Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΤΙΣΥΛΛΟΓΟ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ- ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΩΜΙΑΚΗΣ

ΔΥΜΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΠ’ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΩΜΙΑΚΙΤΕΣ.
ΙΔΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΥΛΛΟΓΟΥ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΕΠΟΧΕΣ ΧΟΥΝΤΑΣ

Σύσταση και λειτουργία του Εκκλησιαστικού Ιδρύματος υπό την επωνυμίαν: «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΤΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΟΡΩΝΙΔΟΣ (ΚΩΜΙΑΚΗΣ) ΝΑΞΟΥ» της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας (ΦΕΚ – 2887 Β/14-11-2013)


Η ΔΙΑΡΚΗΣ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ


Έχουσα υπ’ όψει:
1) Τας διατάξεις των άρθρων 1 παρ. 4, 29 παρ. 2 και 59 παρ. 2 του Ν. 590/77 «Περί του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος».
2) Τας υποχρεώσεις της Ποιμαινούσης Εκκλησίας τας απορρεούσας εκ των Ευαγγελικών Επιταγών, των Ιερών Κανόνων και των Νόμων του Κράτους προς το Χριστεπώνυμον της Εκκλησίας πλήρωμα.
3)  Τας υφισταμένας κοινωνικάς, ποιμαντικάς και πνευματικάς ανάγκας της Ιεράς Μητροπόλεως Πα-ροναξίας.
4)  Την από 2.9.2013 Απόφασιν και την υπ’ αριθμ. 402/192/27.9.2013 Πρότασιν του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Παροναξίας Καλλινίκου.
5) Την υπ’ αριθμ. 99/2013 Γνωμοδότησιν του Ειδικού Νομικού Συμβούλου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αποφασίζει:
Συνιστά Εκκλησιαστικόν Ίδρυμα υπό την επωνυμίαν: «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ (Ε.Π.Κ.) ΙΕΡΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΟ-ΡΩΝΙΔΟΣ (ΚΩΜΙΑΚΗΣ) ΝΑΞΟΥ» της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας, το οποίο θα λειτουργεί σύμφωνα με τις διατάξεις του επομένου Κανονισμού:


ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΣΥΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑΝ: «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΙΕΡΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΟΡΩΝΙΔΟΣ (ΚΩΜΙΑΚΗΣ) ΝΑΞΟΥ» ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ


Άρθρον 1
Τίτλος - Έδρα - Σφραγίς
Εις την Ενορίαν του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος νήσου Νάξου της Ιεράς Μητροπόλεως Πα-ροναξίας, και υπό τον έλεγχον και εποπτείαν της Ιεράς Μητροπόλεως, συνιστάται Εκκλησιαστικόν Ίδρυμα υπό την επωνυμίαν: «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΙΕΡΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΟΡΩΝΙΔΟΣ (ΚΩΜΙΑΚΗΣ) ΝΑΞΟΥ», το οποίον θα λειτουργεί ως εξηρτημένη υπηρεσία του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος (Κωμιακής) νήσου Νάξου, αυτοτελούς διαχειρίσεως και μη κερδοσκοπικού χαρακτήρος και θα διέπεται από τον παρόντα Κανο-νισμόν.
Έδρα του Πνευματικού Κέντρου είναι η κάτωθι του αυλείου χώρου του Ενοριακού Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Αίθουσα, ανεγερθείσα κατόπιν πρωτοβουλίας και δραστηριοποιήσεως του τότε Εφημερίου της ως άνω Ενορίας, εν έτει 1977, όπως αναγράφεται και εις την έκτοτε εντοιχισμένην, έξωθι αυτού, μαρμαρίνην πλάκα.
Το ως άνω Εκκλησιαστικόν - Πνευματικόν Κέντρον, εν συντομία «Ε.Π.Κ. ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΝΑΞΟΥ» έχει ιδικήν του σφραγίδα στρογγύλην, εις την περιφέρειαν της οποίας αναγράφεται εις τρεις σειράς «ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ - ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ (Ε.Π.Κ.) ΙΕΡΟΥ ΕΝΟΡΙΑΚΟΥ ΝΑΟΥ ΓΕΝΕΣΙΟΥ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΟΡΩΝΙΔΟΣ (ΚΩΜΙΑΚΗΣ) ΝΑΞΟΥ», εις το κέντρον δε αυτής φέρει την Εικόνα της Θεοτόκου.


Άρθρον 2
Σκοποί του Ιδρύματος
Σκοποί του Πνευματικού Κέντρου είναι οι κάτωθι: 1. Η θεραπεία των πάσης φύσεως πνευματικών, λειτουργικών, φιλανθρωπικών, εκπαιδευτικών, κατηχητικών ή και εν γένει υλικών αναγκών, που ήθελαν ανακύψει σε σχέση με το εν νήσω Νάξου πραγματοποιούμενο ποιμαντικό, εν γένει θρησκευτικό, μορφωτικό, πολιτιστικό, φιλανθρωπικό και φιλοκοινωνικό έργο της Ενορίας Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος Νάξου,
2. Η καλλιέργεια και προώθηση της Εκκλησιαστι-κότητος, της φιλαδελφίας, της προς τους πάντας
αγάπης και βοηθείας, της εκκλησιαστικής ευποιΐας, του υγιούς διαλόγου μεταξύ των ανθρώπων, της κα-ταλλαγής, της θεολογίας, των επιστημών, της επιμορφωτικής προσπάθειας, των υποτροφιών, των τεχνών, ιδία δε των εκκλησιαστικών (και όλως ιδιαιτέρως της Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής), προς σπουδήν και ανάδειξιν της ευρυτέρας πολιτισμικής τους συμβολής, των πάσης φύσεως εκδόσεων, της ιατρικής φροντίδας και περιθάλψεως ασθενούντων και εξηρτημένων, της επιστηρίξεως της νεότητος, της παντοειδούς ενισχύσεως του εν νήσω Νάξω διακο-νούντος Κλήρου της τοπικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, της περικρατήσεως του γήρατος, της επανεντάξεως των πεπλανημένων,
3. Η συνεργασία με τας κρατικάς, δημοσίας υπηρεσίας, περιφερειακάς, και δημοτικάς αρχάς, πολιτιστικούς συλλόγους και ιδρύματα δια την οργάνωσιν από κοινού δραστηριοτήτων και πραγματοποίησιν εκδηλώσεων δια την άνοδον του πνευματικού επιπέδου του λαού του Θεού, την προβολήν του Χριστιανικού Ορθοδόξου πολιτισμού και την έρευναν, ανάδειξιν, παρουσίασιν και προστασίαν της θρησκευτικής, πολιτιστικής, ιστορικής, λαογραφικής και φυσικής κληρονομιάς της ευρυτέρας περιοχής.
4. Η πραγματοποίησις ομιλιών, χριστιανικών συνάξεων και εκδρομών.
5. Η φιλοξενία εκδρομέων από άλλας Ιεράς Μητροπόλεις, ενορίας, εκκλησιαστικά ιδρύματα και συλλόγους.
6.  Η παραχώρησις της Αιθούσης σε Συλλόγους και άλλους φορείς για την πραγματοποίηση εκδηλώσεων και άλλων δραστηριοτήτων που ασφαλώς πρέπει να συνάδουν προς την ιερότητα ενός εκκλησιαστικού χώρου. Εξαιρούνται τα κόμματα και κάθε είδους κομματικές οργανώσεις ή άλλες οργανώσεις με κομματικό προσανατολισμό.
7. Τα αναφερόμενα στις προηγούμενες (ήτοι 4,5 και 6) παραγράφους καθώς και οποιαδήποτε άλλη ενέργεια πραγματοποιούνται κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ.


Άρθρον 3
Μέσα δια την επίτευξιν των σκοπών
Οι ανωτέρω σκοποί επιτυγχάνονται:
1.  Δια της αξιοποιήσεως του ανθρωπίνου δυναμικού της ενορίας και της αιτήσεως συνδρομής υπό ικανών πνευματικών ανθρώπων, κληρικών και λαϊκών.
2. Δια της διοργανώσεως τμημάτων καλλιτεχνικών και επιστημονικών δραστηριοτήτων.
3. Δια της συγκεντρώσεως υλικού ιστορικού, εκκλησιαστικού, λαογραφικού, φυσικού ή άλλου ενδιαφέροντος προς αποτύπωσιν και συνέχισιν της ιστορικής, εκκλησιαστικής, λαϊκής τοπικής παραδόσεως της ευρυτέρας περιοχής και έρευναν της ιστορίας της.
4. Δια της οργανώσεως φιλανθρωπικών, ψυχαγωγικών, πολιτιστικών εκδηλώσεων και εκθέσεων.
6.  Δια της λειτουργίας αιθούσης δεξιώσεων, μνημο-σύνων κ.λπ.
7. Δια της λειτουργίας αναψυκτηρίου - κυλικείου.
8. Δια της λειτουργίας ξενώνος.
9. Δια της υλοποιήσεως Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
10. Δια παντός ετέρου πρόσφορου μέτρου, το οποίον ήθελεν αποφασίσει εκάστοτε το Διοικητικόν Συμβούλιον του Ιδρύματος (Ε.Π.Κ.).


Άρθρον 4
Οργάνωσις - Διοίκησις - Διοικητικόν Συμβούλιον
1. Το Ίδρυμα τελεί υπό την πνευματικήν εποπτείαν και τον έλεγχον της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας και διοικείται από πενταμελές (5/μελές) Διοικητικόν Συμβού-λιον, εφεξής Δ.Σ., που διορίζεται από το Μητροπολιτικό Συμβούλιον της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας και επί τριετεί θητεία και απαρτίζεται από:
α) Τον εκάστοτε Μητροπολίτην Παροναξίας, ως Πρό-εδρον, αναπληρούμενον υπό του εκάστοτε οριζομένου υπ’ αυτού αναπληρωτού.
β) Τον εκάστοτε Πρόεδρον του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ενοριακού Ναού, ως Αντιπρόεδρον.
γ) Εν μέλος του εκάστοτε Εκκλησιαστικού Συμβουλίου.
δ) Δύο μέλη άνδρες ή γυναίκες εκ των ενοριτών, καλής της έξωθεν μαρτυρίας άτομα, ανεπίληπτα, δεδοκι-μασμένου ήθους και προσφοράς προς την κοινωνίαν, διακρινόμενα δια την πίστιν των και την αφοσίωσιν των εις την Εκκλησίαν και με διάθεσιν προσφοράς προς το Πνευματικό Κέντρο.
2. Οι διορισθέντες δύνανται να επαναδιορισθούν.
3. Εις την πρώτην συνεδρίασιν το Δ.Σ. του Ιδρύματος εκλέγει με ψηφοφορίαν τον Γραμματέα και τον Ταμίαν και αναφέρει το αποτέλεσμα της εκλογής εις την Ιεράν Μητρόπολιν Παροναξίας.
4. Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.:
α) Έχει την ευθύνην όλων των εκδηλώσεων του Πνευματικού Κέντρου και τα μέλη του Δ.Σ προς υλοποίησιν των σκοπών του.
β) Εκπροσωπεί το Ίδρυμα ενώπιον πάσης Διοικητικής, Δικαστικής, Εκκλησιαστικής και οποιασδήποτε άλλης Αρχής και εις τας σχέσεις του με τα άλλα Ιδρύματα, οργανισμούς, νομικά και φυσικά πρόσωπα,
γ) Λαμβάνει γνώσιν όλων των εισερχομένων και εξερχόμενων εγγράφων του Ιδρύματος και συνυπογράφει μετά του ταμίου τα οικονομικής φύσεως έγγραφα.
δ) Συγκαλεί το Δ.Σ. εις συνεδριάσεις, διευθύνει τας συζητήσεις και συνυπογράφει μετά του γραμματέως τα πρακτικά των συνεδριάσεων.
5. Ο Γραμματεύς του Δ.Σ.:
Ο Γραμματεύς τηρεί το βιβλίον πρωτοκόλλου, συντάσσει την αλληλογραφίαν του Ιδρύματος την οποίαν συνυπογράφει με τον Πρόεδρον. Επίσης τηρεί το βιβλίον πρακτικών των συνεδριάσεων του Δ.Σ., συνυπογράφει με τον Πρόεδρον τα εν λόγω πρακτικά, τα οποία συντάσσει και φυλάττει σε ασφαλές μέρος την σφραγίδα του ιδρύματος.
6. Ο Ταμίας του Δ.Σ.:
α) Τηρεί το Βιβλίον Ταμείου καθώς και τα Διπλότυπα Γραμμάτια Εισπράξεων και Εντάλματα Πληρωμών, τα οποία συνυπογράφει μετά του Προέδρου.
β) Εισπράττει με Διπλότυπα Γραμμάτια Εισπράξεων πάν έσοδον του Ιδρύματος.
γ) Διενεργεί τας πληρωμάς που αποφασίζει το Δ.Σ. βάσει Διπλοτύπων Ενταλμάτων Πληρωμών, τα οποία επίσης συνυπογράφει μετά του Προέδρου, όπως άλλωστε και όλα τα οικονομικής φύσεως έγγραφα,
δ) Ευθύνεται δια την φύλαξιν των χρημάτων, διενεργεί καταθέσεις και αναλήψεις χρημάτων μόνον κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ. και γενικά διαχειρίζεται κατά την υπόδει-ξιν του Προέδρου του Δ.Σ. την περιουσίαν του Ιδρύματος,
ε) Επίσης, τηρεί το Βιβλίον Κτηματολογίου και το Βιβλίον Υλικού του Ιδρύματος.


Άρθρον 5
Αρμοδιότητες - Καθήκοντα του Δ.Σ.
1. Το Διοικητικόν Συμβούλιον του Ε.Π.Κ. έχει τας ως κάτωθι αρμοδιότητας:
α) Συνέρχεται τακτικώς ανά δίμηνον και εκτάκτως όταν παρίσταται ανάγκη ύστερα από πρόσκλησιν του Προέδρου.
β) Αποφασίζει δια κάθε θέμα που αφορά εις την εκ-πλήρωσιν των σκοπών του Ιδρύματος.
γ) Συνεργάζεται μετά του Μητροπολιτικού Συμβουλίου της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας, με το Εκκλησια-στικόν Συμβούλιον του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου, με πολιτιστικούς, επιστημονικούς, φιλανθρωπικούς συλλόγους και ιδρύματα καθώς και με την τοπικήν αυτοδι-οίκησιν και τους τοπικούς φορείς δια την προαγωγήν και επίτευξιν των σκοπών του Ιδρύματος.
δ) Μεριμνά δια την εξεύρεσιν οικονομικών πόρων, απαραιτήτων δια την ομαλήν λειτουργίαν του Ιδρύματος.
ε) Καταρτίζει τον ετήσιον Προϋπολογισμόν και Απο-λογισμόν, τους οποίους και υποβάλλει προς έγκρισιν εις το Μητροπολιτικόν Συμβούλιον.
στ) Δύναται να παραχωρή μέρος των κτιριακών του εγκαταστάσεων δωρεάν προς χρήσιν εις τοπικούς φορείς δια την πραγματοποίησιν εκδηλώσεων, υπό την προϋπόθεσιν ότι δεν παραβιάζονται: η ιερότης του χώρου, η καθαριστής, οι σκοποί του Ιδρύματος και το πρόγραμμα Λειτουργίας αυτού.
ζ) Δεν δύναται να παραχωρήση μόνιμον στέγασιν εις άλλους φορείς, είτε δωρεάν είτε επ’ ενοικίω.
η) Δύναται να παράσχη προς στέγασιν δωρεάν τμήμα αιθούσης ή αίθουσαν του κτιρίου αυτού εις πολιτιστικούς συλλόγους και εκκλησιαστικά ή άλλα ευαγή ιδρύματα, προς προσωρινήν χρήσιν και δια την δωρεάν έκθεσιν ιστορικού, λαογραφικού, φωτογραφικού ή άλλου υλικού, το οποίον δεν έχουν παραχωρήσει εις το Ίδρυμα, κατόπιν σχετικής προς τούτο ως προς την χρονικήν διάρκειαν συμφωνίας, με ευθύνην όμως των ως άνω πολιτιστικών συλλόγων ή ιδρυμάτων.
θ) Επιλαμβάνεται κάθε υποθέσεως που αφορά εις την ενδεχομένην συμπληρωματικήν ανέγερσιν κτιριακών εγκαταστάσεων.
ι) Το Δ.Σ. δύναται επίσης να συγκροτήσει υποεπιτρο-πάς κατά τομείς Διακονίας, να καθορίζει τας αρμο-διότητάς των και να διορίζει τους υπευθύνους και το προσωπικόν αυτών, εκτιμόν το ήθος, την πνευματικήν κατάρτισιν και την προσφοράν των προς το Πνευματικόν Κέντρον.
ια) Δύναται δέ να προσλαμβάνη έμμισθον προσωπικόν, αναλόγως των στόχων και των προγραμμάτων του.
ιβ) Αποφασίζει δια πάν έτερο θέμα, το οποίον δεν προβλέπεται από τον παρόντα κανονισμόν.


Άρθρον 6
Τηρούμενα βιβλία
Το Ίδρυμα έχει ιδίαν διαχείρισιν, τηρεί δε με την μέρι-μναν του Δ.Σ. τα Διαχειριστικά αυτού βιβλία, συμφώνως προς το σύστημα τηρήσεως των λογιστικών βιβλίων των Εκκλησιαστικών Νομικών Προσώπων, θεωρημένα δια πάσαν νόμιμον χρήσιν υπό της Ιεράς Μητροπόλεως Παροναξίας, ήτοι:
1. Βιβλίον Πρωτοκόλλου Αλληλογραφίας.
2. Βιβλίον Πρακτικών των Συνεδριάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου.
3. Βιβλίον Ταμείου και Διπλότυπα Γραμμάτια Εισπράξεων και Εντάλματα Πληρωμών, τα οποία είναι εκτελεστέα εφ` όσον φέρουν την υπογραφήν του Προέδρου και του Ταμίου του Ιδρύματος.
4. Βιβλίον Κτηματολογίου, εις το οποίον αναγράφεται άπασα η ακίνητος περιουσία του Ιδρύματος.
5. Βιβλίον Υλικού, εις το οποίον αναγράφεται άπασα η κινητή περιουσία.
6. Φακέλους αρχείου.


Άρθρον 7
Πόροι του Ιδρύματος
Πόροι του Ιδρύματος είναι:
1. Η ετησία επιχορήγησις υπό της Ενορίας (Γενεσίου Θεοτόκου).
2. Τα πάσης φύσεως έσοδα εκ των δεξιώσεων, μνη-μοσύνων και άλλων εκδηλώσεων εις την αίθουσαν του Ιδρύματος.
3. Αι πρόσοδοι εκ της πραγματοποιήσεως εκδηλώσεων, λαχειοφόρων αγορών, εράνων νομίμως διενεργουμένων, εκθέσεων και άλλων εκδηλώσεων ως και εκ της λειτουργίας του κυλικείου.
4.  Κληρονομίαι, κληροδοσίαι και δωρεαί, υπέρ του Ιδρύματος και τα εξ αυτών προερχόμενα έσοδα.
5. Κρατικαί επιχορηγήσεις εκ μέρους της Κεντρικής, Αποκεντρωμένης και Τοπικής Αυτοδιοικήσεως, Οργανισμών και άλλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου ή Ιδιωτικού Δικαίου, επιχορηγήσεις και συνδρομαί εκ μέρους φυσικών προσώπων και πάσα νόμιμος επιχορήγησις εκ προγραμμάτων Δημοσίων Επενδύσεων ή εξ υλοποιήσεως Ευρωπαϊκών προγραμμάτων.
6. Παν έτερον έσοδον το οποίον δεν προβλέπεται ανωτέρω και προέρχεται εκ χρηστής πηγής.


Άρθρον 8
Διάθεσις πόρων
Α. Οι ανωτέρω πόροι του Ιδρύματος διατίθενται κατόπιν αποφάσεως του Δ.Σ.:
1. Δια την επισκευήν - ανακαίνισιν του κτιριακού συγκροτήματος του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου και την συντήρησιν των Ιερών Ναών της Ενορίας Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος Νάξου.
2. Δια τον εξοπλισμόν των εγκαταστάσεων αυτού και την προμήθειαν βιβλίων, εντύπων και άλλων υλικών απαραιτήτων δια την ομαλήν λειτουργίαν του.
3. Δια την καθαριότητα και την ευπρέπεια των χώρων του Ιδρύματος.
4.  Δια την διοργάνωσιν εορτών, ομιλιών, συνεδρίων, εκδηλώσεων, εκδρομών και εν γένει δραστηριοτήτων απαραιτήτων δια την επιτυχίαν των σκοπών του.
5. Δια την καταβολήν της μισθοδοσίας του εμμίσθου προσωπικού.
6. Δια την φιλοξενίαν ομιλητών, χορωδιών, νέων κ.α.
7. Δια την συμμετοχήν εις προγράμματα που άπτονται των σκοπών του.
8. Δια τας ανάγκας συντηρήσεως και λειτουργίας των κτιριακών εγκαταστάσεων του Ιδρύματος.
9.  Δια την εκτύπωσιν εντύπων εχόντων σκοπόν και στόχον την ομαλήν λειτουργίαν και προώθησιν του επιτελούμενου υπό του «Ε.Π.Κ.» έργου του και διανομήν εις τους συνδρομητάς.
Β. Το τυχόν χρηματικόν πλεόνασμα από την οικονομι-κήν διαχείρισιν, το οποίον υπερβαίνει το ποσόν περί του οποίου αποφασίζει το Δ.Σ, κατατίθεται εις λογαριασμόν τραπέζης εις το όνομα του Ιδρύματος.


Άρθρον 9
Δωρηταί - Ευεργέται
Το Διοικητικόν Συμβούλιον του Πνευματικού Κέντρου δύναται να ανακηρύξη Δωρητάς και Ευεργέτας, είτε εν ζωή είτε μετά θάνατον, πρόσωπα τα οποία εβοήθησαν υλικώς ή ηθικώς το Πνευματικόν Κέντρον, αναγράφον τα ονόματα αυτών εις σχετικήν θέσιν της μεγάλης αιθούσης του Ιδρύματος.


ΤΕΛΙΚΑΙ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ


Άρθρον 10
Τροποποίησις του Κανονισμού
Ο παρών Κανονισμός δύναται να τροποποιηθή υπό της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος κατόπιν προτάσεως του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος (Ε.Π.Κ.) και ητιολογημένης αποφάσεως του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος Νάξου τη εγκρίσει του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Παροναξίας.


Άρθρον 11
Κατάργησις του Ιδρύματος
Το παρόν Ίδρυμα καταργείται κατόπιν αιτιολογημένης προτάσεως του Δ.Σ. αυτού, εγκρινομένης απαραιτήτως υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Παροναξίας, και τελικής αποφάσεως του Μητροπολιτικού Συμβουλίου, όταν δεν εκπληροί την αποστολήν του, όταν παρεκκλίνη του σκοπού του ή καταστή ανέφικτος η λειτουργία του.
Εις κάθε περίπτωσιν καταργήσεως του Ιδρύματος παν κίνητόν ή ακίνητον περιουσιακόν αυτού στοιχεί-ον καθώς και κάθε δικαίωμα και αξίωσις αυτού, ακόμη και οικονομική, περιέρχεται εις το νομικόν πρόσωπον της Ενορίας Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος (Κωμιακής) Νάξου.


Άρθρον 12
Ισχύς του Κανονισμού
Ο παρών Κανονισμός ισχύει από της δημοσιεύσεως αυτού εις την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Δημοσιεύεται επίσης και εις το επίσημον Δελτίον της Εκκλησίας της Ελλάδος «ΕΚΚΛΗΣΙΑ».


Άρθρον 13
Κάλυψις δαπάνης
Εκ της δημοσιεύσεως των διατάξεων του παρόντος Κανονισμού δεν προκαλείται δαπάνη εις βάρος του προϋπολογισμού του νομικού προσώπου της Ενορίας του Ιερού Ναού Γενεσίου Θεοτόκου Κορωνίδος (Κωμι-ακής) Νάξου, ενώ οποιαδήποτε μελλοντική δαπάνη θα εγγράφεται στον οικείο Προϋπολογισμό.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα, 11 Οκτωβρίου 2013
Δημοσιεύτηκε 31st December 2013 από τον χρήστη ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΝΤΑΓΚΑΛΟΣ
Ετικέτες: Ι.Μ.ΠΑΡΟΝΑΞΙΑΣ


Ν.Λ.

17 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εμενα προσωπικα το καταστατικο καθολου χουντα δε μου θυμιζει. Καλο θα ηταν σκεφτεστε και να σεβεστε πριν χρησιμοποιησετε τετοιους ορους.

Ανώνυμος είπε...

Με το ζόρι προσπαθεί ο Μητροπολίτης να κάνει αυτό που προσπαθούσε και έλεγε ο πατέρας Θεόκλητος " θα μαντρίζουμε μέσα κατσίκες". Θα βρούνε όμως ΟΛΟΥΣ τους Κωμιακίτες μπροστά τους

Ανώνυμος είπε...

Σωστά εσύ κύριε το 1ου σχολίου. Μήπως κι εσύ όπως ο Χριστόδουλος σπούδαζες όταν επί χούντας εισέβαλαν τα τανκς στο Πολυτεχνείο και δεν πήρες χαμπάρι τι γινότανε;
Δηλαδή αν, λέμε, αν, πάρει την αίθουσα ο δεσπότης και θέλει ένας Σύλλογος να κάνει μια εκδήλωση μέσα, θα καταθέτει δήλωση αποκήρυξης του κομμουνισμού για να τη δώσουν ή ότι αποκηρύσσει τα κόμματα ή ότι στο πρόγραμμα της εκδήλωσής του δεν θα υπάρχουν πολιτικές αναφορές, δεν θα γίνει κριτική στην κυβέρνηση, δεν...δεν... Αυτά μήπως συνέβαιναν επί χούντας στην Ελλάδα; Λογοκρίσια, αποκήρυξη ιδεων κ.λπ. Αυτά δεν τα διάβασες στο καταστατικό; Μάλλον όχι γιατί όταν κάποιος είναι οπαδός φασιστικών ιδεολογιών, φυσικά και δεν μπορεί να τα δει αυτά. Ρασοφόρε και σίγουρα άσχετε με τη Νάξο, οι Κωμιακίτες θα πούνε για άλλη μια φορά στους ρασοφόρους της Μητρόπολης: ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ. Εκεί είναι η αίθουσα και σας περιμένει ...πηγαίνετε να την πάρετε. Καλή αντάμωση. Κι εμείς εκεί θα είμαστε.

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι να την παραχωρησει την αιθουσα ο Δεσποτης(αν και καποιο λογο θα εχει και εκεινος οπως και εσεις να την "διεκδικει") γιατι ειλικρινα εχετε καταντησει κουραστικοι! Μιλατε για χουντα αλλα και εσεις τα ιδια μεσα χρησιμοποιειτε(ισως και χειροτερα!)... απειλες, εκφοβισμοι, εκβιασμοι και μισος!!! Διαβαζω τα σχολια σας και μονο μισος διακρινω. Μισος προς ο.τι εχει να κανει προς την Εκκλησια. Μακαρι να σταματησει εδω ολο αυτο και να την παρετε να ησυχασουν και τα μπλοκς.

Ανώνυμος είπε...

Μιλάνε για φασισμό και χούντα αυτοί που μεταχειρίζονται μεθόδους χούντας για να καταπατήσουν την ιδιοκτησία της εκκλησίας στην Κωμιακή. Στοχοποιούν όποιον πηγαίνει στην εκκλησία. Αυτή είναι η ελευθερία και η δημοκρατία που αντιπροσωπεύουν οι δήθεν υπερασπιστές της Κωμιακής.

Ανώνυμος είπε...

Το ενδεχομενο μιας ομαλης και αμοιβαιας συνεργασιας γιατι δεν το σκεφτεστε; Θελετε το πνευματικο κεντρο στα χερια σας "πεταγωντας εξω" την εκκλησια...ειναι δικαιο αυτο; η εκκλησια οπως και το πνευματικο της ανηκουν στο λαο(οπως σωστα ειπατε) και ειμαι της γνωμης οτι θα πρεπει να κανετε εναν πολιτισμενο διαλογο για συνεργασια και χρηση του κεντρου και απο τη μερια σας για διαφορες δραστηριοτητες. Φανταζομαι βεβαια οχι κομματικες συγκεντρωσεις. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι τοσο κακο; γιατι τοση ενταση; γιατι τοσο μισος και φανατισμος;;; Γιατι να μην εχει διακιοδοσια και η εκκλησια; Γιατι την πετατε εξω;; Αυτο δεν ειναι "φασιστικο"? Ξεχνατε ομως οτι υπαρχουν πολλοι εως παρα πολλοι συγχωριανοι σας που πηγαινουν στην εκκλησια και με αυτο που κανετε ειναι σαν να τους πετατε κιαυτους εξω...
Ζητηστε αυτα που θελετε με ωραιο και δημοκρατικο τροπο και οχι με ακροτητες. ειναι πολυ στεναχωρο να διαβαζουμε να γινονται τετοια πραγματα σε ενα ωραιο και μικρο χωριο της Ναξου.
Ειρηνη υμιν...

Ανώνυμος είπε...

Ποτέ δεν πεταξε κανείς την εκκλησία από το Πνευμ. Κέντρο. Η εκκλησία θέλει το χώρο σώνει και καλά για αποθήκη και για να μαντρίζουν κατσίκες όπως έλεγε προκλητικά ο Θεόκλιτος. Η εκκλησία κάποτε που έκανε και εκείνη εκδηλώσεις με το πατέρα Παντελεήμονα είχε και κλειδί και με συνεργασία με το Δ.Σ. του Πνευμ.Κέντρου λειτουργούσαν μια χαρά. Αφού και τα δύο "εκκλησία, πνευμ.κεντρο" είναι του χωριού για το χωριό! τι το θέλει ο Σεβασμιώτατος; γιατί του αρέσει να δημιουργεί αντιπαραθέσεις και ακρότητες ; η εκκλησία ας σταθεί στο ύψος της και ας κρατήσει τους πιστούς κοντά της. Οι ιερωμένοι δεν μπορουν να κρατήσουν την εκκλησία ζωντανή και θέλουν και το Πν.Κ.; Γιατί;

Ανώνυμος είπε...

ειδικά ιερωμένοι σαν τον βαρυποινίτη ρασοφόρο κρατούν "ζωντανη" την εκκλησία...ολοζώντανη. Αλήθεια πού είναι τα κειμήλια που εξαφάνισε στην Αθήνα ο βαρυποινήτης ρασοφόρος; Γιατί δεν απαντά ο Δεσπότης που γνώριζε το θέμα από την αρχή; Έχον περάσει πάνω από τρία χρόνια, πότε θα απαντήσει; Για την παράνομη ανάληψη των 50.000 της δωρεάς απ' τον άλλο ρασοφόρο τι έχει να πει ο ¨α"γιος" Παροναξίας; Δεν είδε, δεν άκουσε, δεν ρώταγε; Και ήξερε και άκουσε και υπογραφές έβαλε. Γιατί σιωπά;
Και τι την θέλει την αίθουσα; Ποιος θα τη λειτουργεί; Παπάς δεν υπάρχει στην Κωμιακή, έρχονται την Κυριακή, λειτουργούν και φεύγουν. Ποιος θα τη λειτουργεί η γερόντισσα επιτροπος 87 ετών και αγράμματη; Επομένως ο στόχος 3ίναι ένας: Να μπει λουκέτο στην αίθουσα, στη βιβλιοθήκη της, στο ραδιοφωνικό σταθμό, στη νεολαία που μαζεύονταινται εκεί, συζητούν, κάνουν παρεά, παίζουν επιτραπέζια παιχνίδια, κάνουν συγκεντρώσεις, εκδηλώσεις κ.λπ. Αυτά θέλει να τα καταργησει ο Καλίνικος, να κλείσει τη βιβλιοθήκη Αυτό θέλει και ο νοών-νοήτω.
Δεν υπάρχουν τίτλοι ιδιοκτήσιας, δεν χτίστηκε το πνευμαιτκό κέντρο σε χώρο της εκκλησίας δεν βρίσκεται στον προαύλιο καν χώρο. Η ταράτσα της αίθουσας είναι προέκταση της αυλής της εκκλησίας. Αν η πινακίδα που είναι εντοιχισμένη εκεί αποτελεί για οτν Παροναξίας απόδειξη ιδιοκτησίας, ας τη διαβάσει κι ας τη δημοσιεύσει ολόκληρη γιατι αναφέρει και τους "απανταχού Κωμιακίτες". Η αίθουσα εξ αρχήε λειτούργησε με την ευθύνη των φορέων της Κωμιακής και ο Σύλλογος "Πνευματικό Κέντρο Κωμιακής" στεγάζεται μέσα σ' αυτήν από την ημέρα της ίδρυσής του εδω και 40 χρόνια. Αυτός τη συντηρεί, αυτό την περιποιέιται, αυτός είναικαι νομικά ο ιδιοκτήτης της.

Ανώνυμος είπε...

04:39:00 μ.μ.
Τίτλοι ιδιοκτησίας υπάρχουν. Εκτός και αν ξεχνάς ότι έγινε αναφορά για τους τίτλους από τους ίδιους τους δωρητές σε μια συνέλευση που έγινε στην αίθουσα του πνευματικού κέντρου προ καιρού. Για τους τόκους των 50000€ που έλειπαν πολύ πριν την ανάληψη των χρημάτων από τον προηγούμενο ιερέα έχεις να πεις κάτι; Ή θα το κάνετε γαργάρα καλύπτοντας αυτόν/ούς που έκανε/αν την ανάληψη. Νομίζετε πως ο κόσμος είναι χαζός και δεν ξέρει τι παίζεται πίσω από το δήθεν ενδιαφέρον σας. Αλλά ο κόσμος έχει μυαλό και κρίνει και σας έχει καταδικάσει.

Ανώνυμος είπε...

Ο Χριστιανισμός μέσω της εκκλησίας και των ιερέων διδάσκουν ότι δεν έχουν αξία τα υλικά αγαθά αλλά πρέπει οι άνθρωποι να αφιερωθούν στο Θεό για την σωτηρία της ψυχής. Αυτή η θεωρία είναι ξεπερασμένη για τον Σεβασμιότατο και προσπαθεί με κάθε τρόπο να μεγαλώσει την εκκλησιαστική περιουσία ,αγνοώντας την διχόνοια που δημιουργεί στην Κωμιακή με τις επιλογές του. Αυτή όμως η συμπεριφορά του κάνει ζημιά μόνο στον Χριστιανισμό, σε όσους έχουν μείνει ακόμα πιστοί στου Χριστού την Πίστη την Αγία. Πάντως στην Κωμιακή θεωρούν ότι ο μόνος υπεύθυνος για την αποστροφή του κόσμου από την εκκλησία είναι ο Σεβασμιότατος. Το καλό στην Κίνηση αυτή του Σεβασμιότατου είναι ότι τώρα το χωριό είναι περισσότερο ενωμένο από ποτέ, γιατί ΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ENΝΩΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙ ; ΕΝΝΩΜΕΜΝΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΕΙΛΕΣ ΤΟΥ ΟΧΛΟΥ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ

Ανώνυμος είπε...


«ΚΕΛΕΥΣΟΝ ΔΕΣΠΟΤΑ ΑΓΙΕ...»

Σ ένα κόσμο που αγωνίζεται χωρίς συνείδηση του προορισμού του και σε μια πατρίδα που σύρεται ως «εξευτελισμένη επαίτης» διεθνώς, απ την απληστία και την πιθανή προδοσία ενός ικανού αριθμού των μελών της, καλούμαστε να παρακολουθήσουμε και τις δευτερεύουσες εξελίξεις των τοπικών θεμάτων μας και να σχηματίσουμε άποψη μέσα απ τις υπάρχουσες πληροφορίες που μας επιβάλλουν ή υποβάλλουν ή απλά εκθέτουν α) οι έχοντες ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, β)οι κρίνοντες, αλλά στην πράξη ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ, γ) οι γνώστες του θέματος αλλά μη παρόντες και δ) οι λίγοι δυστυχώς που θέλουν αληθινά να ενημερωθούν χωρίς ιδιοτέλεια, με μόνο στόχο την συνδρομή τους αργότερα στη λύση του προβλήματος και μακριά από τις αισχρές δημόσιες αντιπαραθέσεις, αυτών που λες και το κάνουν επίτηδες, την ώρα της κρίσης, να βρίσκουν ακόμη μια αιτία διαιρέσεως του Ναξιακού λαού.
Δυο πρόσωπα παίζουν τον κύριο ρόλο στην υπόθεση.
Ο πρώην βουλευτής Ν. Λεβογιάννης και η ομάδα των συγχωριανών του με συγκεκριμένη πολιτική τοποθέτηση («σκιάδιον» οσονούπω) και από την άλλη ο μητροπολίτης Καλλίνικος με την ρασοτρόπο(νεολογισμός) κοινότητα που υποβοηθείται από ιερατικούς νομικούς κύκλους.
Ο μέν πρώτος αντί να απολογείται «εσαεί» για την πολιτική του κόμματος που επί δεκαετίες υπηρέτησε και με την παρουσία του συνέργησε στα πολιτικά εγκλήματα κατά της πατρίδας του, με θράσος διεκδικεί την εμπλοκή του στην υπόθεση, προσβεβλημένος απ’ την ασθένεια της προσωπικής γεροντικής ματαιοδοξίας, παρασύροντας ως συνήθως στο μακάβριο προσωπικό του στοίχημα, τους συγχωριανούς του και συντρίβοντας ακόμη μια φορά την ενότητα ενός χωριού. Χώρια που πέρα απ τη δική του αμάχητη προσωπική ιδιοκτησία, θεωρεί τις ιδιοκτησίες των υπολοίπων μαχητές, χάριν του ιδιοτελούς πολιτικού του συμφέροντος. Αντί λοιπόν να σερβίρει τον τελευταίο καφέ του μακαρίτη, «πασόκ», μας κάνει και χιούμορ νομίζοντας πως η μορμολύκεια πολιτική απληστία του, θα σβήσει απ τη μνήμη μας τον ακόρεστο νεοπλουτισμό που οι σύντροφοί του μας επέδειξαν, γνωρίζοντας την πολιτική πνευματική κενότητά μας (με την καλή έννοια).
Ο μητροπολίτης πάλι ως πρώην εκπαιδευτικός, έπρεπε να γνωρίζει την ιστορία του στρατηγού Κίμωνα που βλέποντας μια ομάδα ανθρώπων, που δεν είχε και την καλύτερη ιδέα γι αυτούς, να τον χειροκροτούν, είπε κάτι που η Ιστορία το διέσωσε, ως χρήσιμη ρήση. «Κάτι κακό θα έκανα για να με χειροκροτούν αυτοί οι αχρείοι». Αχρείοι λοιπόν μάλλον τον συμβουλεύουν πως η πολιτική είναι ποιμαντική κι αυτός αγνοώντας επίσης τις πνευματικές και μόνον επιταγές της εκκλησίας, έλαβε απόφαση που το «βάρος» της αδυνατεί να το υπολογίσει και να το διαχειριστεί τώρα.
Θα βρεθεί αντιμέτωπος με τη λαϊκή οργή δικαίων και αδίκων, λόγω της πολιτικής του αγραμματοσύνης του και της σφοδρής επιθυμίας του για αμπελοθεολογίες, σχεδιάζοντας εν κρυπτώ κι ακούγοντας ορισμένους «σαλτιμπάγκους» ρασομάχους και τους μίσθαρνους νομικούς κύκλους αντί της φωνής του Κυρίου του.

Ανώνυμος είπε...


ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Ας τα πάρουμε όμως απ την αρχή για να δείτε καλοπροαίρετοι αναγνώστες του σχολίου πόσο, μα πόσο απλά, είναι τα πράγματα.
Α) Το ιδιοκτησιακό είναι ένα θέμα κι αν δεν μπορούνε να το λύσουν ως πολιτισμένοι, ας καταφύγουν στα δικαστήρια επιστρατεύοντας κι οι δυό πλευρές, τους κατά περίπτωσιν υπάρχοντες εθελοντές ψευτομάρτυρές τους για να γελάνε και τα «μπετά της ναοδομής» και του πνευματικού κέντρου. Προσωπική μου θέση εξ όσων γνωρίζω (ελπίζοντας να μην διαφεύγει της προσοχής μου κάτι σημαντικό) η ΕΚΚΛΗΣΙΑ του χωριού (και με την ευρύτερη έννοιά της) είναι η ιδιοκτήτης.
Β) Η χρήση και η διάθεση της αιθούσης είναι ένα άλλο θέμα. ΝΑΙ στην καθολική χρήση και διάθεση του πνευματικού κέντρου χωρίς περιορισμούς και εκκλησιαστικές (υποκριτικά ακραίες) σκανδαλιστικά ύποπτες τοποθετήσεις. Τι νομίζουν δηλαδή οι ανεγκέφαλοι της μητροπόλεως… πως η Κωμιακή θα γίνει το επαναστατικό κέντρο ανατροπής του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος ή πως θα γυριστούν στον χώρο αυτό ταινίες του Σειρηνάκη;
Γ) Το «ποίμνιον» και οι επιταγές του το τρίτο και το σπουδαιότερο θέμα. Θαρρείτε πως οι χριστιανοί, οι κανονικοί κι όχι οι «μπανανοθρεμμένοι Φαρισαίοι», γουστάρουν να βρίσκονται σε διαμάχη με τους άλλους συγχωριανούς τους, που για κάποιο δικαιολογημένο λόγο, αναζητούν και δικαιούνται να έχουν, αυτή τη στέγη, για τις εκδηλώσεις τους και τις αναζητήσεις τους;
Ο κύκλος που άνοιξε δυστυχώς δεν θα κλείσει παρά μόνον μετά από τις δημόσιες ήττες και των δύο πλευρών. Ο ορθολογισμός εξοντώνεται με τις αδικοπραγίες και φουντώνει με τις «θεομπαιξίες» και υποκριτικές ατομικές και κομματικές θέσεις απαιδεύτων.


« Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

Ανώνυμος είπε...

Όποια εξέλιξη και αν έχει η υπόθεση με το Πνευματικό κέντρο ο δεσπότης και η εκκλησία θα βρεθεί " χαμένη". Γιατί άμα κερδίσει την υπόθεση η εκκλησία θα είναι χαμένη γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μπορέσει να πραγματοποιήση στο ελάχιστο αυτά που λέει στο καταστατικό τους και ο χώρος θα παραμείνει κλειστός και έρημος εκθέτοντας ανεπανόρθωτα την ιεροσύνη και περισσότερο το δεσπότη για την επιλογή τους. Άμα βγεί κερδισμένο το πνευματικό κέντρο, που έτσι θα γίνει γιατί"φωνή λαού οργή θεού", πάλι οι ίδιοι θα βρεθούν χαμένοι και εκτεθειμμένοι για την επιλογή τους να τα βάλουν με ένα χωριό που μοναδικός τρόπος για εκδηλώσεις είναι συγκεκριμένος. Όλοι οι κωμιακίτες στηρίζουν το πνευματικό κέντρο ,εξαίρεση αποτελούν μια ομάδα όχι παραπάνω από 3-4 άτομα τα οποία παρέσυραν και τον δεσπότη σε αυτή την κατρακύλα, γιατί έτσι θα εξελιχτεί

Ανώνυμος είπε...

Πίσω από όλα βρίσκεται η ηγετική ομάδα ΚΚΕ Κωμιακής. Ένα παρεάκι 5-6 ανθρώπων αργόσχολων (χωρίς ένα ένσημο, αλήθεια πως συντηρούνται;) που έχουν καπηλευθεί ότι πιο πολύτιμο διαθέτει το χωριό και το έχουν κάνει σημαία τους. Λες και η παράδοση και τα ήθη-έθιμα αποτελούν αποκλειστικότητα τους. Πράγματι θα βγει χαμένη η Εκκλησία γιατί αυτό το μελάνωμα που λέγεται ΚΚΕ Κωμιακής έχει φροντίσει να εξαφανισθεί από το χωριό ότι πιο πολύτιμο διέθετε. Τον σεβασμό από όλους προς όλους.

Ανώνυμος είπε...

Ο ανωνυμος που ξεκινα με το κελευσον αγιε νομιζω οτι λεει τα πραγματα οπως ειναι

Ανώνυμος είπε...

Κόλλημα με το ΚΚΕ ο φίλος.Γιατί δεν βλέπετε τα γεγονότα μόνο ψάχνετε δικαιολογίες για να μπουρδουκλόσετε την κατάσταση.