Η «ιστορικός» Μαρία Ρεπούση θα καταγραφεί στην ιστορία σαν εξάμβλωμα αυθάδειας: ΟΧΙ
τόσο διότι είναι διατεταγμένη «ιστορικός» (επιδοτούμενη μαζί με άλλους
από «εστίες» του Σόρος) με στόχο να παραχαράξει και να αλλοιώσει την
ελληνική ιστορία, αλλά για τις υστερικές εμμονές της…
Μετά τους «συνωστισμούς» και CIA, καθώς
και τις υστερικές εμμονές της που αρνούνται τη γενοκτονία των Ποντίων,
τώρα έβγαλε άλλη στριγκιά κραυγή: «Ο χορός του Ζαλόγγου είναι εθνικός μύθος»!!!
Εάν ήταν πραγματικά Ιστορικός και όχι «ιστορικός» υπηρεσίας, θα γνώριζε τη διαλεκτική της Ιστορίας:
Οι
ιστορικοί Θρύλοι δεν είναι μύθοι. Στηρίζονται σε αληθινά γεγονότα
φορτισμένα συγκινησιακά, ίσως και με κάποια «μυθολογική» υπερβολή,
μεταφερόμενα από γενιά σε γενιά μέσω της προφορικής παράδοσης.
Πραγματικά γεγονότα της ιστορίας, συγκλονιστικά και ηρωικά γίνονται Θρύλοι μέσω της λαϊκής παράδοσης και λαϊκής μούσας:
ΑΥΤΑ δεν είναι ιστορικοί μύθοι, ούτε κατασκευασμένα από κανέναν, απλώς
μπορεί, το ιστορικό τους ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ να «επενδύεται» με κάποιες
συγκινησιακές «υπερβολές», με κάποιο «μυθολογικό» τσόφλι…
Αν η κ. Ρεπούση ήταν Ιστορικός αυτό θα το γνώριζε. Αλλά δεν είναι Ιστορικός, εκτελεί «χρέη» επιδοτούμενου «ιστορικού»…
Αλήθεια από πού αντλεί η κ. Ρεπούση το «ιστορικό» της απόφθεγμα: Ότι ο Χορός του Ζαλόγγου είναι μύθος;
Βρισκόταν εκεί και κατέγραφε το συμβάν;
Αν διέθετε λίγη σοβαρότητα θα μελετούσε τουλάχιστον τις μαρτυρίες εκείνων που ζήσανε τα χρόνια εκείνα και μάλιστα στα Ιωάννινα.
Θα καταγράψουμε κάποιες:
α). Ιάκωβος Μπαρτόλντυ: Πρώσος περιηγητής και διπλωμάτης (καθόλου ευνοϊκός προς τους Έλληνες) που Βρισκόταν την εποχή εκείνη (1803-1804) στα Ιωάννινα.
Γράφει στο έργο του: «Ταξίδιον εις την Ελλάδα 1803 - 1804»:
«Καμιά εκατοστή απ΄ αυτούς τους
δυστυχισμένους είχαν αποτραβηχτεί βόρεια της Πρέβεζας στο Μοναστήρι του
Ζαλόγγου. Τους επιτέθηκαν εκεί θεωρώντας ότι τάχα αυτή η τοποθεσία,
πράγματι ισχυρή, θα μπορούσε να τους προσφέρει ένα νέο τόπο μόνιμης
διαμονής, όπου και η σφαγή που ακολούθησε υπήρξε φρικτή. Τριάντα εννέα
γυναίκες γκρεμίστηκαν από τα βράχια με τα παιδιά τους που μερικά ακόμη
βύζαιναν.».
β). Γουλιέλμος Μαρτίνος Ληκ: Άγγλος στρατιωτικός, περιηγητής και αρχαιολόγος, γράφει από πληροφορίες που συνέλεξε το 1805:
«Περίπου 100 οικογένειες είχαν
αποτραβηχτεί στο μέρος αυτό από το Σούλι και την Κιάφα, με συνθήκες και
ζούσαν στο λόφο ανενόχλητες ώσπου έπεσε το Κούγκι. Τότε επειδή τάχα η
περιοχή αυτή ήταν περισσότερη οχυρή ξαφνικά τους επιτέθηκαν με διαταγή
του Βεζίρη. Όταν η κατάσταση έγινε απελπιστική ο Κίτσος Μπότσαρης και
ένα τμήμα του διέφυγαν. Από τους υπολοίπους, 150 σκλαβώθηκαν και 25
κεφάλια στάλθηκαν στον Αλβανό Μπουλούκμπαση στην Καμαρίνα που διεύθυνε
τις επιχειρήσεις, 6 άνδρες και 22 γυναίκες ρίχτηκαν από τα βράχια από το
ψηλότερο σημείο του γκρεμνού, προτιμώντας έτσι παρά να πέσουν ζωντανοί
στα χέρια των εχθρών τους. Πολλές γυναίκες που είχαν παιδιά τις είδαν να
τα ρίχνουν με δύναμη προτού εκείνες κάνουν το μοιραίο πήδημα».
γ).Χριστόφορος Περρραιβού: Το 1815 δημοσιεύει την πρώτη αναφορά στο περιστατικό:
«τότε εγνώρισαν ο Κουτσιονίκας και ο
Κίτσιο Μπότσαρης την συνηθισμένην αντιπληρωμήν όπου δίδει ο Βεζίρης εις
τους πιστούς του προδότας, πλην η μετάνοια τότε ήτο ανωφελής. Άρχισαν μ΄
όλον τούτο και αντεμάχοντο μεγαλοψύχως, δεν είχαν όμως τα αναγκαία ν΄
αντισταθούν περισσότερον από δύο ημέρας. Αι γυναίκες δε κατά την
δευτέραν ημέραν βλέπουσαι ταύτην τη κτηνώδη περίστασιν, εσυνάχθησαν έως
εξήκοντα, επάνω εις έναν πετρώδη κρημνόν. Εκεί εσυμβουλεύθησαν και
απεφάσισαν ότι καλύτερα να ριφθούν κάτω από τον κρημνόν διά να
αποθάνουν, πάρεξ να παραδοθούν διά σκλάβες εις χείρας των Τούρκων. Όθεν
αρπάξαντες με τας ιδίας των χείρας τα άκακα και τρυφερά βρέφη, τα
έρριπτον κάτω εις τον κρημνόν. Έπειτα αι μητέρες πιάνοντας η μία με την
άλλη τα χέρια τους άρχισαν και εχόρευαν, χορεύουσαι δε επηδούσαν
ευχαρίστως μίαν κατόπιν της άλλης από τον κρημνόν. Μερικαί όμως δεν
απέθανον, επειδή έπιπτον επάνω εις τα παιδία των και τους συντρόφους,
των οποίων τα σώματα ήταν καρφωμένα πάνω εις τες μυτερές πέτρες του
κρημνού».
δ).Φραγκίσκος Πουκεβίλ: Διέμεινε 10 χρόνια στην αυλή του Αλή Πασά. Το 1820 στο τρίτομο έργο του «Ταξίδι στην Ελλάδα» αναφέρεται στο επεισόδιο:
«...τις γυναίκες τις γκρέμισαν από τα ύψη των βουνών στις αβύσσους του Αχέροντα, τα παιδιά πουλήθηκαν στα παζάρια.»
Τον επόμενο όμως χρόνο που εκδίδονται οι άλλοι τόμοι περιλαμβάνεται το γεγονός με περισσότερη λεπτομέρεια:
«Ηρωικό θάρρος εξήντα γυναικών, που
κινδύνευαν να παραδοθούν στη σκλαβιά των Τούρκων. Ρίχνουν τα παιδιά τους
πάνω στους πολιορκητές σαν να ήταν πέτρες έπειτα, πιάνοντας το τραγούδι
του θανάτου και κρατώντας η μιά το χέρι της άλλης, ρίχτηκαν στο βάθος
της αβύσσου, όπου τα κομματιασμένα πτώματα των παιδιών τους δεν άφηναν
μερικές να συναντήσουν το Χάρο, όπως θα το ήθελαν.»
ε). Κλωντ Φωριέλ: Γάλλος Ιστορικός και ακαδημαϊκός δίνει παραστατικές λεπτομέρειες:
«..ήταν ακόμα αβέβαιη, όταν εξήντα
γυναίκες, βλέποντας πως στο τέλος θα σκοτώνονταν οι δικοί τους,
μαζεύονται σ΄ ένα απότομο ψήλωμα στον γκρεμό, που στη μία πλευρά του
ανοιγόταν ένα βάραθρο και στο βάθος του το ρέμα άφριζε ανάμεσα στους
μυτερούς βράχους που γέμιζαν τις όχθες και τη κοίτη του. Εκεί
αναλογίζονται τι έχουν να κάνουν, για να μη πέσουν στα χέρια των
Τούρκων, που τους φαντάζονται κιόλας να τις κυνηγούν. Αυτή η απελπισμένη
συζήτηση στάθηκε σύντομη, και η απόφαση που ακολούθησε ήταν ομόγνωμη.
Οι περισσότερες απ΄ αυτές τις γυναίκες ήταν μητέρες, αρκετά νέες, και
είχαν μαζί τα παιδιά τους, άλλες στο βυζί ή στην αγκαλιά, άλλες τα
κρατούσαν από το χέρι. Η κάθε μια πήρε το δικό της, το φίλησε για
τελευταία φορά και το έριξε ή το έσπρωξε γυρνώντας το κεφάλι στον
διπλανό γκρεμό. Όταν δεν είχαν πια παιδιά να γκρεμίσουν, πιάστηκαν από
τα χέρια και άρχισαν ένα χορό, γύρω – γύρω, όσο πιο κοντά γινόταν στην
άκρη του γκρεμού και η πρώτη απ΄ αυτές, αφού χόρεψε μια βόλτα φτάνει
στην άκρη, ρίχνεται και κυλιέται από βράχο σε βράχο ως κάτω στο φοβερό
βάραθρο. Ωστόσο ο κύκλος, ή ο χορός συνεχίζει να γυρνάει, και σε κάθε
βόλτα μια χορεύτρια αποκόβεται με τον ίδιο τρόπο, ως την εξηκοστή. Λένε
πως από κάποιο θαύμα, μία απ΄ αυτές τις γυναίκες δεν σκοτώθηκε
πέφτοντας».
Υπάρχουν ακόμα και άλλες μαρτυρίες της εποχής εκείνης. Αλλά αυτές είναι υπέρ-αρκετές.
Αλλά είπαμε. Η «ιστορικός» κ. Ρεπούση δεν νοιάζεται για την ιστορία. Άλλο έργο της έχει ανατεθεί…
ρεσάλτο
3 σχόλια:
Το παρόν σχόλιο κυκλοφορεί στο διαδίκτυο ελαφρώς επεξεργασμένο από το αρχικό του.
Μιλάμε για την "κυρία", η οποία συνέγραψε το περιβόητο βιβλίο της, επί υπουργίας Μαριέτας Γαννάκου, που συναγελάστηκε και συνεταιρίστηκε τους πανεπιστημιακούς θώκους και θέσεις της μέσα από το ΠΑΣΟΚ, και η αναίδεια και η θρασύτητα της, συνεπικουρούμενη από τους ομογάλακτους και ομοϊδεάτες "συντρόφους" της και ψηφοφόρους της, που την εξέλεξαν για "βουλευτή" στο Ελληνικό κοινοβούλιο. Εύγε!!!
Πριν λίγη ώρα, διάβασα και την ανάρτηση από την εφημερίδα ΑΥΓΗ στην ηλεκτρονική της έκδοση, που εγκαλεί τους Ποντίους για εγκλήματα κατά των Τούρκων!!! Μπράβο σας "συντρόφια", να χαίρεστε την ηγεσία σας και τα δημοκρατικά σας αισθήματα.
Τα γουρούνια "σύντροφοι", έχουν την ίδια μούρη και τους αρέσει πολύ η λάσπη. "Αυγή" εσείς, "Χρυσή Αυγή" οι άλλοι. Τυχαίο; Στην ουσία καμία διαφορά. Το Φύρερ και τον ναζισμό εκείνοι, τον Ατατούρκ και τον κεμαλισμό εσείς. Η διαφορά ανάμεσα στις δύο ιδεολογίες καμιά απολύτως. Ιδεολογίες του θανάτου και δύο.
Ελάτε, να δικαιολογήσουμε την "κάστα"* και το Ελληνικό μεταπολιτευτικό σύστημα, το ξεφτιλισμένο, που οι "ηγέτες" του, έδιναν τα διαπιστευτήρια τους καταθέτοντας στεφάνια και έσκυβαν το κεφάλι στα μνήματα και στα φέρετρα των δολοφόνων και των γενοκτόνων του Ελληνικού πληθυσμού εντός και εκτός των Ελληνικών ορίων. Ελάτε να δικαιολογήσουμε, την υποκρισία των απερχόμενων α - πολιτικών κομμάτων που σ' όλο τους το μεγαλείο, χύνουν κροκοδείλια για την Ποντιακή Γενοκτονία, με ανακοινώσεις εντός της επικράτειας και οι αρχηγοί και τα στελέχη τους τοποθετούν ανερυθρίαστοι στεφάνια στον Ατατούρκ τον Στάλιν και τον Χότζα. Καλά δεν το συζητάμε για την Χ.Α. Δεν υπήρξε για αυτούς Κάντανος Χορτιάτης και Καλάβρυτα επειδή βρέθηκαν κάποιοι εκεί και τους ψηφίσαν όπως οι ίδιοι λένε!!!
Ακόμα από παιδάκι, ηχεί στ' αυτιά μου,από τις αρχές του 70, η μονότονη φωνή του εκφωνητή της κρατικής ραδιοφωνίας εκεί γύρω στις 3 το μεσημέρι, να με συντροφεύει στο φαγητό μου μετά το σχολείο, ο ατελείωτος κατάλογος με τα ονόματα των αγνοουμένων από τις αναζητήσεις μέσω του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Η Τραπεζούντα, η Αμάσεια, η Τοκάτη, η Νεοκαισάρεια, κ.α. πόλεις του Εύξεινου Πόντου μπήκαν στη γεωγραφία μου, από τα ατελείωτα ονόματα των αγνοουμένων και των τόπων τους.
Αυτή εδώ η ανάρτηση για την "κυρία", είναι μία άσκηση για την δημοκρατία και για την σημασία της ανθρώπινης ζωής και της αξιοπρέπειας. Για το πολιτικό σύστημα, όπου ο βουλευτής χρίζει διάδοχο από το σόϊ, για να μην χαθούν οι δεσμοί της υποτέλειας. Χρειάζεται διάλογος και αγώνας μεταξύ των πολιτών για την ανατροπή του όλου σκηνικού και να δικαιωθούν οι αγώνες για επιβίωση αυτών που θέλουν να λέγονται Έλληνες. Αυτοί εδώ που παριστάνουν τους πολιτικούς για δεκαετίες, δεν είχαν καμιά, μα καμιά έννοια της εθνικής, κοινωνικής και συλλογικής ευθύνης και των θεμάτων τους. Ήταν μόνο καρέκλες και "διάδοχοι". Άχρηστοι. Δεν αποτελούν τίποτε άλλο, παρά έναν κωμικό θίασο, για να γίνεται κουβέντα στα καφενεία.
Με αφορμή την "εκλεγμένη κυρία" και έχοντας, όλοι συμμετοχή στην καταστροφή της πατρίδας, ζητάνε πάλι εκλιπαρώντας την ανακύκλωση τους για να διεκπεραιώσουν τις εντολές για την πλήρη υποδούλωση της πατρίδας μας.
Στείλτε τους λοιπόν όλους στα τσακίδια, μαζί με την "κυρία".
*"κάστα": Όλοι όσοι συμμετείχαν στον μηχανισμό για την εξαθλίωση της πατρίδας."Κάστα" είναι, ο ανήθικος τρόπος συνάντησης των αιτημάτων και των προσφορών των "πολιτικών", των "κυβερνώντων", των "πολιτών", των "επιχειρηματιών" και ο τρόπος που κυβερνήθηκε στην ακυβερνησία της η χώρα επί δεκαετίες
Το παραπάνω σχόλιο αναρτήθηκε σ' αυτό το site στις 19/5/2011.
εξάμβλωμα αυθάδειας!! καλο! νομιζω την περιγραφει απόλυτα
Δημοσίευση σχολίου