Χωρίς να λάβουν υπόψη τους την ιδιαιτερότητα μιας νησιωτικής περιοχής, και τις αυξημένες ανάγκες της λόγω της μεγάλης αύξησης του τουριστικού ρεύματος των τελευταίων ετών, λαμβάνουν αποφάσεις που πλήττουν ευθέως την...
ρου του Γ.Ν. – Κ.Υ. Νάξου και την άμεση μετάταξη τους στο ΕΚΑΒ Νάξου.
Ζητούμε από το Δήμο Νάξου να ενεργοποιηθεί άμεσα, αφήνοντας την μικροπολιτική σκοπιμότητα της προεκλογικής περιόδου, να πάρει θέση και να διεκδικήσει δυναμικά το αυτονόητο.
ρου του Γ.Ν. – Κ.Υ. Νάξου και την άμεση μετάταξη τους στο ΕΚΑΒ Νάξου.
Ζητούμε από το Δήμο Νάξου να ενεργοποιηθεί άμεσα, αφήνοντας την μικροπολιτική σκοπιμότητα της προεκλογικής περιόδου, να πάρει θέση και να διεκδικήσει δυναμικά το αυτονόητο.
Από το Γραφείο τύπου
Γιάννης Πιτταράς
58 σχόλια:
Αλήθεια μπορεί ο κ. Μαϊτός να μας πει ποια στάση κράτησε ως Πρόεδρος της ΟΝΑΣ όταν η κυβέρνηση κατάργησε το Νοσοκομείο Νάξου; Μήπως σιώπησε, επειδή έτσι του έλεγε η γραμμη των τοπικών κυβερνητικών βουλευτών (βλ. Ρήγας);Να του θυμήσουμε το πρώτο ψήφσμα της ΟΝΑΣ που έλεγε..."αν είναι καλή η συγχώνευση να γίνει"; Ή την ...ημερίδα που οργάνωσε η ΟΝΑΣ για το θέμα υποτίθεται και συμμετείχαν 50 άτομα, λιγότερα κι απ' αυτά του Δ.Σ. της ΟΝΑΣ;
Ας αφήσει λοιπόν τα ...κλάμματα για τους υπαλλήλους του Νοσοκομείου ο κ. Μαιτός κι ας θυμηθεί πώς αντέδρασαν οι Παριανοί στην Πάρο και στην Αθήνα για τα προβλήματα του Κέντρου Υγείας της Πάρου. Να θυμηθεί ακόμη ότι η ΟΝΑΣ ιδρύθηκε με σημαία της την ίδρυση Νοσοκομείου στη Νάξο.
τέτοιους δημάρχους τι να τους κάνουμε την εποχή των μνημονίων, της νέας γερμανικής κατοχής, της φτωχοποίησης του ελληνικού λαού; Ο τόπος μας κι ο λαός θέλουν δημάρχους αγωνιστές, δημάρχους αντιστασιακούς, δημάρχους πολέμιους της κυβέρνησης και των κομμάτων που κατάστρεψαν την πατρίδα μας και την παράδωσαν αμαχητί στους τοκογλύφους της Ευρώπης.
Θ Ρ Α Σ Ο Σ
"Ο τόπος μας κι ο λαός θέλουν δημάρχους αγωνιστές, δημάρχους αντιστασιακούς, δημάρχους πολέμιους της κυβέρνησης και των κομμάτων που κατάστρεψαν την πατρίδα μας και την παράδωσαν αμαχητί στους τοκογλύφους της Ευρώπης". Δηλαδή, σύντροφε; τον ΒουΒού(Βαίλη Βρούτση); Ναι, έχεις δίκιο, αγωνιστής,αντιστασιακός, βετεράνος αντιμνημονιακός, αντιγερμανός κλπ κλπ. Πότε πρόλαβε το παληκάρι; Αντικαπιταλιστής δεν ξέρουμε αν είναι.
Και επειδή το προσωποποιείς-θα έχεις τους λόγους σου-και λες ανακρίβειες, πρέπει να ξέρεις ότι η ΟΝΑΣ και ανακοίνωση έβγαλε εναντίον της συνένωσης και αγωνίστηκε περισσότερο από κάθε τοπικό φορέα της Νάξου, εκτός των φορέων του Νοσοκομείου. Και το λέω εγώ που ήμουν σε κόντρα με το Μαϊτό στην ΟΝΑΣ. Η συγκέντρωση που λες στο Καμίνι, στο Γαλάτσι, με την παρουσία του Μαργαρίτη και συνδικαλιστών της υγείας, ήταν μικρή σε όγκο, αλλά πετυχημένη σε ποιότητα, περιεχόμενο και προβληματισμό (συγχαρητήρια Συρμαλένιου http://syrizanaxou.blogspot.gr/2013_02_01_archive.html) και βγήκε ΟΜΟΦΩΝΟ ψήφισμα εναντίον της συνένωσης (http://www.naxosnow.gr/%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%BF-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%BF%CF%83/). Πρότεινε μάλιστα πανναξιακή διαμαρτυρία στο υπουργείο, αλλά η πρωτοβουλία ανήκε στους κάτω (Δήμο, σωματείο, φορείς).
Τι μπλέκεις την Πάρο, άσχετε; Εκεί αντέδρασε η τοπική κοινωνία και δεν είχε τα ίδια προβλήματα της Νάξου.
Μην κάνεις λοιπόν το μαύρο-άσπρο, στην τυφλή προσπάθειά σου να χτυπήσεις πρόσωπα που αμάχεσαι.
Προς τον Σάβ Απρ 12, 04:10:00 μ.μ.
Τουλάχιστον φίλε ο Βασίλης Βρούτσης δεν έχει συμμετάσχει με τις πράξεις ή με τις παραλείψεις του στα μέχρι σήμερα πεπραγμένα, ενώ κάποιοι άλλοι κύριοι έχουν.
Σε αυτό διαφωνούμε;
Θα πρέπει να τον κρίνουμε λοιπόν για όσα θα κάνει ή δεν θα κάνει στο μέλλον.
Κάνεις επίθεση στον από πάνω σχολιαστή χωρίς καν να έχει αναφέρει το όνομα Βρούτσης ή να έχει αναφερθεί στο συνδυασμό του ή στην Κίνηση. Και λες ότι δεν ξέρεις και αν ο Βρούτσης είναι αντικαπιταλιστής. Να υπογράψετε Κε Βρούτση μια δήλωση - μανιφέστο κατά των όπλων να ξέρει ο άνθρωπος.
Φίλε, ενδέχεται ο άνθρωπος που έγραψε το σχόλιο στο οποίο απαντάς να πρόσκειται στην παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης. Αυτό προφανώς δεν σου πέρασε από το μυαλό, καθώς τον Βρούτση βλέπεις στον ύπνο σου... Όπως και πολλοί άλλοι...
Επί της ουσίας, ναι αποτύχανε όλοι φίλε να κινητοποιήσουνε μαζικά τους Ναξιώτες για ένα θέμα που μας απασχολεί όλους.
Όλοι, τοπικοί φορείς, παρατάξεις, ενώσεις, όλοι. Αυτή είναι η αλήθεια. Προφανώς και δεν είναι διαφορετικές οι ανάγκες των Παριανών για την υγεία από τις εδώ ανάγκες φίλε. Ο πόνος και η αγωνία δεν έχουν χρώμα ούτε γεωγραφικούς προσδιορισμούς.
Απλά απέναντι οι φορείς τους λειτούργησαν καλύτερα από ότι εδώ.
Αντί λοιπόν όλοι (και όταν λέμε όλοι, εννοούμε όλοι) να κάνουνε την αυτοκριτική τους και να προσπαθήσουνε για το αυτονόητο, δηλαδή να ενημερώνουνε σωστά και να κινητοποιούν τον κόσμο στα μεγάλα και σημαντικά θέματα, κάποιοι προσπαθούν να αποποιηθούν τις ευθύνες τους.
Αν εσύ είσαι ικανοποιημένος από τις προσπάθειες της ΟΝΑΣ στο συγκεκριμένο θέμα και τα αποτελέσματά τους, με γειά σου με χαρά σου.
Εμένα θα μου επιτρέψεις να μην είμαι. Και να προσδοκώ - απαιτώ περισσότερα. Όχι μόνο από την ΟΝΑΣ. Από όλους.
Αυτά αγαπητέ φίλε, που για τα εκλογικά έχεις χάσει τον ύπνο σου, αλλά για την ουσία είσαι σαφώς εφησυχασμένος...
Μου φαίνεται πως έχετε αρχίσει
Διόρθωση
Να υπογράψετε Κε Βρούτση μια δήλωση - μανιφέστο κατά του κεφαλαίου...
"Αλήθεια μπορεί ο κ. Μαϊτός να μας πει ποια στάση κράτησε ως Πρόεδρος της ΟΝΑΣ όταν η κυβέρνηση κατάργησε το Νοσοκομείο Νάξου;"
ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΜΑΊΤΟΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΕΦΑΛΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΡΕΑΛ ΚΑΘΗΣΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ.
Ο 12:28 ΤΑΠΩΣΕ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙ ΜΑΪΤΟΥ. ΑΓΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
"Επί της ουσίας, ναι αποτύχανε όλοι φίλε να κινητοποιήσουνε μαζικά τους Ναξιώτες για ένα θέμα που μας απασχολεί όλους.Όλοι, τοπικοί φορείς, παρατάξεις, ενώσεις, όλοι. Αυτή είναι η αλήθεια". Το Μαϊτό όμως στοχοποιείς, ηλίθιε. Που είναι ο λιγότερο υπεύθυνος. Που έκανε τα περισσότερα, ανάλογα με την ευθύνη και την αρμοδιότητα της ΟΝΑΣ.
Προς τον Σάβ Απρ 12, 07:15:00 μ.μ.
Άκου βρε γίδι,
εγώ δεν σε έβρισα ούτε στοχοποίησα κανένα.
Είπα ειλικρινά αυτό που αποτελεί τη γνώμη μου.
Η ΟΝΑΣ στο συγκεκριμένο θέμα δεν έκανε τίποτα ή έκανε λιγότερα από τα επιθυμητά και τα αναμενόμενα. Στα ντάρι ντάρι τα καταφέρνει μια χαρά όμως διαχρονικά η ΟΝΑΣ. Και "στο κοπή το πίτα".
Και οι διοικούντες το συγκεκριμένο "μαγαζί" θα παίρνουν τα μπράβο για όσα καλά πετυχαίνουν και τα επίχειρα για όσα δεν...
Πρόεδρος κάπου χωρίς γκρίνια δεν νομίζω ότι υπάρχει, αυθάδη τύπε και αυτόκλητε υπερασπιστή.
Το ποιος είναι βαλτός, εγκάθετος και τελικά ηλίθιος φαίνεται.
zabolibadites, oti kai na lete oti - pio kalo einai to filoti
i anarxi-eglimatiki-katastrofiki touristiki anaptyksi tis naxou, ofeiletai stous zabolibadites, s autous diladi pou tyxi kaki (gia to nisi) tous edwse gi par athin alos.
o zabolibaditismos mazi me eksousia, tha einai i tafoplaka mas.
Αυτός που θεωρει "μαγαζί" την ΟΝΑΣ-έστω σε εισαγωγικά-προδίδεται. Και επιβεβαιώνει την ηλιθιότητα και την εμπάθειά του.
Είναι σαν τον "Ηλίθιο" του Ντοστογέφσκι: άνθρωπος συμπαθής, αλλά χωρίς μέλλον.
Tο γίδι
ναι η...ημερίδα για το νοσοκομείο δεν ήταν αγωνιστική συγκέντρωση, ήταν στάχτη στα μάτια και έγινε ύστερα από πίεση στελεχών κάποιων Συλλόγων. Το θέμα κύριοι ήταν ότι η γραμμή του κόμματος (ποιο; ξέρετε) ήταν όχι φασαρία για το νοσοκομείο. Έτσι ο κύριος Πρόεδρος της ΟΝΑΣ το έκανε γαργάρα. Συμπορεύτηκε με τον Δήμαρχο που ό,τι του έλεγε το κόμμα του και ο Βρούτσης το έχαυε και γύρναγε συη Νάξο με καθησυχαστικές διαβεβαιώσεις. Γιατί η ΟΝΑΣ δεν συμπορεύτηκε, δεν στήριξε τις κιονητοποιήσεος του Σωματείου βάσης του νοσοκομείου, του μόνου που έκανε πραγματική κινητοποίηση; Έτσι η ΟΝΑσ των ΜΑϊτου-Καραπάτη-Βερνίκου εκτελούσε πιστά την κομματική γραμμή και έκανε γαργάρα τη συγχώνευση. Κι αφου το αρχικό ψήφισμά της ότι καλή είναι η συγχώνευση δεν πέρασε, έκανε και μια...ημερίδα με 40 τόσα άτομα, έβγαλε κι άλλο ένα ψήφισμα λίγο πιο διαφορετικό απ' το πρώτο και ...ψεκάστε...σκουπίστε...τελειώσαμε... Αυτό είναι αγώνας; Αμ η δήλωση του Μαϊτού στην ...ημερίδα; "Είμαστε λίγοι, αλλά ΕΚΛΕΚΤΟΙ" δηλαδή οι εκλεκτοί των Ρήγα-Βρούτση. Και το νοσοκομείο μας τελείωσε και κουβαλιούνται οι Ναξιώτες στη Σύρα με την...ανεμότρατα.
Πόσο κοστίζει κάθε μεταφορά στη Σϋρο κύριε Μαϊτέ; Ξέρεις; Θα σου πω εγώ που μεταφέρθηκε προσφατα γνωστός μου...2.500 ευρώ. Τόσο κοστίζει.
Ξαναλέω: Η Νάξος χρειάζεται δήμαρχο αγωνιστή, όχι παιδιά του κομματικού σωλήνα. Χρειάζεται δήμαρχο να υπηρετήσει τον τόπο κι όχι άτομα που θέλουν να κάνουν πολιτική καριέρα. Ναι Ο Βα΄σιλης Βούτσης, αλλά και η Ψαρρά μπορούν να κάνουν την ανατροπή και να πάει μπροστά ο τόπος μας. Και ένα τελευταίο: Όλοι αυτοί μου μαζεύτηκαν στον συνδυασμό του ΜαΊτου είναι ό,τι παλιό και φθαρμένο απόμεινε στο ΠΑΣΟΚ.
Την Ψαρρά, που τη βρίζεις αλλού, τη ρώτησες; Σας φτύνει και καλά κάνει.Ό,τι φθαρμένο από το ΠΑΣΟΚ πήρε ο ΣΥΡΙΖΑ, που γέρασε πριν ζήσει. Μήπως και συ είσαι παλαιοπασόκος;
Όσο για την ΟΝΑΣ, ρώτα το Συρμαλένιο και δες και τα link, που έστελε παραπάνω κάποιος, μήπως ξεστραβωθείς. Το ψήφισμα της ΟΝΑΣ βγήκε με ομοφωνία ΟΛΩΝ των φορέων, παρουσία του Συρμαλένιου. Γιατί έκανε τη συγκέντρωση η ΟΝΑΣ των Μαϊτού-Καραπάτη-Βερνίκου;(Πάλι για να χτυπήσεις τους υποψήφιους Μαϊτού αναφέρεις τα ονόματα, υποβαθμίζοντας το ΔΣ, που σύσσωμο αποφάσισε). Πάνω από όλα το κομματικό σου καθήκον, η γνωστή προσωπική σου εμπάθεια και η παραταξιακή σου τυφλότητα.
Αλλά, πες μου ντερβίση μου, ο υποψήφιός σας, γιατρός Γενικής Ιατρικής Καραμπάτσος, τι σχέσεις έχει και τι κολεγιές κάνει με τον Λάμπου, υποδιοικητή του Νοσοκομείου;
Έχετε φρενιάσει με τα συστήματα, τα υποσυστήματα, τις συνωμοσιολογίες και τους ψεκασμούς στυλ Καμμένου.(Με αυτόν μόνο συνομιλείτε από την...αριστερά, με τον οποίο νομίζετε ότι θα κυβερνήσετε, τρομάρα σας). Τοπικά νομίζετε ότι θα πείσει το γνωστό σύστημα του ΣΥΡΙΖΑ (η ομαδούλα των Βερύκοκκου και της Ανθής, του Βασαλάκη, του Φραγκίσκου και άλλων ολίγιστων), που κρύβεται πίσω από...άφθαρτα πρόσωπα, τα οποία έβγαλε στη μόστρα και τα καθοδηγεί. Κλίκα και σύστημα είναι όλοι αυτοί και άλλοι-ονόματα στη φόρα από δω και μπρος, δεν είσαστε κύριοι στο απυρόβλητο, ούτε αναμάρτητοι για ό,τι συνέβη ή συμβαίνει στη Νάξο. Σιγά-σιγά όλα τα άπλυτα στη φόρα. Πολιτικά και επαγγελματικά. Διαφάνεια δε θέλετε; Θα την έχετε και με τη βούλα του...Χότζα.
Η κα Β. των εργαζομένων δεν ήταν μεταξύ των εκλεκτών της συγκέντρωσης της ΟΝΑΣ για το Νοσοικομείο;
Σάβ Απρ 12, 11:22:00 μ.μ.
Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.
Αλήθεια έχει ο Χότζας βούλα;
Το βαθύ Πασόκ και οι επαγγελματίες εργατοπατέρες του ξεπουλημένου συνδικαλισμού έχουν τρυπώσει στον ΣΥΡΙΖΑ.
Στις ευρωεκλογές χρειάζεται να τιμωρηθεί ο πυρήνας της πολιτικής και της δράσης των κυβερνήσεων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ, η επιλογή τους υπέρ των μονοπωλίων, υπέρ του μονόδρομου της ΕΕ. Δεν συνιστά πραγματική τιμωρία η μετακίνηση από το ένα κόμμα του ευρωμονόδρομου στο άλλο, όπως από το ΠΑΣΟΚ στον ΣΥΡΙΖΑ που εξαπατά το λαό ότι η ΕΕ, από τα μέσα και από τα πάνω με τις διαπραγματεύσεις και τάχα καλύτερες συμμαχίες, θα μετατραπεί σε «Ευρωπαϊκή Ένωση των λαών». Που έχει βάλει σκοπό του να γίνει ΠΑΣΟΚ στη θέση του παλιού ΠΑΣΟΚ που σάπισε, έτσι όπως αυτό αποδεικνύεται και από τις μετεγγραφές που έχει κάνει.
Δεν στηρίζουμε υποψηφίους που με τον έναν ή τον άλλον τρόπο αποδέχονται τη μετατροπή της τοπικής διοίκησης σε μακρύ χέρι του κράτους, στηρίζουν τις λογικές της ανταποδοτικότητας, της εμπορευματοποίησης, της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και υλοποιούνται εδώ και χρόνια από γαλαζοπράσινες και ροζ διοικήσεις. Το «μικρότερο κακό» έγινε το όχημα για να αποσπασθεί η λαϊκή στήριξη, σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο, σε επιλογές που λειτούργησαν σε βάρος του λαού και έγιναν το σκαλοπάτι για ένα μεγαλύτερο κακό.
Δ. Κουτσούμπας
Μια χαρά τα λες κυρ Δημήτρη μας.
Με το θέμα της ανάρτησης βέβαια καμμία σχέση, αλλά οκ.
Όπου μπορεί να κάνει το copy paste του ο καθείς, το κάνει.
Μια δυο ερωτήσεις μόνο προς τον κο Γενικό:
Τις ροζ διοικήσεις που τις είδε;;;
Απορρυπαντικό με μπλε και πράσινους κόκκους χρησιμοποιούμε τόσα και τόσα χρόνια κάνω λάθος;;;
Η διάλυση των εργασιακών σχέσεων που δυστυχώς εδραιώθηκε τα τελευταία χρόνια έγινε με αποφάσεις τοπικών διοικήσεων;
Διαβιβάστε τις παρακαλώ και αναμένω τις απαντήσεις μετά από σύγκλιση της Κ.Ε.
ποιο παλιό ΠΑΣΟΚ πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ στη Νάξο; Ο Μαράκης, ο Βασιλάκης, ο Καπούνης, οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης του Μαράκη (Αγγελής, Πιτταράς,Καπούνης, Καραμανής κ.λπ.) πού πήγαν; Ακόμη και τα παιδιά τους; Πού πήγαν όλοι αυτοί; σε ποιο συνμδυασμό εντάχτηκαν; Μήπως στον συνδυασμό τρου Μαϊτού; Ποιοιαποτελούν την οργανωτική του ομάδα; Μήπως Παλαιοπασόκοι κι αυτοί ή κάνω λάθος; Θες ονόματα;
Ως προς την συγκέντρωση της ΟΝΑΣ των 40 ατόμων για το νοσοκομείο σημασία έχει τι έγινε εκεί, ποιο ήταν το αποτέλεσμα και όχι αν ήταν κάποιοι βουλευτές της αντιπολίτευσης που αγνοούσαν τι παιζόταν στα κομματικά παρασκήνια. Οι κυβερνητικοί βουλευτές Κυκλάδων (Ρήγας-Βρούτσης) πάντως δεν ήταν εκεί. Και γιατί να είναι;για να φάνε γιούχα; Οι άνθρωποι έδωσαν τη γραμμή στους υποτακτικούς τους και αυτοί την τήρησαν κατά γράμμα. Δεν έκαναν κινητοποίηση, ας πούμε τύπου Παριανών που έκαναν πορεία απ'τον Πειραιά στο Υπ. Υγείας (Αθήνα) πάνω από 2.000 άτομα, έβγαλαν ένα νερόβραστο ψηφισματάκικαι τέλειωσε η ιστορία. Μήπως ξέρεις εσύ κύριε πόσοι αγώνες έγιναν και επί πόσα χρόνια για να στηθεί αυτό το έρμο το νοσοκομείο;
Ως προς τον ανύπαρκτο, αλλά καλά αμοιβόμενο διοικητή του, ποιοι τον διόρισαν εκεί και ποιοι τον κρατούν, όταν είναι γνωστό ότι δεν έκανε την παραμικρή ενέργεια, δεν ενημέρωσε κανένα όταν στα μουλωχτά μεθοδευόταν η κατάργηση του νοσοκομείου;
Ξέρεις ότι ο Διοικητής του νοσοκομείου Σύρου παριατήθηκε σε ένδειξη διαμαρτυρίας ακριβώς για την κατάργηση του νοσοκομείου Νάξου;
ξαναλέω:ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ- ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣᾹΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ. Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.
ΣύγκλΗση και όχι σύγκλΙση, αγράμματε. Αλλά ο νους σας στις συγκλΙσεις μόνο είναι(με τα αστικά κόμματα και τις πολιτικές, βέβαια). Όσο για τις ροζ διοικήσεις των Δήμων(το χρωματάκι σου το γνώρισες, ε;), κοίταξε τους Δημάρχους που στηρίξατε και θα καταλάβεις. Το απορρυπαντικό έχει και ροζ κόκκους. ΟΚ;
Κυρ Απρ 13, 01:06:00 π.μ.
Σαν πολλές ύβρεις δεν ξεστόμισες ρε φίλε; Βρίζεις τον ένα ηλίθο τον άλλο αγράμματο.
Κάνεις και σεξιστικά υπονοούμενα περί ροζ.
Μπερδεύεις με ποιον μιλάς και τι λες.
Ο ένας σου μιλάει για τα τοπικά και εσύ έχεις πάει στα διαπλανητικά.
Όπως πάντα γενικότητες και αερολογίες.
Είσαι απλά ένας γελοίος που ψάχνεται για καβγά.
Καβγάδισε μόνος σου.
Α, μόνο στο ΣΥΡΙΖΑ Νάξου δε μετακινήθηκε το παλιό ΠΑΣΟΚ. Αυτό μας λες Χότζα μου. Περίμενε και θα δεις, γιατί πολλά ακούγονται στα κιόσκια και στα μπαρ.
Αλλά εγώ πάω πιο πίσω. Παλαιοπασόκος δεν είναι ο Βασαλάκης και ο Κρητικός; Με ποιο παλαιοπασόκο Δήμαρχο συνεργάστηκε στενά ο Βερύκκοκος; Αυτά προς το παρόν. Για τον παλαιοπασόκο Καραμπάτσο τα ξέρεις.
40 τελικά ή 50 ήταν στη συγκέντρωση της ΟΝΑΣ για το νοσοκομείο; Βάζεις και τον Συρμαλένιο μέσα; Έχεις την ομιλία του-έπαινο για την ΟΝΑΣ και το ΟΜΟΦΩΝΟ-επαναλαμβάνω- ψήφισμα(νερόβραστο το λες, αδάμαστε αγωνιστή) ή να στις στείλω; Σου έγραψε τα link ένας πιο πάνω, αλλά έχεις τυφλωθεί. Σε σημείο, που κατεδαφίζεις το Συρμαλένιο, γράφοντας "αν ήταν κάποιοι βουλευτές της αντιπολίτευσης που αγνοούσαν τι παιζόταν στα κομματικά παρασκήνια"!!! Τι λες ρε θηρίο; Κάνε του αναφορά να τον περάσετε από το κομματικό πειθαρχείο.
Όσο για τις κινητοποιήσεις, πόσους συγκεντρώνετε κάθε φορά-υποτακτικούς ή/και εγκάθετους) στην παραλία της Χώρας; Έτσι για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με τους Παριανούς και με τη δική σας απήχηση, αγωνιστικότητα και αξιοπιστία.
Για το "έρμο" το νοσοκομείο και τον υποδιοικητή, γιατί δε ρωτάς τους δικούς σας εκεί μέσα και το ρόλο τους; Έτσι όποιον έτυχε βάζετε υποψήφιο;
τουλάχιστον εδώ μέσα γίνεται ένας ΔΙΑΛΟΓΟΣ. Έστω.......
"Έτσι όποιον έτυχε βάζετε υποψήφιο;"
Κάνε τις συγκρίσεις μόνος σου με όποιο συνδυασμό θες.
Μπορείς...
Να μας ενημερώσεις και για τα συμπεράσματά σου ε;
Εσύ λες θα τα καταφέρει καλύτερα στο θέμα της υγείας η Κα Τσελέντη, η Κα Τζουάννη, ο Κος Λαγογιάννης, ο Κος Καραπάτης, ο Κος Κατσαράς, ο Κος Μαράκης, ο Κος Κορακίτης.
Ή από την άλλη ο Κος Πολυκρέτης, ο Κος Καραπάτης, ο Κος Κρασσάς κ.λ.π.
Για την παράταξη της Κας Ψαρρά δεν μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη πριν ακούσουμε.
Είναι η γνώμη σου. Δεν θέλω να στην αλλάξω.
Θα μας επιτρέψεις να έχουμε διαφορετική άποψη εμείς έ;
Όσο για την αρχαία ιστορία και το ΠΑΣΟΚικό παρελθόν όσων ονοματίζεις έχω να σε ρωτήσω κάτι.
Η κίνηση έχει επικεφαλή το ξέρεις; Μόνο αχυράνθρωπος δεν είναι όπως τεχνιέντως υποννοείς
Επιπρόσθετα υπάρχει γραμματεία που λαμβάνει αποφάσεις. Και γενική συνέλευση που είναι το ανώτερο όργανο. Κοινώς ξεχάστε τα ενός ανδρός αρχή που ξέρατε.
Είναι συλλογική η προσπάθεια και όσο και να προσπαθείτε να την αποδομήσετε δεν πέφτει.
Συμπατριώτες σταματήστε τον τσακωμό μεταξύ σας. Οι πολιτικές διαφορές πάντα υπήρχαν και πάντα θα υπάρχουν. Το θέμα είναι η Νάξος που όλοι αγαπάμε. Βέβαια ο τρόπος αντιμετώπισης κάποιων καταστάσεων έχει να κάνει με την πολιτική διαπαιδαγώγηση του κάθε διαχειριστή, του κάθε αιρετού.
Προσωπικά βλέπω ότι και η παράταξη Μαργαρίτη έκανε προσπάθεια και προσπάθησε να διαχειριστεί σωστά τα προβλήματα του δήμου και η παράταξη της κας Ψαρρά συμμετείχε δυναμικά στα δημοτικά συμβούλια και η παράταξη των «Πολιτών», νυν του κου Βρούτση, έκανε σωστές παρεμβάσεις. Θεωρώ ότι η μόνη αποτυχημένη παράταξη που πέρασε από το δήμο είναι του κου Μαράκη, νυν Μαϊτού. Τη γνωρίσαμε στη διοίκηση, μάθαμε τη νοοτροπία των ανθρώπων της και δεν θέλουμε να την ξαναζήσουμε. Μακάρι ο κάθε Ναξιώτης να ψηφίσει σωστά και να στείλει σπίτι τους ανθρώπους που μοναδικό σκοπό έχουν τα προσωπικά τους οφέλη. Τέτοιους ανθρώπους βλέπω ως πρωτοκλασάτα ονόματα της παράταξης Μαϊτού.
Πάμε για ένα ισχυρό δημοτικό συμβούλιο με Μαργαρίτη – Βρούτση – Ψαρρά (βάλτε τους σε όποια σειρά θέλετε εσείς), για να έχουμε την καλύτερη δυνατή διαχείριση στα δημοτικά πράγματα. Ας πετάξουμε την πελατειακή σχέση και τη συντεχνία του παρελθόντος στον Καιάδα της πολιτικής ζωής του τόπου.
Δηλαδή στο τομεα της υγειας τι θα κανετε παραπανω απο το Μαργαριτη, που τρεχει και παλευει;
Ο Τοτόμης, που ειναι υπευθυνος, δεν ειναι καλλιτερος απο ολους αυτους που αναφερεις;
"Προσωπικά βλέπω ότι και η παράταξη Μαργαρίτη έκανε προσπάθεια και προσπάθησε να διαχειριστεί σωστά τα προβλήματα του δήμου".
Τι έκανε δηλαδη, ρε Μαργαριτ-άρι;
Σιγά την προσπάθεια που έκανε ο ΜΑργαρίτης. Πες μου ένα θέμα που πάλεψε, κανένα απολύτως. Μήπως το σμυρίγλι; Διάβασες τις καταγγελίες των σμυριδεργατών; Ο Μαργαρίτης λειτουργεί ως κομματικό στέλεχος και δεν κουνάει ρούπι απ' τις κομματικές εντολες. Σωρεία παεαδειγματων έχω να σου παραθέσω. Ξέρεις μήπως γιατί καθαίρεσε τον Μαμουζέλο;
Ε λοιπόν τον καθαίρεσε και μάλιστα με τρόπο προσβλητικό επειδή πήγε σε μια συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ, σ' εκείνη που αποφάσισαν με δημοκρατικές διαδικασίες εκλέχτηκε ο Βασίλης Βρούτσης υποψήφιος Δήμαρχος.
Αυτά προς το παρόν.
Ως προς τους υποστηριχτές του Μαϊτού πολλά καικαυτά είναι τα ερωτήματα στα οποία θα κληθεί να απαντήσει.
Ναι συμφωνώ με τον φίλο που λέει ότι όλους αυτούς τους εκπροσώπους του διεφθαρμένου πολιτικού καθεστώτος που καταρρέει πρέπει να τους στείλουμε στο σπίτι τους.
ΤΟΠΟ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΕΝΝΙΑ-ΤΟΠΟ ΣΕ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΔΗΜ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ
Και μια ερώτηση: Αλήθεια με ποιο τ΄ροπο ο ΜΑϊτός χρήστηκε υποψήφιος Δήμαρχος; Μαζεύτηκαν έστω κάποιοι και τον εξέλεξαν; Ποιοι; κανένας είναι η απάντηση. Απλά τον κατεβάζει το ΠΑΣΟΚ υποψήφιο χωρίς φυσικά να τολμά επίσημα να το πει. Αυτό όμως προκύπτει από τα πρόσωπα που τον ακολουθούν όχι μόνο ως υποψήφιοι, αλλά και ως ομάδα υποστήριξης και οργάνωσεις π.χ η σύζυγος πρωτροκλασάτου στελέχους του αποτυχημένου Περιφερειάρχη Μαχαιρίδη.
Αυτοί είναι ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΠΑΣΟΚ σε όλο του το μεγαλείο. Εεεε νισάφι πια.
Ακόμη κι ο ...Ραγκούσης έχει...επαναστατήσει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΕΙΡΙΒΟΗΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΝΑΣ ΕΠΙ ΜΑΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΟΝΑΣ –ΜΑΙΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΝΑΞΟΥ-11 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013
"Είναι γνωστό σε όλους ότι η Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων, από την ίδρυση της, υπήρξε ανάμεσα στους φορείς του νησιού μας που πρωτοστάτησαν στον αγώνα για τη δημιουργία Νοσοκομείου στη Νάξο. Με την ίδια ευαισθησία και αγωνιστική διάθεση και σήμερα, και λαμβάνοντας υπόψη και τις σημερινές συνθήκες που επικρατούν στο νησί στον τομέα της υγείας αλλά και :
• Ø Ότι η περιβόητη ανάπτυξη που περιμένει η χώρα, πρωτίστως θα προέλθει από την περιφέρεια και τους κατοίκους της, για τους οποίους όμως κυρίαρχο θέμα αποτελεί η δημόσια παροχή του υψίστου αγαθού της υγείας.
• Ø Ότι η περίπτωση των νησιών δεν μπορεί, ιδιαίτερα στο τομέα της υγείας, να αντιμετωπίζεται με τους όρους της ηπειρωτικής χώρας, γεγονός που και συνταγματικά πλέον είναι κατοχυρωμένο με τη σχετική πρόβλεψη περί νησιωτικότητας.
• Ø Ότι η Νάξος αλλά και τα γύρω νησιά αποτελούν πλέον κύριο τουριστικό πυλώνα της χώρας συμβάλλοντας ουσιαστικά στο συνολικό τουριστικό προϊόν της, και ότι οι ολοκληρωμένες ιατρικές υπηρεσίες είναι σημαντικό μέρος των παροχών ενός τόπου προς τους επισκέπτες του
• Ø Ότι η ΥΓΕΙΑ είναι ύψιστο, αδιαπραγμάτευτο και κυρίαρχο αγαθό για το λαό αλλά και πρωταρχική υποχρέωση κάθε ευνομούμενης πολιτείας, έστω και υπό δύσκολες δημοσιονομικά συνθήκες
Α Π Α Ι Τ Ο Υ Μ Ε
• Ø Την άμεση στελέχωση με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Νοσοκομείου Νάξου με την κάλυψη όλων των λειτουργικών κενών που υπάρχουν καθώς και την πλήρη ανάπτυξη της λειτουργίας όλων των κλινικών όπως αυτές θα προβλέπονται από ένα σύγχρονο και λειτουργικό οργανισμό που επιτέλους πρέπει να υπάρξει.
• Ø Τον άμεσο εξοπλισμό του νοσοκομείου με το απαραίτητο μηχανολογικό ιατρικό υλικό για τη λειτουργία των μονάδων του.
Εάν στα παραπάνω ανασταλτικός παράγοντας και αιτία οπισθοδρόμησης αποτελεί η προβλεπόμενη συγχώνευση του Νοσοκομείου μας με αυτό της Σύρου και η κατάργηση της αυτοτέλειας του, να ανασταλεί ΑΜΕΣΑ η υπ΄αριθμ.πρωτ.Υ4α/οι.123898/31-12-2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας, Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Το παρόν ψήφισμα θα επιδοθεί αύριο Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013 στο Υπουργείο Υγείας κατά την κοινή συνάντηση φορέων της Νάξου με τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, στην οποία και θα συμμετάσχει η Ομοσπονδία με τον Πρόεδρο της και αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου της.
Επίσης εντός των προσεχών ημερών η Ομοσπονδία θα αναλάβει πρωτοβουλία για την διοργάνωση ημερίδας στην Αθήνα ή τη Νάξο με αποκλειστικό θέμα την κατάσταση της υγείας στο νησί μας και την αναζήτηση της κοινής συνισταμένης και των κοινών επιδιώξεων ούτως ώστε αυτές να αποτελούν και στο μέλλον το κοινό σημείο αναφοράς ΟΛΩΝ των φορέων αλλά και των φυσικών προσώπων του τόπου μας".
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ:
"εάν στα παραπάνω ανασταλτικός παράγοντας και αιτία οπισθοδρόμησης αποτελεί η προβλεπόμενη συγχώνευση του Νοσοκομείου μας με αυτό της Σύρου και η κατάργηση της αυτοτέλειας του, να ανασταλεί ΑΜΕΣΑ η υπ΄αριθμ.πρωτ.Υ4α/οι.123898/31-12-2012 κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας, Οικονομικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης".
ΑΠΟΡΙΑ
ΚΎΡΙΕ ΜΑΙΤΕ
Μπορεί να ειναι και καλό για τον τόπο η...κατάργηση του Νοσοκομείου...όπως δηλώνετε στο ψήφισμα της ΟΝΑΣ σας;
Ποιος Ναξιώτης λοιπόν μπορεί να εμπιστευτεί τις τύχες του τόπου σε πρόσωπα που υποστηρίζουν ότι μπορεί και να είναι καλό να καταργηθεί το νοσοκομείο του νησιού;
Ποιον περίμενε ο κ. Μαϊτός να του πει αν είναι καλό ή κακό η κατάργηση του νοσοκομείου;
Ποιος περιμενε να του πει τα αυτονόητα;
Όπως ότι η κατάργηση του νοσοκομείου πριν αρχίσει καν να λειτουργεί θα βλάψει τον τόπο;
Μήπως οι κυβερνητικοί βουλευτές, οι υποστηριχτές των μνημνονίων και της καταστροφής του λαού μας;
ΤΕΛΙΚΑ πού είναι η ΟΝΑΣ της περιόδου 1975-1981 των μαζικών αγώνων για να αποκτήσει νοσοκομείο η Νάξος;
Γιατί οι σημερινοί παραγοντες της ΟΝΑΣ διέγραψαν με μια μονοκοντυλιά εκείνους τους αγώνες και ταυτίστηκαν με την πολιτική των μνημονίων υποτασσόμενοι στους πολιτικούς τους πάτρωνες; Θα τρίζουν τα κόκκαλα του μακαρίτη αγωνιστή της Εθνικής Αντίστασης Φλώριου Φάρκωνα, του πρώτου Προέδρου της ΟΝΑΣ, απ' τους πρωτεργάτες της ίδρυσής της.
Τι δουλειά έχει η ΟΝΑΣ με μνημόνια, αντιμνημόνια βρε ανεγκέφαλοι; έτσι απομακρυνατε τον κόσμο απο τους συλλο΄γους που καμματικοποιησατε και τους ειχατε για μαξιλαρι για τη προσωπικη σας εξελιξη και στηριξη.
ΟΥΣΤ καθίκια.
Σκυλάκι του καναπέ ο Τσίπρας
«όποιος παριστάνει ότι εκπλήσσεται από την στάση του ΚΚΕ, ή απλά είναι αυτό, που λέει η νεολαία «UFO» ή θέλει να κοροϊδέψει ασύστολα τους ψηφοφόρους. Αν ρωτήσετε αυθόρμητα ψηφοφόρους όλων των κομμάτων, τι θα βάζανε ως ετικέτα στον όρο «πολιτικός καιροσκοπισμός», σίγουρα θα έβαζαν τη φωτογραφία του ΣΥΡΙΖΑ και του κ. Τσίπρα. Καιροσκοπισμός είναι να λες δεν θέλω την τρόικα και τα μνημόνια, αλλά θέλω την ΕΕ που είναι τα 2/3 της τρόικα και φέρνει μνημόνια διαρκείας. Είναι το να το παίζεις «λιοντάρι» στην Ελλάδα και όταν μιλάς στους Γερμανούς βουλευτές ή στις Βρυξέλλες να είσαι «σκυλάκι του καναπέ». Και πολλά άλλα ακόμη… Το ΚΚΕ είναι συνεπές, δίπλα στο λαό. Είναι το μόνο κόμμα που δικαιώθηκε για την ΕΕ, όταν όλοι οι υπόλοιποι μιλούσαν για τη «μεγάλη ευρωπαϊκή οικογένεια». Δε διστάσαμε ποτέ να πάμε κόντρα στο ρεύμα, έστω και αν αυτό είχε κόστος. Έχουμε ρεαλιστική πρόταση κόντρα στο σημερινό δρόμο, που υπηρετούν κυβέρνηση και ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτή τη σύγκλιση θα την αναδεικνύουμε, ό,τι και αν λέει ο κ. Τσίπρας».
Ν' αγιάσει το στόμα σου κυρ Δημήτρη
Αυτός που μας πηγε πισω στο 75-81, στα ενδοξα χρονια τηα πασοκικής ΟΝΑΣ πρέπει να είναι μεταξυ 70 και θανάτου. Κάτσε ρε παπούλη στ' αυγά σου και στις αναμνήσεις σου και μη μας τα πρήζης.
Όλοι πρέπει να ενδιαφέρονται για την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ λειτουργία του νοσοκομείου, που ποτέ δεν λειτούργησε έτσι. Αυτό λέει και το ψήφισμα της ΟΝΑΣ, που το διαστρεβλώνεις σαν τον Κεδίκογλου, αυτό λέει-πιο κατηγορηματικά κατά της συνένωσης- και το ψηφισμα των φορέων (με τη συμφωνία Μαϊτού και Συρμαλένιου- Κύζη, που παρέστησαν) στη συγκέντρωση ΠΟΥ Η ΟΝΑΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕ επί Μαϊτού.(naxosnow.gr/%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%BF-%CE%BF%CF%87%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%B3%CF%87%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BD%CE%BF%CF%83). Την ίδια περίοδο ΣΥΡΙΖαίοι μου τι κινητοποιήσεις έγιναν ή τι κάνατε για ΜΑΖΙΚΗ διαμαρτυρία στο νησί;
Βγάλτε λοιπόν τη μούγκα και όχι να φορτώνετε ακόμα και την ήττα της Μπαρτσελόνα από την Ατλέτικο στο Μαϊτό, επειδή είναι Μπαρτσελ[ονα ο Τσίπρας!
τσούζει η αλήθεια Παλαιοπασόκε, αλλά τι να κάνουμε τα ψηφίσματα μιλούν από μονα τους. Καλό πράγμα λέει ο κ. Μαϊτός ως Πρόεδρος της ΟΝΑΣ είναι η συγχώνευση, δηλ. η κατάργηση του νοσοκομείου. Τι έπρεπε να πει και να κάνει; Συγκέντρωση μαζική όλων των Ναξιωτών της ΑΘήνας, πορεία στο Υπ. Υγείας, απάιτηση απ' τους Βουλευτές του Νομού αμεσης στήριξης του αιτήματος του λαού της Νάξου που ήταν ΕΝΑ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ.
Αντί γι αυτό τι λέει το ψήφισμα: Αν είναι ...καλό πράγμα η συγχώνευση συμφωνούμε. Αν δεν είναι...διαφωνούμε. Μπράβο θέση μαζικού φορέα; Εμ κύριοι αυτά τα ζητήματα δεν είναι τρα;γουδάκια με αφιερώσεις σε ραδιοφωνική εκπομπή. Θέλουν δουλειά, πολλή δουλειά. Πώς το λέει το τραγούδι: Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή... και φυσικά όχι καρέκλες, οφίτσια, εξουσία και...εφαλτήρια.
ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΙ ΟΧΙ ΆΛΤΕΣ ..ΕΦΑΛΤΗΡΙΩΝ...
Είσαι βλάκας με πατέντα ή ένας έξυπνος βλάκας. Διάλεξε και πάρε. Και λειτουργικά αναλφάβητος, βέβαια, και κομματικό απολειφάδι μιας άλλης εποχής. Δε το συζητώ. Το ψήφισμα του Δ.Σ. της ΟΝΑΣ στις 11-2-2014 ήταν σαφές. Αλλά ας υποθέσουμε ότι άφηνε αμφιβολίες για μικρόνοες ανθρώπων σαν και σένα. Δεν καλύφτηκε με το ψήφισμα της συγκέντρωσης στις 14-2-2014, που προτάθηκε από τον Μαϊτό, εγκρίθηκε παρουσία Συρμαλένιου και Κίζη και ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΑΣ; Και τα δυο ψηφίσματα ήταν ΟΜΟΦΩΝΑ. Μην κάνεις τον Κινέζο, όπως λέει μια παροιμία απ' τ' Απεράθου! Ή μη χρησιμοποιείς τη μονταζιέρα γνωστών κέντρων.
Δεν απαντάς όμως στο ψητό. Εσείς οι ΣΥΡΙΖαίοι πόσο κόσμο μαζέψατε για το Νοσοκομείο και τι αποτελέσματα φέρατε; Απαντώ, γιατί πάλι θα αποφύγεις: Όσο και στις λοιπές...διαμαρτυρίες σας. Όσο και στις τωρινές περιοδείες σας στα χωριά, όπου είναι τρεις κι ο κούκος, περισσότεροι οι υποψήφιοι από τους ακροατές. ΑΛΛΗ ΚΡΙΣΙΜΗ ΕΡΏΤΗΣΗ: Γιατί όλα αυτά που κατηγορείτε την ΟΝΑΣ (τον Μαϊτό, μη γελιόμαστε, γιατί αυτός σας...) δεν τα κάνατε εσείς, οι...αριστεροί ιδεολόγοι, που ζείτε και εντονότερα το πρόβλημα;
Μιλάς για παλαιοπασόκους. Κάποιος παραπάνω ανάφερε ονόματα παλαιοπασόκων που έχετε αγκαλιάσει στοργικά και τους κατεβάζετε μάλιστα και υποψήφιους. Είναι αλήθεια; Είναι υπερβολικό να περιμένω απάντηση για να συνεχίσω;
Και μια και μιλάς για τραγουδάκια-δεν νομίζω να είναι και αυτά κακά πράγματα και να τα θεωρείς προϊόντα του...συστήματος-σου αφιερώνω γλυκά και ειλικρινά και με πλήρη κατανόηση το εξής χατζηδακικόν:
"Το γαρ πολύ της θλίψεως, γεννά παραφροσύνη...". Της θλίψεως, όχι του έρωτος(που λέει το άσμα), γιατί φαίνεται ότι είσαι ΚΑΙ ανέραστος.
Βρε Τσιπριστές και Λαφαζανιστές (διακρίνω και τις δυο ομάδες εδώ μεσα), ο εχθρός είναι ο Μα¨ιτόςή ο Μαργαρίτης? Αν ειναι και οι δυο, γιατι χτυπατε πιο πολυ το Μαϊτο? Απο τη δεξια παιρνει πιο πολυ η ροζ αριστερά που λεει και ο Κουτσουμπας. Μηπως χτυπατε λαθος πορτα?
Μαϊτός λοιπόν ή Μαργαρίτης.
Σε τι διαφέρουν αυτοί οι δυο;
Κομματικά κινούμενα κι οι δυο, κολλητοί ο ένας του Βρούτση, ο άλλος του Ρήγα.
Βρούτσης-Ρήγας ψηφίζουν αβέρτα-κουβέρτα τα μνμημόνια.
Βρούτσης-Ρήγας έκαναν γαργάρα την κατάργηση του νοσοκομείου.
Το ΠΑΣΟΚ είναι ουρά της Ν.Δ.
Ένα κόμμα, ένα σώμα, μια ψυχή.
Μαργαρίτης-Μαϊτός διαφέρουν όσο διαφέρει σήμερα το ΠΑΣΟΚ απ' τη Ν.Δ.
Τεράστια η διαφορά έτσι δεν είναι μεγάλε;
και πούσε, εγώ δεν διατυπώνω χαρακτηρισμούς, εν πολλοίς χυδαίους εναντίον σου, εσύ γιατί το κάνεις; χάνεις μήπως την ψυχραιμία σου; δεν αντέχεις την αλήθεια; Και πού' σαι ακόμη;
κι άλλος ΠΑΣΟΚΟΣ με τον Μαϊτό...Γιάννης Μαράκης-Λογιστής.
Ποιος άλλος έχει σειρά; Α ξέχασα και η κόρη του Τζουάννη...υποψήφια κι αυτή με τον Μαϊτό.
Πασόκος δεν ήταν και ο πρώην Δήμαρχος Δρυμαλίας;
Κάνω κι εδώ λάθος;
Έμεινε άραγε άλλος απ' το παλαιό ΠΑΣΟΚ Νάξου για να συμπληρώσει το παζλ;
Α ξέχασα περιμένουν και τον ΛΑΖΑΡΟ. Ε αυτός αργεί να αποφασίσει. Πάντως τον περιμένουν. Πού ξέρεις μπορεί κι αυτός να την αράξει εκεί. Δεν έχει κι άλλη επιλογή. Στον ΣΥΡΙΖΑ βλέπεις έχουν βγάλει σε όλους αυτούς κόκκινη κάρτα.
Ναι. Νίκος Κρητικός, βιολόγος, Ηλίας Καραμπάτσος, γιατρός.
δε πήρα απάντηση. ο εχθρός είναι ο Μα¨ιτός ή ο Μαργαρίτης? Αν ειναι και οι δυο, γιατι χτυπατε πιο πολυ το Μαϊτο?
Στον Κρητικό και στον Καραμπάτσο δε βγάζουν. Ούτε σε τέως βουλευτές. Έχει να πέσει το γέλιο της αρκούδας.
Από το Φιλώτι έχει κανένα παλαιοπασόκο κοντά του το κοπέλι? Έτσι για να μη μιαστεί το λέω.
Ποιος είναι το κομματικό ενεργούμενο(όχι κινούμενο, αγράμματε) του ΣΥΡΙΖΑ στις δημοτικές της Νάξου; Ο ευρών κερδίζει εισιτήριο μετ' επιστροφής για την Αργεντινή ή τη Βενεζουέλα (κατ' επιλογήν).
"ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΤΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ.
ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΣΕ ΟΛO ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩΝΤΑΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΤΣΟΥΓΚΛΕΡΗΣ,ΧΥΤΑ, ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΧΩΡΑΣ, ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΟΥΣ ΨΗΦΟΥΣ ΣΕ ΤΕΥΤΕΡΙΑ, ΣΒΗΝΟΥΝ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΛΗΣΕΙΣ, ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ - ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ,ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ, ΤΑΞΙΜΑΤΑ ΘΕΣΕΩΝ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΘΕΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟΥ ΓΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ, ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ, ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΚΤΑΣΕΣ, ΑΜΜΟΘΙΝΕΣ, ΥΔΡΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ, ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΕΙ...
ΜΙΑ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΣΙΩΠΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, κ. ΓΙΑΝΝΗ Δ. ΒΛΕΠΩ ΣΩΠΑΣΕΣ ΑΠΟΤΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΕΕΣ ΣΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ - ΕΒΡΙΖΕΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
ΤΕΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ - ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ. ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΡΟΔΟΣΕ. ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΘΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ
ΤΗΝ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΕΥΚAIΡΙΑ ΣΟΥ. ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΗΔΗ."
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΓΑΛΑΕΤΕ. ΕΧΕΤΕ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗ ΧΟΛΗ ΣΑΣ ΜΕ ΜΑΙΤΟ, ΜΟΝΟ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ. ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΧΩΡΟ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΣΑΣ.
ΒΓΕΙΤΕ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΝΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΤΕ. ΒΑΣΙΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΗ ΑΠΛΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ. ΠΕΙΣΕ ΜΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΤΕΙΣ. ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΟΥ.
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΤΑ ΔΥΝΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ.
Καραμπατσας και Κρητικός τι ήταν επί ΠΑΣΟΚ; Είχαν κάποιο πόστος άσκησαν κάποια εξουσία; Εκτός αν τώρα ενοχοποιείς και τους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ. Δεν κατάλαβα!
Επειδή εσύ έμεινες στο ΠΑΣΟΚ του Σαμαρά πρέπει να μείνουν και οι υπόλοιποι που αποτελούν το 95% των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ; Αν πιστεύεις αυτό τότε δεν είσαι δημοκράτης.
Να σου θυμίσω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πρώτο κόμμα στη Νάξο από τον Μάη του 2012.
Τα πράγματα είναι πεντακάθαρα: Ο προδομένος κόσμος του ΠΑΣΟΚ, το 95% λέω, έφυγε οριστικά και τώρα ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ. Ποιοι έχουν μείνει; Μα οι βολεμένοι, τα λαμόγια, τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, οι ανεπάγγελτοι κρατικοδίαιτοι. Οι οργανώσεις του ΣΥΡΙΖΑ παραμένουν υπερβολικά κλειστε΄ς σε κάθε πρώην ΠΑΣΟΚΟ και αυτό είναι λάθος τους. Όμως ό,τι κι αν κάνουν οι οργανώσεις ο λαός, προδομένος, οργισμένος, πεινασμένος, εξαθλιωμένος θα τους τιμωρήσει με την ψήφο του και στις τρεις εκλογικές αναμετρήσεις. Αυτές οι δημοτικές εκλογές είναι ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. Πρέπει να βγουν δήμαρχοι που να ηγηθούν της τοπικής κοινωνίας στη σκληρή μάχη ενεντίον της νέας κατοχής που έχει επιβληθεί στη Χ¨ωρα, εναντίον του ξεπουλήματος του πλούτου της χώρας (παραλίες, αεροδρόμια, λιμάνια, ακτές-φιλέτα (δεν θα πω συγκεκριμένα για να μην ανοίξει η όρεξη), δημόσια κτίρια κ.λπ.
Πρέπι να έχουμε τοπικε΄ς ηγεσίες με θέληση να υπερασπιθστούν το κοινωνικό κράτος που το διαλύουν. Αν είχαμε δυναμική δημοτική αρχή το ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΛΕΙΝΕ. Αλλά δυστυχώς ούτε δημοτική αρχή είχαμε, ούτε αντιπολίτευση στον Δήμο, ούτε δυναμική αντίδραση φορέων όπως η ΟΝΑΣ. Όλοι τους ελέγχονταν δυστυχώς από τα κόμματα της συγκυβέρνησης. Δες τι φγίνεται στη Χαλκιδική; Δες τι έγινε στο Ελληνικό. Εκεί έχουν ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ.
Θέλεις κι άλλα επιχειρήματα;
Στη Χαλκιδική ο Παχτας, δήμαρχος ενός Δήμου δεν τολμα΄να βγει έξω απ' το σπίτι του και δες την ώρα που στο λέω: δεν θα βρει ούτε την ψήφο του.
Εσύ λεχρίτη, που λες για Καραμπάτσο-όχι Καραμπάτσα, τον σκότωσες- και Κρητικό,δε ξέρεις τι ρόλο παίζανε στο παλαιό και στο παμπάλαιο ΠΑΣΟΚ; Ποιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τους είχε βολέψει και πού; Με ποια παράταξη συνδικαλιζόταν ο Κρητικός; Δύσκολο κουίζ; Για έξυπνους βλάκες, όχι. Αυτοί δεν είναι απλώς ψηφοφόροι. Σύμφωνοι; Τον βουλευτή σας τον Τσουκαλά τον ξέρεις; Το ίδιο κι αυτός. Δεν ήταν παλαιοπασόκος. Και τόσοι άλλοι. Ποιους παραμυθιάζετε ρε πολιτικά ρεμάλια και ρετάλια; Με το Θανάση το Γρυλλάκη δεν είχατε (και έχετε) κονέ για συνεργασία; Μη παλαιοπασόκος και αυτός. Το λογιστή το Μαράκη βρήκες να χτυπήσεις, επειδή κατεβαίνει με τον Μαϊτό. Είναι πρωτοφανές αυτό και δείχνει τον τραμπουκισμό σας. Όποιο υποψήφιο ανακοινώνει ο Μαϊτός, πέφτετε πάνω του να τον κατασπαράξετε, ακόμη και στους δεξιούς...παλαιοπασόκους. Κάτι δείχνει αυτό. Είναι το νέο ήθος των Τσιπραίων και Λαφαζανιστών και τω πολιτικών παραφυάδων τους, που σήμερα τα χοντροείπαν πάλι για το ευρώ.
Περιμένω να δω το πασοκόμετρό σου ποιες παραμέτρους θα βάλει (τα πόστα και ποια πόστα;), για να δω ποια αξιοπιστία θα έχει. Για να σου γράφω ονόματα και το ρόλο τους στο παλαιό ΠΑΣΟΚ. Άνοιξες φάμπρικα κακομοίρη μου και δε ξεμπερδεύεις εύκολα με τον πολιτικό αμοραλισμό σας και τους νεοαριστερούς μουσαφίρηδες.
Η κόρη του Τζουάννη, που τη βγάλατε στη σέντρα, τι "στίγμα" παλαιοπασόκου έχει; Κληρονομικό; Και η Λατσού εξαγνίζεται, επειδή μπήκε στην κολυμπήθρα του ΣΥΡΙΖΑ; Το ΠΑΣΟΚ πήρε 18% στις βουλευτικές εκλογές στη Νάξο, από τα μεγαλύτερα ποσοστά σε όλη τη χώρα. Όλοι αυτοί οι ψηφοφόροι είναι "οι βολεμένοι, τα λαμόγια, τα παιδιά του κομματικού σωλήνα, οι ανεπάγγελτοι κρατικοδίαιτοι"; Έχεις παραφρονήσει; Και δεν είναι και ψυχίατρος ο Καραμπάτσος να σε κουράρει.
Θα πάθετε νίλα, σύντροφε. Θα σας πάρει ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ και οι παραπόταμοι. Τι Ελληνικό και Χαλκιδική, ούτε εκεί δε θα βγάλετε Δήμαρχο. Πάντως, εσυ ειδικά δεν ανήκεις με τίποτα στον "προδομένο, οργισμένο, πεινασμένο, εξαθλιωμένο" λαό. Είσαι βολεμένος, όπως ο Κρητικός και ο Καραμπάτσος. Αλήθεια, θα δούμε τα πόθεν έσχες των υποψηφίων σας;
Το πραγματικό δίλημμα στις εκλογές είναι να βρεθούν όσο πιο κάτω γίνεται τα κόμματα της ΕΕ, των μονοπωλίων και να βρεθεί όσο πιο ψηλά γίνεται, να ισχυροποιηθεί το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας.
Είναι δίκαιη η αγανάκτηση του λαού μας, που λέει να φύγει η σημερινή αντιλαϊκή κυβέρνηση ΝΔ - ΠΑΣΟΚ. Να φύγουν και να μην ξαναγυρίσουν. Ομως, η λογική να φύγουν αυτοί, για να έρθουν οι επόμενοι, δοκιμάστηκε πολλές φορές στο παρελθόν χωρίς ο λαός να έχει όφελος.
Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει «ψηφίζουμε και φεύγουν», όμως δε λέει ότι η ανεργία και η φτώχεια θα είναι εδώ, γιατί θα είναι εδώ οι μηχανισμοί της μόνιμης εποπτείας της ΕΕ, τα μνημόνια διαρκείας, τα κέρδη των «υγιών» επιχειρηματιών, τα συμφέροντα των βιομηχάνων.
Ο λαός πρέπει να θέσει μπροστά του συνολικά το πολιτικό ζήτημα που δε θα αφορά στην αλλαγή μιας κυβέρνησης αλλά της τάξης που είναι στην εξουσία, της τάξης που κάνει κουμάντο γιατί έχει στα χέρια της τα κλειδιά της οικονομίας.
Τέλος στα δανεικά και στο χρέος μπορεί να βάλει μόνο η λαϊκή εξουσία που θα αποδεσμεύσει τη χώρα από την ΕΕ, θα διαγράψει μονομερώς το χρέος, θα κοινωνικοποιήσει τα μονοπώλια, για να μπορέσει τελικά ο λαός να καρπωθεί τον πλούτο που ο ίδιος παράγει.
κι εσείς του ΚΚΕ το χαβά σας έχετε. Λέτε μια κουβέντα κατά της Ν.Δ. και τρεις κατά του ΣΥΡΙΖΑ.
Σε σένα οργισμένε ΠΑΣΟΚΕ του Μαϊτού τι να απαντήσω στα παραληρήματά σου; Γαι τον Καραμπάτσα τον γιατρό του ΕΣΥ; Πού βολεύτηκε και πώς; Για τον Κρητικό τον καθηγτητή: πού βολεύτηκε και πώς; Ναι ήταν οπαδοι του ΠΑΣΟΚ κάποτε. Ε και; Δεν έφυγαν αυτοί απ' το ΠΑΣΟΚ, το ΠΑΣΟΚ έγινε ουρά του Σαμαρά και ουσιαστικά απορροφήθηκε απ' τη Ν.Δ.
Συμποέρασμα: Με Μαργαρίτη ή Μαϊτό Δήμαρχο δεν αλλάζει τίποτε. Θα έχουμε μια τοπική διοίκηση παράρτημα της συγκυβέρνησης και θα χάσουμε σαν νησί ό,τι απέμεινε εδώ, παραλίες, μαρ΄νες, λιμάνια, κτίρια και αυτοί θα κάνουν ό,τι έκαναν με το νοσοκομείο. Ο ένας, ο Δήμαρχος δήλωσε ότι συναντήθηκε με τον Βρούτση και τον διαβεβαίωσε ότι το Νοσοκομείο δεν θα καταργηθεί και πανηγύριζε για τη μεγάλη...επιτυχία. Ο άλλος έγραψε μια ανακοίνωση και τό παιξε σε διπλό δφήθεν ταμπλό, αν είναι καλό να κλείσει ας κλείσει, αν είναι κακό ας μην κλείσει. Ωραία μα την αλήθεια θέση. Και το νοσοκομείο...έκλεισε. Θαυμάσια...ο αγώνας τους ...δικαιώθηκε.
Λεω και πάλι και εσύ βρίζε όσο γουστάρεις ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΔΗΜΑΡΧΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΛΛΙΩς ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΩΒΡΑΚΑ. Κατάλαβες φίλε. Άντε γεια και χαιρετίσματα στον ...Πρόεδρο, τον Βενιζέλο ντε της λίστας Λαγκάρντ.. Πού να βρίσκεται άραγες αυτή;;; Ε ρε γέλιο που έχιε να πέσει μετά τις εκλογές...
Το πιο σύντομο ανέκδοτο: αισιόδοξοι για την εξουσία ΣΥΡΙΖαίοι. Άντε και ο Καμμένος μαζί. Άντε και το κατακάθι των ΠΑΣΟΚων που πήρατε.
Είναι για γέλια μέχρι θανάτου οι άνθρωποι, όπως ο παραπάνω που άνοιξα νταραβέρι μαζί του, για να γραδάρω τη νοημοσύνη του, που συναγωνίζεται αυτή της αμοιβάδας.
Άκου επιχείρημα. Οι παλαιοπασόκοι στηρίζουν Μαϊτό και αραδιάζει ονόματα, ενώ τους δεξιούς και αριστερούς που τον στηρίζουν τους αφήνει στο απυρό-βλητο. Βρε βλήτο αυτή η διάκριση παλαιοπασόκων-νεοπασόκων πού στηρίζεται; Οι νεοπασόκοι, κατά τη συριζική θεωρία, είναι ευπρόδεσκτοι στο κόμμα-αχταρμά; Βάλτους σε μια λογική τάξη ρε Κατσουρέ-χάθηκες και συ από τότε που πούλησες το φαρμακείο στο Μαργαρίτη-πες τους να διαβάσουν λίγο τον Κωνσταντίνο Τσουκαλά, που ανήκει και στην ιδεολογική σας οικογένεια.
Αυτός ο κομματικός αυτοματισμός της τοπικής συριζαίικης σκέψης με εξιτάρει: Ο Βενιζέλος είναι ουρά του Σαμαρά, Μαργαρίτης και Μαϊτός κατ' αντανάκλαση είναι το ίδιο, γιατί είναι προέκταση συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και εσείς-απόρροια της απλουστευτικής λογικής σου- παράρτημα του ΣΥΡΙΖΑ. Κατ' επέκταση, Ο ΣΥΡΙΖΑ χτυπά την πόρτα της εξουσίας-έτσι λέμε και καμιά μαλακία να περνά η ώρα-άρα και οι ΠΟΛΙΤΕΣ χτυπούν το Δήμο στη Νάξο.
Παιδική αφέλεια. Ή λογική του οργάνου και του χωροφύλακα.
Για το νοσοκομείο, εξακολουθείς να παίζεις το ρόλο του προβοκάτορα κατά του Μαϊτού και της ΟΝΑΣ-αλλά και του βουλευτή σας και της Κίζη, που κάποιοι από σας τη χαρακτήριζαν μεγαλοαστή, θα τα πούμε και αυτά- και να μην απαντάς στις ερωτήσεις ως προς τη δική σου και τις δικές σας συμβολές για την αγωνιστική υπεράσπισή του. Αν είναι έτσι και ο αγωνιστής υποψήφιος Δήμαρχός σας-γνωστό εγγόνι αντάρτη!!!-αλί και τρισαλί.
Για τους χειρότερους Πασόκους, που αγκαλιάζετε σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο, τους νεόπλουτους της...μιζέριας, θα τα πούμε σύντομα, με "κρυμένα μυστικά και ντοκουμέντα".
Θα διαβιβάσω τους αντιμνημονιακούς χαιρετισμούς σου στον Βενιζέλο.
Χαιρετισμούς στον Τσίπρα(πώς τον είπε η Κανέλλη;) και στον Λαφαζάνη. Μη ξεχάσεις τον τελευταίο και έχουμε καμιά εσωκομματική κρίση, παραμονές της κατάκτησης της εξουσίας. Να μην πάρω τέτοι κρίμα στο λαιμό μου. Στο επισημαίνω, γιατί ξέρω ότι δεν ανήκεις στην Αριστερή Πλατφόρμα.
Να σου πω κάτι ρε ΠΑΣΟΚΟ-Μαϊτο εργολάβε.
Καλή υποψηφιότητα ο Μαράκης.
Καλός επαγγελματίας.
Οκ?
Δεν θα κρίνω τα πολιτικά του πιστεύω θα κρίνω αν μπορεί να βοηθήσει τον τόπο και σου λέω ευθέως καλή υποψηφιότητα.
Είμαι φανερά υποστηρικτής των Πολιτών.
Μπορείς να πάψεις να πετάς λάσπη για ανθρώπους που ούτε καν ξέρεις από κοντά γιατί καταντάει γελοίο;
Η Κίζη μεγαλοαστή, ο Καραμπάτσος παλαιοπασόκος βολεμένος, η Λατσού κόρη της μάνας της!!! ο Βρούτσης παιδαρέλι, ο Κατσουρός δεν μιλάει γιατί πούλησε κτίσμα στο Μαργαρίτη, οι νέοι της κίνησης είναι αχυράνθρωποι και μαριονέτες των παλαιότερων.
Φτάνει ρε μεγάλε δεν θα μας πείσεις ούτε και κανέναν άλλο πείθεις με τις ασχήμιες που λαλάς.
Μια παροιμία λέει τα καρποφόρα δέντρα πετροβολούν.
Αν όντως δεν μας υπολόγιζες δεν θα έχανες καθόλου χρόνο μαζί μας.
Αρκετά χαμήλωσες το επίπεδο, μας έριξες μέσα στο βόθρο σου.
Άντε να λιβανίσεις την πράσινη παράταξη που στηρίζεις και σου κάνει (για τους δικούς σου λόγους φυσικά) και άσε μας εμάς τους υπόλοιπους να κάνουμε και εμείς τον αγώνα που νομίζουμε.΄
Αν αυτό το λέτε πολιτική αντιπαράθεση εγώ το λέω εμετικό μπουρδέλο.
Άντε γεια
Ο ΜΑϊτός την έκανε τη γκάφα του δείγμα ...πολιτικής ωριμότητας. Βγήκε να ...καταγγείλει δήθεν την απόλυση των οδηγών του Νοπσοκομείο, όταν ο ίδιος ως Πρόεδρος της ΟΝΑΣ υπέγραψε το ψήφισμα που μόλις χτες μάθαμε. Μπράβο στον φίλο που το δημοσιοποίησε. Αυτό θα είναι κι ο πολιτικός θάνατος του Μαϊτού και της ΠΑΣΟΚΟπαρέας του.Καλά κι αυτός ο μεγαλοδημοσιογράφος που τώρα εμφανίστηκε να δηλώνει Ναξιώτης δεν τον προστάτεψε απ' την πρωτοφανή αυτή γκάφα; Καλά ρε Μαϊτέ αυτοί που αγωνίστηκαν για να γίνει αυτό το νοσοκομείο ΠΑΣΟκοιείναι γιατί δεν ζήτησες τη γνώμη τους; Γιατί υπάκουσες τον αντιναξιώτη και φιλοσυριανό Ρήγα; Τόσα θα μου πεις ξέρεις, τόσα κάνεις. τώρα ο κολλητός σου εδώ από πάνω σκυλιάζει και βρίζει, είναι όμως αργά. Και πούσε. Ψάξε και την ομάδα που έχεις δίπλα σου γιατί ακούω κάποιους που λένε ότι έχουν ...ράμματα για τη γούνα τους.
Απαράδεκτο το επίπεδο διαλόγου, όπως αποτυπώνεται σε όλα σχεδόν τα σχόλια, εδώ και αλλού. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά υπεύθυνο να διαχειριστείς σωστά την ελευθερία της ανωνυμίας.
Έχω μιλήσει με τον Μαϊτό, που με κάλεσε να κατέβω υποψήφιος μαζί του, αλλά αρνήθηκα για διάφορους λόγους, άσχετους με το πρόσωπό την προσωπικότητά του. Σας διαβεβαιώνω ότι εκφράζεται με τα καλύτερα λόγια για τον Βρούτση και την ανάγκη η νεολαία, που της ανήκει το μέλλον και είναι το μεγάλο και άδικο θύμα της κρίσης και των μνημονίων, να αναμιχθεί σήμερα με τα κοινά. Μάλιστα μου είπε ότι έχουν πολύ καλή προσωπική σχέση και είναι μια ευπρεπής πολιτική παρουσία και υποψηφιότητα.
Το να βγαίνουν κάποιοι από υπερβάλλοντα ζήλο, για να μην πω κάτι βαρύτερο, να εκτρέπουν τον πολιτικό-δημοτικό διάλογο σε αυτό το ευτελές επίπεδο, νομίζω ότι έχει τέσσερις εξηγήσεις, σωρευτικά ή μεμονωμένα. Πρώτον οφείλεται σε ανθρώπους που χαίρονται τη φασαρία και το κουτσομπολιό και η ανωνυμία τους λύνει τα χέρια να εκφράζουν τα απωθημένα τους ή και να γράφουν πράγματα που δεν ξέρουν ή δεν πιστεύουν. Δεύτερον, θεωρώ ότι ο Μαργαρίτης οργιάζει με το επικοινωνιακό του επιτελείο και θολώνει τα νερά, βάζοντας φιτίλια παντού με παραπλανητικά σχόλια. Γιατί ποιον ωφελεί αυτή η κόντρα, για να θέσουμε ένα βασικό ερώτημα λογικής ερμηνείας ανθρώπινων. ενεργειών; Τον Δήμαρχο Μ. Μαργαρίτη, κυρίως. Τρίτον, άνθρωποι του χώρου του ΠΑΣΟΚ, που σήμερα σαν κόμμα φυτοζωεί, μη γελιόμαστε,κρατούν ακόμα μανιάτικο, από τις παλιές προσωπικές τους εκλογικές κόντρες. Επίσης, όταν θίγεται κάποιος, κινητοποιείται και απαντά αναλόγως, με συνέπεια να δημιουργείται αυτό το γαϊτανάκι των απαράδεκτων αναρτήσεων. Τέταρτον, πολλοί επιδιώκουν να αποφύγουν το δημοτικό διάλογο, που είναι, όμως, το πεδίο ανάδειξης του προβληματισμού και των πραγματικών διαφορών των παρατάξεων, χωρίς να παραγνωρίζω την ποιότητα των υποψηφίων.
Πιστεύω ότι ένας τέτοιος διάλογος πρέπει να αναπτυχθεί και για να βρούμε κοινούς τόπους και συμφωνίες προεκλογικά, έτσι ώστε να υπάρχει ένα minimum συναίνεσης για τα προβλήματα που πρεπει να προταχθούν και τον τρόπο αντιμετώπισης και λύσης τους από την αυριανή δημοτική εξουσία.
Οι κοκορομαχίες δεν ωφελούν κανένα και προπαντός τη Νάξο.
Δημοσίευση σχολίου