(Άμεση απάντηση του Μ. Βασαλάκη, στην επιστολή ενημέρωσης, του προέδρου Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου Νάξου...)
''Όχι κε Πρόεδρε δεν με τιμάτε και το χειρότερο είναι ότι δεν τιμάτε το συμβούλιό και τα μέλη του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου με τις παρασκηνιακές σας κινήσεις, εν αγνεία του συμβουλίου καταπατώντας το καταστατικό και κάθε δημοκρατική διαδικασία. Την συνάντηση που είχατε εσείς και ο γραμματέας του συλλόγου με τον Δήμαρχο Νάξου και Μ.Κ κο Μαργαρίτη την επομένη της επιστολής μου για επείγουσα σύγκλιση Δ.Σ του συλλόγου μας εσείς προτιμήσατε να κάνετε συμβούλιο στο δημαρχείο με άλλο κέντρο αποφάσεων .
Τι εννοείται όταν λέτε δεν υιοθετείτε βιαστικές ενέργειες που μπορεί να λειτουργούν αποπροσανατολιστικά και να δίνουν λάθος μηνύματα στην κοινωνία μας ;
Γιατί δεν ενημερώθηκε το συμβούλιο να παραστεί σύσσωμο στη συνάντηση αυτή ;
Τι συζητήθηκε;''
Μανόλης Βασαλάκης
Μέλος Δ.Σ

4 σχόλια:
ΕΙΣΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΚΑΣ
Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ ? ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΔΩΣΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΓΟ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΛΕΣΕΣ ΕΣΥ ΕΚΤΑΤΟ ΔΣ ΟΤΑΝ ΕΛΕΙΠΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ? ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΊΗΣ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΣ ? ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ? ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ......ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ
Άντε γ... ρε Βασαλάκη
Μπράβο επίπεδο! Αποκαλυφθήκατε κύριοι...ο χρόνος σας τελειώνει...
Δημοσίευση σχολίου