Οι μικροί μαθητές συμμετείχαν σε συζήτηση για την προστασία του περιβάλλοντος, έπαιξαν, ζωγράφισαν, φύτεψαν, με την καθοδήγηση γεωπόνου, σπόρους και πήραν αρωματικά και καλλωπιστικά φυτά και ενημερωτικό έντυπο με χρήσιμες συμβουλές.
Ευχαριστούμε θερμά την Ένωση Γεωργικών Συνεταιρισμών για την προσφορά νερών, το ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ για την παραχώρηση του άλσους, το τμήμα καθαριότητας του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για τον καθαρισμό του χώρου και φυσικά τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στην εκδήλωση.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αθλητισμού &
Έπαρχος Νάξου
Ιωάννης Μαργαρίτης


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το ιστολόγιο δεν υιοθετεί και δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια των αναγνωστών του. Πλέον, οι αναγνώστες μπορούν να σχολιάζουν με τον Google λογαριασμό τους. Τα ανώνυμα σχόλια θα παραμείνουν κλειστά όσο υπάρχουν άτομα που κρύβονται πίσω από την ανωνυμία για να προβοκάρουν και να επιτεθούν σε άλλους σχολιαστές για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.