Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

Ο κουρέας του Βορρά και ο μεσογειακός νέο-τεντιμποϊσμός

Κούρεμα, από δω, κούρεμα από κει, κούρεμα στην Ελλάδα, κούρεμα στην Κύπρο. Ο καλός ποιμένας του Βορρά περιοδεύει τη μεσόγειο και κουρεύει, κουρεύει σαν τρελός τα πρόβατα της να χει πολύ μαλλί η τράπεζα του για τους βαρείς παγκόσμιους χειμώνες που έρχονται.
Τα ηχηρά μπεεε, η αναμπουμπούλα στη στάνη δεν τον τρομάζουν τον καλό βοσκό του βορρά. Αυτός έχει μια δουλειά να κάνει. Μαλί να φέρει στο σπίτι, πολύ μαλλί.
Τα πρόβατα της μεσογείου βόσκαν αμέριμνα τόσα χρόνια το πράσινο γρασίδι του που τους έφερνε σε βαλίτσες. Ήρθε η ώρα να πληρώσουν το νοίκι τους, να τιμήσουν τις υποχρεώσεις τους.
Το πρόβατα βελάζουν μα κανένα δεν τρομάζουν.
Κούρεμα. Είναι αστείο τι ευφημισμούς χρησιμοποιούν οι ισχυροί για να περιπαίξουν τους...
αδύναμους.
Κούρεμα η καταστροφή των κοινωνιών της Ελλάδας και της Κύπρου.
Το πετσόκομμα έχει γίνει κούρεμα.
Πετσόκομμα. Σφαγή. Μακελειό= κούρεμα.
Τα πρόβατα στην Ελλάδα χειροκρότησαν την ανακοίνωση του κουρέματός τους. Την πανηγύρισαν. Σούπερ Γουάου. Αχ τι καλά. Μας γλιτώνουν από το μαλλί που μας επιβάρυνε. Μας σώζουν από τη βαμβακουλίτιδα μας οι καλοί μας οι ποιμένας.
Σύντομα φυσικά καταλάβανε ότι δεν επρόκειτο για κούρεμα αλλά για γδάρσιμο και πούλημα του τομαριού. Το νιώσαν στο πετσί τους.
Οι Κύπριοι, πιο εξοικειωμένοι από εμάς με τον παρά και τα παράγωγά του, ξέραν εξαρχής ότι το κούρεμα στο οποίο τους υποχρεώναν θα τους ξύριζε και τα αυτάκια να τα κάνουν οι Γερμανοί σούπα να χουν στο τραπέζι τους σούπα από την Κύπρο και τραπεζικό χαλούμι τους κρύους παγκόσμιους χειμώνες που έρχονται. Οι Κύπριοι ξέραν ότι το κούρεμα θα τους το κανε όχι ένας Γάλλος κομμωτής, αλλά ένας Γερμανός χασάπης πασίγνωστος για την έφεση του στο ξεκοίλιασμα. Ξέραν οτι θα ματώναν και θα πεθάναν από την αιμορραγία.
Οι Κύπριοι φώναξαν. Για μια στιγμή η γη σταμάτησε να γυρίζει και κάθισε να παρατηρήσει αυτό το περίεργο νέο είδος προβάτων που μάθαν το όχι. Για μια στιγμή η Μεσόγειος έγινε αυτό που ήταν κάποτε. Το Κέντρο της Γης.
Δεν είναι αστείο; Να χεις το πρόβατο στην αγκαλιά σου έτοιμο να το κουρέψεις και κείνο ξαφνικά να γυρνάει και να σου λέει στο πρόσωπό σου με ανθρώπινη λαλιά ένα ΟΧΙ;
Έντρομη και η πολιτική τάξη της Ελλάδας: Τα πρόβατα μάθαν να λεν όχι. Τι θα γίνει αν και τα δικά μας πρόβατα αρχίζουν να μαθαίνουν να συλλαβίζουν το ΟΧΙ; Δεν είναι δύσκολο. Ο και ΧΙ. ΟΧΙ. Ο και ΧΙ. ΟΧΙ.
Έτσι λοιπόν ήταν επιτακτική ανάγκη τα κυπριακά πρόβατα να επανέλθουν στην τάξη. Στην τάξη την ηθική όπου ο ισχυρός κάνει ότι γουστάρει στον αδύναμο.
Έτσι η Κύπρος απομονώθηκε παγκοσμίως, να γίνει το παράδειγμα προς μίμηση παράδειγμα προς αποφυγή.
Οι Κύπριοι αντιστάθηκαν ανάμεσα σε άλλα γιατί έχουν μακρά ιστορία αντίστασης.
Οι Έλληνες έχουν και αυτοί ιστορία αντίστασης αλλά πολύ σημαντικότερα έχουν μακρά ιστορία παραδειγματικής τιμωρίας κάθε αντίστασης και κάθε αμφισβήτησης.
Ας αναφέρουμε ένα σχετικά πρόσφατο που ανήκει σε άλλη ιστορική περίοδο διαφορετικών γεωπολιτικών και πολιτικών συσχετισμών.
Τη δεκαετία του 1950 αρχίζει σε εφήβους και νέους να αναπτύσσεται στην Αγγλία ένα ακόμη κίνημα αμφισβήτησης.
Νέοι και έφηβοι σπάνε το ενδυματολογικό γκρίζο της εποχής και φοράν πολυτελή ρούχα ή ρούχα που φαίνονται πολυτελή. Αφήνουν τσουλούφι. Περιπαιχτικά ονομάζονται Τέντυ Μπόυς.
Στην Ελλάδα, η νεανική αμφισβήτησή δε θα είναι ενδυματολογική. Νέοι και έφηβοι δε θα κινηθούν μόνο κατά της έλλειψης φαντασίας στην ελληνική ενδυμοτολογική καθημερινότητα.
Θα κινηθούν κυρίως και κατά των αιτιών της έλλειψης φαντασίας: Κατά του πατερναλιστικού ελληνικού σχολείου. Στόχος τους θα γίνουν οι μορφές εξουσίας του: Οι δάσκαλοι.
Οι επαναστάτες «χωρίς αιτία» της εποχής θα χρησιμοποιήσουν κάτι το πολύ παραδοσιακό για να γελοιοποιήσουν το «πατροπαράδοτο» (πατροπαρα- δοτό είναι η λέξη που του ταιριάζει καλύτερα) σύστημα εξουσίας και τα φυτώρια του, τα σχολεία: Το γιαούρτι.
Πολυάριθμα γιαούρτια εκσφενδονίζονται εκείνη την περίοδο κατά των δασκάλων. Μέσω της δύναμης της μιμητικής συμπεριφοράς, το σάπιο μήλο του ψευτομοντέρνου απειλεί το δέντρο της γνώσης. Όλοι και περισσότεροι νέοι θέλουν να δαγκώσουν τον απαγορευμένο καρπό, όλο και περισσότεροι νέοι δοκιμάζουν αυτό που το σύστημα εξουσίας βάπτισε για τους δικούς του λόγους εντελώς αβάσιμα και με χωριάτικη αντίληψη ως Τεντιμποϊσμό. Ο τεντιμποϊσμός γίνεται μόδα, τα γιαούρτια πέφτουν βροχή, η κοινωνία «διαβρώνεται», το σύστημα υπονομεύεται, η έννομος τάξη «διασαλεύεται». Η «επιδημία», η «γάγγραινα» του τεντιμποϊσμού πρέπει να σταματηθεί. Αυτή τουλάχιστον είναι η απλοϊκή αφήγηση μιας μόδας «ανήθικης» που απειλούσε τον καθωσπρεπισμό και επομένως και το ίδιο το ελληνικό σύστημα εξουσίας που όπως τόσα άλλα συστήματα εξουσίας απαγόρευε δια ροπάλου την αμφισβήτηση καθώς κάθε αμφισβήτηση το απειλούσε, υπαρξιακά δομημένο καθώς ήταν πάνω στην άκριτη αποδοχή του από τους πληθυσμούς.
Έτσι λοιπόν, το κράτος επεμβαίνει για να επαναφέρει την «τάξη».
Ψηφίζεται ένας νόμος, ο νόμος 4000: Ταραξίες συλλαμβάνονται, κρατούνται, κουρεύονται δια της βίας γουλί, τα ρεβέρ τους ξηλώνονται και οι αρχές τους περιφέρουν δημοσίως, συχνά με κρεμασμένη την πινακίδα: Είμαι Τεντιμπόης.
Σήμερα, οι Γερμανοί, για να «επαναφέρουν» την νέα γερμανική τάξη πραγμάτων, την νέα Pax Germanica έχουν επαναεφεύρει, επεκτείνει και επιβάλει σε ολόκληρους πληθυσμούς την ταμπέλα του Τεντιμπόι καθώς οι «διαφθαρμένοι, άχρηστοι, χαραμοφάηδες» Νότιοι «απειλούν» με «ηθική σήψη» το «οικοδόμημα» της Ευρώπης.
Η προπαγάνδα τους δεν είναι φυσικά εντελώς αβάσιμη: Άλλωστε η πετυχημένη προπαγάνδα μέσα στο πολλά ψέματα περιέχει και μια μικρή δόση αλήθειας για να είναι αληθοφανής.
Έτσι λοιπόν, οι Γερμανοί θα εφαρμόσουν στους τεντιμπόηδες Ευρωπαίους, τους Έλληνες και τους Κυπρίους την τιμωρία που προβλέπεται δια το έγκλημα του Μεσογειακού τεντιμποϊσμού, δια το ότι οι Μεσόγειοι ήταν θρασύτατοι και παρτάκηδες και αμφισβητούσαν τα χρηστά ήθη των βορείων, με άλλα λόγια την τυφλή πίστη στο σύστημα τους.
Έτσι λοιπόν, διαπόμπευσαν πρώτα τους Έλληνες και μετά τους Κυπρίους, τους κούρεψαν (οικονομικά) γουλί, τους ξύλωσαν όχι τα ρεβέρ αλλά τις τσέπες και τους περιέφεραν σε αθλία κατάσταση στις γειτονιές της παγκόσμιας κοινότητας για να παραδειγματίσουν και τους υπολοίπους νέους της ευρωπαϊκής νέας Pax Germanica. Αν δεν είστε καλά παιδιά, ορίστε τι θα πάθετε. Οι Γερμανοί επαναφέραν τον νόμο 4000 περί τεντιμποϊσμού στη Μεσόγειο.
Και ειλικρινά αναρωτιέμαι: Εμείς το κάναμε στα παιδιά μας μερικές δεκαετίες νωρίτερα. Σας παραξενεύει που οι Γερμανοί το κάνουν σε μας και τους Κυπρίους;
Οι Έλληνες έχουν εξαντλήσει όλη τους τη σκληρότητα απέναντι σε Έλληνες και κοιτάν σαν χάνοι τους ξένους. Λογικό είναι, αφού για δεκαετίες ζούσαν σαν τα χρυσόψαρα σε μια γυάλα που κανείς δεν καθάριζε. Ούτως ή άλλως η γυάλα μας σπάει σαν να ταν απόστημα. Ή θα βγούμε από αυτή, ή τα απόνερα της θα μας πάρουν μαζί τους στους οχετούς της ιστορίας.
Το δίλλημα δεν ήταν ποτέ το «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε» όπως μας έλεγε ο δήμιος μας George Papandreou. Το βούλιαγμα είχε προαποφασιστεί: Ή βουλιάζουμε ή βουλιάζουμε: Οπότε το ζήτημα ήταν για το πώς βουλιάζουμε: Το δίλλημα για μας ήταν ή βουλιάζουμε χωρίς αξιοπρέπεια ή βουλιάζουμε με αξιοπρέπεια.
Τουλάχιστον οι Κύπριοι διάλεξαν το δεύτερο. Οι Έλληνες με μακρά ιστορία δοσιλογισμού, διάλεξαν για μια ακόμη φορά το δρόμο της ντροπής και συνεχίζουν να βαδίζουν προς το χείλος του γκρεμού περνώντας μέσα από χίλιες μύριες κακουχίες και βάσανα λες και είχαν αντισταθεί στον καλό ποιμένα του Βορρά.
Αλλά είπαμε: ο καλός ποιμένας του Βορρά έχει μια δουλειά να κάνει: θα την φέρει εις πέρας είτε του πεις όχι είτε του πεις ναι. Το ζήτημα είναι ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΝΟΥΜΕ;


πηγή 

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΩΗΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΩΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΣ!!!!

Ελπίζοντας πως διέλαθε(;) της προσοχής του μεγαλύτερου μέρους των εν ενεργεία ιστολογίων της περιοχής μας, η άφεση με καταβολή χρηματικής εγγύησης 200.000,00 ευρώ του πρώην «υφυπουργού παιδείας» Ιωάννη Ανθόπουλου μετά την κατηγορία της άμεσης συνέργειας σε τοκογλυφία, αναρωτιέμαι επίσης αν το γεγονός είναι τυχαίο ή εντάσσεται στην «επιλεκτική διακριτικότητα» των διαχειριστών που αν μη τι άλλο από μόνη της συνιστά σοβαρότατο θέμα. Προσπαθώντας να κατανοήσω την απουσία της ειδήσεως (σοβαρότατης) σε συνδυασμό με παρουσία θεμάτων ήσσονος σημασίας, εύκολα καταλήγω στο συμπέρασμα πως οι διαχειριστές των τοπικών ιστολογίων υποφέρουν είτε από ελλειμματική αναγνωστική ικανότητα είτε συμμετέχουν στη διαδικασία «αποκρύψεως» -«αποκαλύψεως» ενσυνείδητα. Είναι καταφανές ταυτόχρονα πως το δικαίωμα της διαμόρφωσης και η ελευθερία της γνώμης είναι αποδεκτά και δεδομένα μαζί με την ελευθερία διάδοσης ή αποσιώπησης γεγονότων. Απλά όμως καθιστούν τον αναγνώστη περισσότερο υποψιασμένο. Διότι συντοπίτες μου για να μπούμε στο «ψητό» ο φερόμενος ως «δράστης» και υπό διερεύνηση, ήταν υφυπουργός (;) παιδείας και βουλευτής. Ξεχάστε τον κομματικό προσδιορισμό του που έτσι κι αλλιώς μας είναι παντελώς αδιάφορος και επικεντρωθείτε στη θεσμική του ιδιότητα. Ανοσιούργημα άνευ προηγουμένου η παρουσία του στην παραδειγματική ενότητα της συνείδησης του κράτους. Αλλοίμονο στις ανήλικες και υπό διαμόρφωση παιδικές ψυχές που θα αντιληφθούν πως ο πολιτικός τους εκπρόσωπος και ο υπεύθυνος για θέματα Παιδείας φέρεται να ήταν ένας κοινός μεγαλοτοκογλύφος και διακινητής ολόμαυρου χρήματος. Πως αύριο θα συμβουλεύσουμε παροτρύνοντας τους νέους μας για εντιμότητα, έχοντας απέναντί μας τον αντίλογό τους περί διακεκριμένης ολικής υψηλόβαθμης πολιτικής διαφθοράς; Το θέμα είναι μέγιστο πρέπει να αναδειχθεί και οι διαχειριστές των ιστολογίων ας μου καταλογίσουν στην οξύτητα της κριτικής μου απέναντί τους και την αγωνία μου στην προσπάθεια για την εξεύρεση λύσης που προέρχεται ΜΟΝΟ από την ΠΑΙΔΕΙΑ.

«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» Της νήσου Νάξου

Unknown είπε...

Βουλωμένο γραμμα διαβάζετε ''αγαπητέ''...

Το γεγονός της αποσιώπησης του συγκεκριμένου θέματος, όχι μόνο δεν εντάσσεται στην «επιλεκτική διακριτικότητα» και τη συμμετοχή στη διαδικασία «αποκρύψεως» σκανδάλων, από τους διαχειριστές του παρόντος, αλλά αναδεικνύει ίσα-ίσα το βρώμικο και ύπουλο ρόλο τους στο διαδίκτυο.

Πρόκειται για γνωστά φερέφωνα, χρηματοδοτούμενα από σκοτεινές πηγές και οργανωμένα συμφέροντα, που μοναδικό στόχο έχουν τον αποπροσανατολισμό του λαού και το τάισμα του με φρέσκο κουτόχορτο.

Άλλωστε το φαινόμενο της διαπλοκής ΜΜΕ-εξουσίας... δεν είναι καινούργιο.

Το ίδιο και η μπουρδολογία.

Ευτυχώς που ο λαός ελπίζει στους σταυροφόρους του πληκτρολογίου (σαν του λόου σας) και προσδοκά βελούδινη επανάσταση...

ΥΓ. Εν ενεργεία ιστολόγια και ενεργοί blogger, είναι αυτοί που καθημερινά το παλεύουν... και σε καμιά περίπτωση αυτοί που περιστασιακά σχολιάζουν...

Καληνύχτα σας

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ…..
Συνήθως για λόγους πρακτικούς και γνώσης της αξίας της καθαρής «δημόσιας» διπλωματίας αποφεύγω αντιλόγους χωρίς νόημα. Θα παρασπονδήσω για μια και μόνο σας έκφραση. «Μπουρδολογία».
Σημειολογικά η άμεση αντίδρασή σας περιέχει ολίγα θετικά και πλήθος από αρνητικά φορτία. Το ότι ως «μέγας» διαχειριστής καταδέχεστε να απαντήσετε σε γενικό σχόλιό μου για απουσία ενημέρωσης, με τέτοιο τρόπο …ναι είναι έξω από την πρόβλεψή μου για τον τρόπο σκέψης σας.Η έπαρσή σας με εξέπληξε όταν με ευκολία καταργήσατε την ίδια σας την ύπαρξη λέγοντας πως οι περιστασιακά σχολιάζοντες είναι αμέτοχοι στη «βελουτέ» καθημερινή πάλη των εν ενεργεία ιστολογίων. Διορθώστε με αν οδηγούμαι λανθασμένα στο συμπέρασμα πως η ύπαρξη «πιασάρικων» θεμάτων και η καταγραφή των «καταμετρητών επισκεπτών» μεγιστοποιεί, παράλληλα με την ύπαρξη γόνιμων σχολίων, την διαδραστικότητα,την διεισδυτικότητα και πιθανά την εμπορικότητα κάποιων ιστολογίων ή bloggers σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο. Προφανώς και είμαι πιο επικίνδυνος από τους χρήζοντες ψυχιατρικής παρακολούθησης σχολιαστές –υβριστές σας που δεν έτυχαν της προσοχής σας. Στην πραγματικότητα ΜΟΝΙΜΟΙ αντιγραφείς σχολιαστών είστε και σείς, οπότε η αντίφασή σας πρέπει να σημειωθεί και μάλιστα έντονα.
Χαίρομαι διότι ο τρόπος σας είναι καταδιωκτικός και απαξιωτικός προς τις κρατούσες βασικές αρχές της επικοινωνίας οπότε οι αναγνώστες θα χαρούν κι αυτοί από τα πολλαπλά οφέλη του διαλόγου μας.
Προσγειωθείτε στις ταπεινές λεωφόρους της ελεύθερης δημοκρατικής βολταιρικής έκφρασης από την πτήση σας στα συννεφιασμένα ύψη του εγωισμού της πρόσκαιρα(;) καλής πορείας του blog σας.
Ευγενής εξ αρχής σας έδωσα το επιχείρημα της οξύτητάς μου, όχι για να δικαιολογηθείτε αλλά να με δικαιολογήσετε. Αξιολογήσατε την αγωνία μου ως αιτία επίθεσης εναντίον μου και τα επίχειρα της ματιάς μου ήταν η «μπουρδολογία». ΕΥΓΕ.
Λυπάμαι βαθύτατα διότι στο μικρό χώρο του νησιού μας ως άγνωστοι- γνωστοί πιθανότατα θα χαιρετηθούμε ή έχουμε ήδη ανταλλάξει κάποιες απόψεις.
Του λόου μου ξέρω πως δεν ανήκω στους ύποπτους και ύπουλους εκφραστές της Νεοναξιακής κουλτούρας. Βεβαιώστε μου σας παρακαλώ το ανάλογο και του λόου σας.
Αυτά τα ολίγα για τα μεταξύ μας.
Στους αναγνώστες σας οφείλετε οπωσδήποτε τη δημοσίευση της είδησης.
Καλημέρα σας.

«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» Της νήσου Νάξου

Ανώνυμος είπε...

Ρε μεγάλε ας σταματήσουμε να βλέπουμε παντού φαντάσματα και συνωμοσίες. Εξάλλου όπως βλέπω ξέρεις καλά να γράφεις οπότε αν είσαι και λίγο εξοικειωμένος με την τεχνολογία μπορείς να φτιάξεις ένα δικό σου blog και να είσαι ο πραγματικά αντικειμενικός και αδυσώπητος κριτής των πάντων. 2-12

Unknown είπε...

Μπουρδολογία (εις τα Αγγλικά Mpourdologation, εις τα γκρίκλις Μπουρντολογκέσιον) είναι η "τέχνη" (λέμε τώρα) κατά την οποία κάνουμε το απλό δύσκολο και το ευνόητο δυσνόητο (γνωστή με άλλο όνομα σαν Φιλοσοφία). Κατά την διαδικασία της μπουρδολόγησης σκοπός μας είναι να μπερδέψουμε τον ακροατή ενώ το παίζουμε ξερόλες πετώντας βαθυστόχαστες κοτσάνες. Με την όλη αυτή μπουρδολόγηση καταφέρνουμε αφενώς να μπερδεκουλιάσουμε κάθε νοήμον άτομο και αφετέρου, αφού έχουμε ρίξει το δικό τους επίπεδο Αη-Γκιου, να φαινόμαστε εμείς (και ο κάθε μπουρδολόγος) ανώτερου επιπέδου.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ

Συνήθως αποφεύγω τους αντιλόγους υπό τη μορφή σχολίων μέσα απ' αυτό εδώ το μέσο, ακόμα και με τους υβριστές μου.

Στην προκειμένη περίπτωση ''η αγωνία'' σας για την ανάδειξη του συγκεκριμένου θέματος, θα μπορούσε να τεθεί υπό τη μορφή ενός υπενθυμιστικού ευγενούς e-mail προς τον διαχειριστή και όχι με τον τρόπο που δημόσια το θέσατε, δημιουργώντας εντυπώσεις και προτρέποντας τον διαχειριστή να ''προσγειωθείτε στις ταπεινές λεωφόρους της ελεύθερης δημοκρατικής βολταιρικής έκφρασης από την πτήση του στα συννεφιασμένα ύψη του εγωισμού της πρόσκαιρα (;) καλής πορείας του blog''.

ΕΛΕΟΣ

Το επίμαχο άρθρο εδώ http://naxos365.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2480.html



ΥΓ. Μην επανέλθετε, δεν έχει νόημα...

ΗΛΙΟΦΟΡΟΣ είπε...

Άστε τις μπούρδες και βγείτε στους δρόμους...Οι αγώνες δεν κερδίζονται στα λόγια! Η σωτηρία του Έθνους θέλει καρδιά και πίστη... Έχετε καρδιά? Έχετε πίστη? Αλλιώς καθείστε εκεί που κάθεστε, ραγιάδες όλα σας τα χρόνια! Ραγιάδες εσείς, ραγιάδες και τα παιδιά σας, ραγιάδες και τα παιδιά των παιδιών σας...

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛ. 01.02.ΟΟ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ ΒΡΩΜΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΙΕΑΣ. ΑΝ ΔΗΛ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΝΟΥΣΑΜΕ ΣΤΟ ΝΤΟΥΚΟΥ. ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΗΤΑΝ ΚΑΝ ΑΞΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ. ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΩΣ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. ΕΙΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΩΡΙΝΟ Γ.Γ. ΤΟΥ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΙΤΕ ΝΤΟΠΙΟ ΚΟΜΑΤΑΡΧΗ.