Δεν τα κατάφερε ο Πανναξιακός στον τελικό του κυπέλλου στην Ερμούπολη απέναντι στην ομάδα του ΑΟ Μυκόνου. Οι παίκτες του Στέφανου Μεϊμάρογλου έπαιξαν ως ίσος προς ίσο απέναντι σε ομάδα μεγαλύτερης κατηγορίας, για μια ακόμα φόρα (όπως και πέρυσι) έφτασαν στην πηγή αλλά ... δεν ήπιαν νερό. Η πρώτη φετινή ήττα, ήρθε για τους Ναξιώτες στα μέσα του Μάρτη και ήταν αρκετή για να στερήσει τον έναν απ' τους δυο τίτλους που διεκδικούσαν με αξιώσεις. Ο Πανναξιακός μάλιστα αγωνίστηκε για ένα περίπου ημίχρονο με 10 ποδοσφαιριστές, αφού ο Βασαλάκης αποβλήθηκε (δίκαια) στο 49'. Παρ' όλα αυτά το πάλεψε, και είχε την ευκαιρία του αγώνα με τον Μουμπάρακ στο 90' να στείλει το ματς στην παράταση. Το γκολ της Μυκόνου στο 47', προήλθε από έμμεσο φάουλ, το οποίο όμως αμφισβητήθηκε από την αποστολή του Πανναξιακού.
Κύπελλο τέλος για τους Ναξιώτες, που πλέον στρέφουν αποκλειστικά την προσοχή τους στο πρωτάθλημα, που ήταν και ο βασικός τους στόχος απ' την αρχή, και που στα 3 ματς που απομένουν έχουν αρκετές πιθανότητες για να πετύχουν το στόχο τους. Επόμενο ραντεβού στο Αγερσανί για το ματς με τον Νηρέα την Κυριακή.
1 σχόλιο:
ti grafete more poios sou eipe oti apovlthike dikaia pare to video na to deis..!!
Δημοσίευση σχολίου