Τρίτη 6 Μαΐου 2014

Επιστολή ενημέρωσης, του προέδρου Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Νάξου

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Νάξου βρίσκεται πάντοτε και συνεχώς σε επαγρύπνηση προκειμένου να διαφυλάσσει τα καλώς εννοούμενα συμφέροντα των μελών του αλλά και να φροντίζει να είναι αντάξιο των περιστάσεων.
 Δεν υιοθετεί βιαστικές ενέργειες που μπορεί να λειτουργούν αποπροσανατολιστικά και να δίνουν λάθος μηνύματα στην κοινωνία μας.
     Θα προχωρήσει στην επίλυση του σοβαρού ζητήματος που έχει προκύψει τις τελευταίες μέρες εφαρμόζοντας με συνέπεια το Καταστατικό του Συλλόγου και προσπαθώντας να φανεί αντάξιο των προσδοκιών των συναδέλφων μας.
        Το Δ.Σ. δηλώνει ότι τιμά τόσο τον κ. Μ. Βασαλάκη όσο και τον κ. Γ. Μαιτό και επιφυλάσσεται να καθορίσει την στάση του σε μία από τις προσεχείς συνεδριάσεις του.

Νάξος 06/05/2014
Με εκτίμηση  
ΣΤΡΑΤΟΥΡΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

                                    Πρόεδρος Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Νάξου

Δεν υπάρχουν σχόλια: