Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα του προέδρου της τοπικής κοινότητας Κορωνίδος Ιάκωβου Μπαρδή

Κωμιακή, 20 Αυγούστου 2014
Με αφορμή τη λήξη της θητείας μου ως προέδρου της κοινότητας του χωριού μου, στις 31 Αυγούστου, απευθύνω εγκάρδιο χαιρετισμό σε όλους σας, σε όλους τους κατοίκους της Κωμιακής, του Απόλλωνα και όλων των οικισμών της Κορωνίδας, σε όλους τους Κωμιακίτες, όπου ζουν και εργάζονται.
Αυτά τα τριάμισι χρόνια που είχα την τιμή να είμαι στο τιμόνι της κοινότητάς μας με τη δική σας ψήφο και εμπιστοσύνη έδωσα όλες τις δυνάμεις μου, κάθε ικμάδα από το είναι μου, για να πάει πιο μπροστά το χωριό μας και οι οικισμοί του, για να βελτιωθεί το επίπεδο ζωής των κατοίκων, των ξενικών και των επισκεπτών. Ξέρετε ότι κάθε μέρα αγωνιούσα και πάλευα μαζί σας για το καλύτερο. Μακροχρόνια προβλήματα λύθηκαν, άλλα έχουν δρομολογηθεί για λύση. Η ζωή, βέβαια, γεννά συνεχώς νέα προβλήματα, οι συνθήκες αλλάζουν και πρέπει να είμαστε ενωμένοι, χωρίς αποκλεισμούς και σκοπιμότητες, για να τα αντιμετωπίσουμε. Δεν περισσεύει κανείς...
Το χωριό μας, πλούσιο σε πόρους, με εργατικούς, έξυπνους, περήφανους και αξιοπρεπείς ανθρώπους δεν έχει τη φροντίδα που δικαιούται από την εξουσία της Χώρας. Ως το πιο απομακρυσμένο χωριό του νησιού μας δεν αντιμετωπίζεται με τα κριτήρια που ταιριάζουν στη θέση και τη δυναμική της οικονομίας του. Καταφέραμε αυτά τα τελευταία χρόνια και παρά την ακατανόητη, με αυτοδιοικητικά κριτήρια, στάση ορισμένων, παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες, να ψηλώσουμε το χωριό, να αντιμετωπίσουμε μικρά και μεγάλα θέματα, εκκρεμούντα ή προκύπτοντα και φέραμε την Κωμιακή πολλές φορές στο επίκεντρο της δημοτικής συζήτησης και πολιτικής. Και αυτό το κάναμε με καθημερινό μόχθο και αγώνα.
Αν σε αυτή την προσπάθειά μου ως προέδρου δυσαρέστησα κάποιους με αποφάσεις ή ενέργειες, όπως συμβαίνει σε οργανωμένες κοινωνίες και ειδικά σε μικρούς τόπους,  οι πράξεις μου είχαν αποκλειστικό σκοπό το συμφέρον και μόνον του χωριού και των οικισμών του. Και αυτό δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητήσει, όσες απόπειρες και αν κάνει, όπως δεν μπορεί να αμφισβητήσει την συνεχή έγνοια μου για τον τόπο μου, με προσωπικές και οικογενειακές θυσίες, τις προθέσεις μου, τον προγραμματισμένο αγώνα και τις συλλογικές διεκδικήσεις.
Στις τελευταίες εκλογές αποφάσισα να μην είμαι υποψήφιος, παρά τις κρούσεις, τις προτροπές και τις προτάσεις που είχα από συγχωριανούς και δημοτικούς συνδυασμούς. Αυτό δε σημαίνει ότι θα πάψω να είμαι ενεργός πολίτης, να ενδιαφέρομαι για το χωριό, να αγωνίζομαι για τη λύση των προβλημάτων του, να έχω τις ίδιες αγωνίες με σάς για το παρόν και το μέλλον του.
Εύχομαι στο νέο συμβούλιο της τοπικής μας κοινότητας καλή επιτυχία στο έργο του την επόμενη πενταετία που ξεκινά την 1η του Σεπτέμβρη.


                                              Με θερμούς κωμιακίτικους χαιρετισμούς


                                                              Ιάκωβος Μπαρδής

                                            Πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Κορωνίδος

Δεν υπάρχουν σχόλια: