Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

Την ίδια ώρα, κάπου αλλού συμβαίνουν αυτά!

Δήμος Θήρας: Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2017.
Ο Δήμος Θήρας ενέκρινε το ετήσιο πρόγραμμα τουριστικής προβολής. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής:


Δράση 1: Ανάπτυξη εργαλείων ψηφιακής καμπάνιας & δημιουργική εκτέλεση
-Επανασχεδιασμός και ανάπτυξη (redesign & development) της τουριστικής ιστοσελίδας www.santorini.gr, σε τουλάχιστον 4-5 γλώσσες
-Δημιουργία περιεχομένου και εικαστικών που να αναδεικνύουν τον πολύπλευρο χαρακτήρα του νησιού.
-Σχεδιασμός και ανάπτυξη (design & development) διαδικτυακού τόπου για την πολιτιστική κληρονομιά της Σαντορίνης – με φωτογραφίες, γκραβούρες, χάρτες έργα τέχνης, προφορική ιστορία του νησιού.
-Mobile application: ανάπτυξη εφαρμογής για τον επισκέπτη σε τουλάχιστον 4-5 γλώσσες.
-Στρατηγική συνεργασία με τη Google, με στόχο την καλύτερη δυνατή επικοινωνία του προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η συνεργασία θα ξεκινήσει με τη δημιουργία του In door Street View για τις επιχειρήσεις που είναι ανοιχτές το χειμώνα και στη συνέχεια θα επεκταθεί σε όλες τις επιχειρήσεις του νησιού.
-Στρατηγική συνεργασία με την Trip Advisor, με στόχο την καλύτερη δυνατή του προορισμού όλο τον χρόνο μέσα από την πλατφόρμα τους.

Δράση 2: Πρόγραμμα ψηφιακής Προώθησης και Διαφήμισης
-Programmatic Media Plan: προβολή με Banners & Video Banners σε μεγάλα τουριστικά sites της Ευρώπης. Η καμπάνια θα έχει 3 Bursts μέσα στον χρόνο, ενώ κάθε burst θα έχει διάρκεια 3 ή 4 εβδομάδες.
-Σταθερή προβολή banner & video banner στην ιστοσελίδα της Google, Trip Advisor, Expedia.


Δράση 3: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
-Ο Δήμος Θήρας έχει ήδη δημιουργήσει και χρησιμοποιεί δύο Facebook Accounts (λογαριασμούς): αφενός την τουριστική σελίδα https://www.facebook.com/santorini/, με ακόλουθους που ξεπερνούν τα 260.000 άτομα και αφετέρου τον δημοτικό (https://www.facebook.com/santorinimunicipality) με πάνω από 5.600 ακόλουθους.
-Παράλληλα υπάρχει και το κανάλι της Σαντορίνης στο You Tube Channel (https://www.youtube.com/channel/UCOkQ43dOMUE3fCTXm6uZHmQ), με αρκετά μεγάλη επισκεψιμότητα.
-Ανάπτυξη και διαχείριση περιεχομένου για τα ΜΚΔ. Συνεχής ενημέρωση και επικοινωνία.
-Για κάθε on line επικοινωνία θα υπάρχει επίσης αναλυτικό report αποτελεσματικότητας.

Δράση 4: Ενέργειες Δημοσίων Σχέσεων
-Με στόχο την δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας για το νησί και τα τουριστικά προϊόντα του, θα οργανωθούν ταξίδια γνωριμίας (media & blogger trips) με συμμετοχή εκπροσώπων ΜΜΕ και ειδικότερα δημοσιογράφων ή τηλεοπτικών εκπομπών από την Ελλάδα και το εξωτερικό που ασχολούνται με τον τουρισμό.
-Φιλοξενία ελλήνων και ξένων τουριστικών συντακτών (on line & off line) καθώς και τουριστικών πρακτόρων και Tour Operators με στόχο την προώθηση των τουριστικών προϊόντων του νησιού. -Δράσεις και συνεργασίες με Tour Operators εντός και εκτός συνόρων.

Δράση 5: Δημιουργία και Ανάπτυξη νέου περιεχομένου
-Δημιουργία & εμπλουτισμός photo & video gallery για τις επικοινωνιακές ανάγκες του Δήμου (on line, έντυπα, δημόσιες σχέσεις, ενέργειες δημοσιότητας).

Δράση 6: Συμμετοχή σε τουριστικές Εκθέσεις
Για το 2017, ο Δήμος προτίθεται να συμμετάσχει στις ακόλουθες τουριστικές εκθέσεις:
α) Εγχώριες Εκθέσεις:
-Greek Tourism Expo, Νοέμβριος, Αθήνα.
-Philoxenia, Νοέμβριος, Θεσσαλονίκη.
β) Διεθνείς Εκθέσεις:
-Salon Mondial du Tourisme 16-19 Μαρτίου 2017, Παρίσι, Γαλλία.
-ITB Berlin 8-12 Μαρτίου 2017, Βερολίνο Γερμανία.
-ΜΙΤΤ 14-16 Μαρτίου 2017, Μόσχα Ρωσία.
-WTM 6-8 Νοεμβρίου, Λονδίνο Αγγλία.
- ILTM 4-7 Δεκεμβρίου, Κάννες Γαλλία.
γ) Παρουσίαση του προγράμματος «Σαντορίνη Όλο τον Χρόνο»:
Το πρόγραμμα «Σαντορίνη όλο τον χρόνο» θα παρουσιαστεί στα πλαίσια του Greek Travel Show το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα από τις 19 έως τις 21 Μαΐου του 2017. Πρόκειται για ένα B2C event λίγο πριν από την έναρξη της τουριστικής σεζόν και θα στοχεύει στο εγχώριο κοινό.

Δράση 7: Προωθητικό υλικό / αναμνηστικά δώρα
-Με στόχο την πλήρη και λεπτομερή ενημέρωση των επισκεπτών αλλά και την προβολή του νησιού κρίνονται απαραίτητα τα ακόλουθα:
α) Παραγωγή, προμήθεια διαφημιστικού υλικού (atl & btl επικοινωνία).
β) Γενικό έντυπο εκθέσεων.
γ) Εξειδικευμένα έντυπα με θεματολογία : οίνος & τοπικά προϊόντα, περιπέτεια-μονοπάτια, Santorini All Year Around, Θρησκευτικός Τουρισμός, Αρχαιολογία-Πολιτισμός.
δ) Ανανεωμένος χάρτης του νησιού.
ε) Ειδικός χάρτης για τις σηματοδοτημένες διαδρομές (μονοπάτια).
ζ) Προμήθεια αναμνηστικών και προωθητικών προϊόντων για τη διανομή τους σε τουριστικές εκθέσεις, εκδηλώσεις, ως δώρα σε προσκεκλημένους κλπ.

Δράση 8: Συνέδρια, ημερίδες, εκδηλώσεις
Οργάνωση εκδηλώσεων, ημερίδων και συνεδρίων με θέματα τουριστικού ενδιαφέροντος και θέματα που αφορούν επιμέρους κλάδους του νησιού και έχουν αλληλεπίδραση με τον τουρισμό.

Δράση 9: Ανάπτυξη Εναλλακτικών Μορφών Τουρισμού
-Μονοπάτια: Ολοκλήρωση των σηματοδοτήσεων των μονοπατιών, 18 μονοπάτια στο σύνολο.
-Αθλητικός Τουρισμός: διοργάνωση και υποστήριξη αθλητικών events, όπως Santorini Experience, Red Bull in action (parkour) κα.
-Wine Tourism: ανάπτυξη του οινοτουρισμού μέσα από συνέδρια, ημερίδες, προβολή σε μέσα, φιλοξενία ειδικών κα.
Η προβολή και προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού θα πρέπει να υποστηρίζεται με το αντίστοιχο επικοινωνιακό (έντυπο και ηλεκτρονικό) υλικό.

Δράση 10: Διάφορα
-Δημιουργία νέου αρχαιολογικού μουσείου, όπου θα μπορέσει να στεγάσει όλα τα αρχαιολογικά ευρήματα που βρίσκονται στο νησί.
-Προσπάθεια συντήρησης και αξιοποίησης του Αρχαίου Θεάτρου της Αρχαίας Θήρας.
-Ανακατασκευή του κτιρίου του πρώην κοινοτικού καταστήματος Έξω Γωνιάς, σε «Κέντρο Πληροφόρησης και Τεκμηρίωσης της Γεωλογίας του νησιωτικού συμπλέγματος της Σαντορίνης», το οποίο θα λειτουργεί ως Γεωλογικό Μουσείο.



αυτάαααααααα.....
Δημοσίευση σχολίου