Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Το πρωτοσέλιδο της Κυκλαδικής της 29.1.2014

Το Ελληνικό Δημόσιο, ή αν θέλετε, το Υπουργείο Αγροτικής Αναπτύξεως & Τροφίμων δεν έχει, αν μη τι άλλο, το ηθικό δικαίωμα να διεκδικεί το Κέντρο Γεωργικής Εκπαιδεύσεως Νάξου από το νησί μας.
Η χθεσινή συζήτησή μας με τον πρόεδρο του ΝΟΠΠΠΑΠΠΑ, Ιάκωβο Ναυπλιώτη – Σαραντηνό, «έδωσε» αυτή την ομολογουμένως αποκαλυπτική είδηση…
Μας είπε πολλά και σημαντικά ο κος Ναυπλιώτης που ανέσυρε από το αρχείο του ντοκουμέντα αδιάσειστα…
Με ποιο ηθικό δικαίωμα έρχεται και ζητάει το υπουργείο από έναν τόπο το καλύτερό του περιουσιακό στοιχείο; Ένα περιουσιακό στοιχείο που το ίδιο αυτό το υπουργείο έχει «αρπάξει»
Ο Τίμιος Σταυρός – στο Ίδρυμα Τιμίου Σταυρού, αναφέρομαι - πρέπει μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου να δηλώσει τα περιουσιακά του στοιχεία, πρέπει να σου επισημάνω…
Την απόφαση την με αριθμό 39 του Εφετείου Αιγαίου την γνωρίζουν; Στην απόφαση αυτή...
περιγράφονται όλα τα περιουσιακά στοιχεία - ακίνητα του Ιδρύματος Τίμιος Σταυρός.
Τα πολλά αγροτικά, ακίνητα, παλαιότερα, απαλλοτριώθηκαν…
Το εν λόγω ίδρυμα ήταν σωστή τράπεζα. Τα πολλά τα περιουσιακά του στοιχεία. Μέχρι και το Ίδρυμα Τυφλών στην Καλλιθέα υποστήριξε οικονομικά, σε πληροφορώ.
Μεγάλη η ιστορία των απαλλοτριώσεων, Γιάννη. Το 1969 η τότε επιτροπή του Ιδρύματος ζητάει την Οριστική Τιμή Μονάδος, για να πάρει το Ίδρυμα τα λεφτά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ ΟΛΟ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ρε παιδιά τι γίνεται εδώ;

Ανώνυμος είπε...


Ο «NO PAPPA S»

Ο «no-pappa s» ας ανασύρει απ το αρχείο του μια και τόφερε η κουβέντα κι ας δώσει στη δημοσιότητα με την ίδια ευκολία και τις παρεμφερείς υποθέσεις του πελάτη του ή πελατών του (π.χ.με το πώς «άρπαξε» κατά πως ακούω απ το δημόσιο όχι το ίδρυμα, αλλά τον Τίμιο Σταυρό). Τον μετονόμασαν δε και ΠΥΡΓΟ ΒΑΖΑΙΟΥ. Όταν έθεσα το θέμα σε σχόλιο ακολούθησε «μούγκα». Ποιος είναι ο ρόλος του γενικά στα της Νάξου και η «εραλδική» ιδιότητά του τι πιθανά υποκρύπτει; Ως νομικός και πολιτιστικός «ινστρούχτορας» ας κάνει τον κόπο «ο διδάσκαλος» να μας εξηγήσει καθαρά, ποιος ο σκοπός της δημοσίας του τοποθετήσεως, επί του συγκεκριμένου, αυτή τη χρονική στιγμή. Αυτά προς το παρόν και μη δοκιμάσετε τα «λατινικά» μου!!!

« Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

ΥΓ : Τα έγγραφα που αποδεικνύουν το αληθές του ισχυρισμού του, να τα δημοσιοποιήσει πάραυτα.

Ανώνυμος είπε...

διαβασα αυτα που ειπε ο Ναυπλιώτης και το θεμα ειναι οτι σε λιγες μερες θα πρεπει αυτο το ιδρυμα να κανει φορολογικη δηλωση. Και να βαλει η οχι αυτο το κτημα. Ακομη το εκανε πιστευω για να σταματησει το παραμυθι περι παραχωρησεων, ανταλλαγων με τα αναλογα λιβανιστηρια στον υπουργο. Κατι τετοια εκαψαν τον Καραμανλη με το Βατοπεδι. Τα εγγραφα υπαρχουν για οποιον θελει να τα δει και οχι να κανει πνευμα.

Ανώνυμος είπε...


Fronti nulla fides.

Γνωστή η θέση μου στα θρησκειολογικά, αλλά όταν η θρησκεία επηρεάζει μέσω της πολιτικής τις ζωές μας τότε έχουμε υποχρέωση ως πολίτες να αναζητούμε την λυτρωτική Γνώση για να ξεφεύγουμε απ’ τους μονοδρόμους που μας οδηγούν.
Οι νέες τάξεις πραγμάτων πολεμούν οπουδήποτε τη Δημοκρατία, γνωρίζοντας πως η άγνοια των πολλών είναι ο φυσικός σύμμαχός τους πεντακόσια χρόνια τώρα.
«La traditio sono io» (η παράδοση είμαι εγώ…) Τόσο πολύ λοιπόν σας επηρεάζει και καθορίζει τις κινήσεις σας, που θαρρείτε πως απευθύνεστε πλέον, σε διανοητικά καθυστερημένους; Μάθετε τότε, πως η δική μας παράδοση είναι η συλλογική μνήμη, «η Ελλάδος φθόγγον χέουσα», Ελευθερία του Λόγου και της Ψυχής. Χρόνια τώρα οι «αμαθείς» «φιλόσοφοι» πρόγονοί μας κι εμείς, στη Ναξία Γή, διδασκόμαστε ανατομία ψυχής, αντιστεκόμενοι σε κάθε λογής παρείσακτο και περιμένουμε με υπομονή και καρτερία το πλήρωμα του χρόνου, που θα μας οδηγήσει στη νερομάνα της κληρονομιάς μας.
Η Σύνοδος του Τριδέντο πιθανά να καθόρισε τη στάση σας στην υπόλοιπη Ευρωπαϊκή ήπειρο, εδώ όμως θα δώσετε μάχες, προτού ηττηθείτε.

«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

Ανώνυμος είπε...

Ωχ, Σκουφα 42 και γρήγορα....

Ανώνυμος είπε...


@ Ανώνυμο 09:51

Στ’ αρχίδια μου σε γράφω και κάνω το ζωγράφο!!!

Ανώνυμος είπε...

καταλαβαμε τι ζωγράφος είσαι

Ανώνυμος είπε...


Ευγένεια καλό μεν, αλλά προγόνων αγαθόν. Πλούτος δε, τίμιον μεν, αλλά τύχης κτήμα. Δόξα δε, σεμνόν μεν, αλλά αβέβαιον. Κάλλος δε, περιμάχητον, αλλά ολιγοχρόνιο. Υγεία δε, αγαθόν, αλλά ευμετάστατο. Ισχύς δε, ζηλωτό, αλλά νόσω ευάλωτον και γήρα. Παιδεία δε μόνον των αν υμίν έστιν αθάνατον και θείον.
ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ

Το διαδίκτυο έχει τα δικά του προβλήματά και κάποιοι απαντούν χωρίς λόγο για λογαριασμό άλλων. Παρακαλώ τους σχολιαστές αν έχουν κάτι να «καταθέσουν» επί της ουσίας ας το πράξουν. Οι χυδαίοι υβριστές κάθε είδους δεν έχουν ανάγκη «ανταπαντήσεως». Η ευπρέπεια είναι μέρος του διαλόγου κι ως εκ τούτου και ο μόνος αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργείς ευγενείς υποχρεώσεις.

«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου