήγαινε μπροστά και είχε κολλήσει και αυτός στο 4%; Όταν δέχθηκαν την άποψή μου και είπαμε να δώσουμε την εξουσία στο λαό πήγαμε από το 4, στο 14,στο 24% και ούτω καθεξής. Είπα, πως διολίσθησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Όταν βλέπεις τα κόκκινα χαλιά μπροστά σου, είναι μεγάλη ιστορία, δεν είναι μικρή, για σκέψου τα».
Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση για το πού ανήκει πολιτικά, ο Μ. Γλέζος είπε: «Πάντοτε ανήκα στην κίνηση “Ενεργοί Πολίτες”. Ποτέ δεν έφυγα από εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.