Πάντα μα πάντα οι κυβερνήσεις όλων των χωρών όταν ήθελαν να περάσουν
έναν νόμο ή ένα σχέδιο τότε έστηναν μια ωραία ιστορία. Θυμάστε το χτύπημα με
τους διδύμους πύργους και τι ακολούθησε μετά…
έναν νόμο ή ένα σχέδιο τότε έστηναν μια ωραία ιστορία. Θυμάστε το χτύπημα με
τους διδύμους πύργους και τι ακολούθησε μετά…
Πόλεμος σε Αφγανιστάν….
Έλεγαν ότι το Ιράκ έχει πυρηνικά….
Πόλεμος στο Ιράκ….
Θα μου πείτε τι σχέση έχουν αυτά; ΕΧΟΥΝ γιατί πίσω από τους πόλεμους
κρύβονται διάφορες πολυεθνικές…
κρύβονται διάφορες πολυεθνικές…
Εμείς σαν χώρα δεν είμαστε Η.Π.Α. αυτό όμως δεν σημαίνει ότι
δεν συμβαίνουν σε μας τέτοια σενάρια….Σίγουρα σε μικρότερο βαθμό, αλλά ... συμβαίνουν !
δεν συμβαίνουν σε μας τέτοια σενάρια….Σίγουρα σε μικρότερο βαθμό, αλλά ... συμβαίνουν !
Οπότε πρέπει να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και ότι ακούμε
από τα καθοδηγούμενα ΜΜΕ να τα φιλτράρουμε…
από τα καθοδηγούμενα ΜΜΕ να τα φιλτράρουμε…
Δείτε αυτό….Γράφτηκε στο βήμα στις 18-12-11 δηλαδή πριν περίπου
2 μήνες….
2 μήνες….
Τα «βρίσκουν» Ελληνικό ∆ηµόσιο και Siemens
Η εταιρεία θα καταβάλει αποζηµίωση για ηθική βλάβη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/12/2011, 05:45
Ο άνδρας ο οποίος µπήκε το πρωί της Παρασκευής στο
γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονοµικών κ. Ευάγγελου
Βενιζέλου είχε µόλις φτάσει µε ιδιωτική πτήση στην Αθήνα. Συνοδευόταν από δύο
άνδρες και µάλλον δεν ήταν πολύ γνωστός σε όσους τον συνάντησαν στον προθάλαµο
του υπουργείου. Και όµως, το όνοµά του δεν είναι άγνωστο στην ελληνική κοινή
γνώµη, αφού συνδέθηκε µε µια υπόθεση που επί χρόνια απασχόλησε την ελληνική
Βουλή και ακόµη απασχολεί την ελληνική ∆ικαιοσύνη. Ηταν ο Πίτερ Σόλµεσεν, αντιπρόεδρος
της Siemens παγκόσµια, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί να λύσει το πολύπλοκο αυτό
θέµα µέσω του διαλόγου και όχι δικαστικώς.
Συνοδευόταν από τα στελέχη της Siemens Ελλάς, τον Π. Ξυνή επικεφαλής και τον Ρ.
Σικέλη νοµικό σύµβουλο και εποπτεύοντα του τµήµατος ∆ιαφάνειας στην Ελλάδα. Από
το ραντεβού αυτό ξεκινά για τρίτη φορά η προσπάθεια για εξεύρεση εξωδικαστικού
συµβιβασµού. Η συνάντηση των δύο ανδρών, µε την παρουσία από ελληνικής πλευράς του νοµικού
συνεργάτη του αντιπροέδρου, έγινε σε καλό κλίµα. Από την πλευρά της κυβέρνησης
ο κ. Βενιζέλος επανέλαβε ότι η συντριπτική πλειονότητα των ελλήνων υπουργών
επιθυµεί να λήξει η εκκρεµότητα µεταξύ του ελληνικού ∆ηµοσίου και της Siemens,
η οποία διαρκεί µετά το ξέσπασµα του σκανδάλου το 2006 και τις αποκαλύψεις σε
Ελλάδα και Γερµανία.
Επανέλαβαν ότι για καµία από τις δύο πλευρές δεν θα ήταν καλή η λύση της
διαφοράς µέσα από δικαστικές διαδικασίες ή η µονοµερής επιβολή προστίµων. Καλό
ήταν όπως φαίνεται το κλίµα και από την πλευρά Σόλµεσεν, ο οποίος επανέλαβε και
την πρόθεση της εταιρείας να συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα. Και από τις δύο
πλευρές επισηµάνθηκε ότι θα πρέπει να προχωρήσουν και οι εκκρεµότητες που
υπάρχουν και αφορούν έργα υποδοµών, όπως η σηµατοδότηση 7 σταθµών του µετρό,
έργο ύψους 45 εκατ. ευρώ. Γι’ αυτή τη σύµβαση έχει δώσει το πράσινο φως µε
απόφασή του και το Ελεγκτικό Συνέδριο και πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση και ο
υπουργός Υποδοµών κ. Μάκης Βορίδης. Οι δύο πλευρές συµφώνησαν όπως φαίνεται να
προχωρήσουν αµέσως σε συζητήσεις για τη δηµιουργία κειµένου-συµφωνίας µε βάση
το οποίο η µεν γερµανική πλευρά θα συµφωνεί στην καταβολή αποζηµίωσης για ηθική
βλάβη, ενώ από την άλλη πλευρά θα επιβεβαιώνεται η εµπιστοσύνη στη γερµανική
εταιρεία και η επιθυµία να υπάρξουν και νέες επενδύσεις στη χώρα µας.
Το κείµενο για µεν την ελληνική πλευρά θα κυρωθεί µε διάταξη που θα περάσει από
την ελληνική Βουλή, ενώ στη Γερµανία πρέπει να εγκριθεί από τους µετόχους της
εταιρείας. Η παρούσα κυβέρνηση – για το θέµα είναι ενηµερωµένος και ο
πρωθυπουργός κ. Λ. Παπαδήµος – εµφανίζεται ιδανική για να δώσει λύση µε τη
µεγαλύτερη συναίνεση, αφού συγκεντρώνει µεγάλη κοµµατική συµµετοχή, που
ενδεχοµένως µπορεί να µετεξελιχτεί σε συναίνεση στη Βουλή. Από την άλλη πλευρά
ο κ. Βενιζέλος εµφανίζεται επίσης ιδανικός να λύσει τον γόρδιο δεσµό των
συνοµιλιών, που έχουν αρχίσει πολλούς µήνες πριν, αλλά δύο φορές σταµάτησαν
βίαια. Οι δύο πλευρές εκδήλωσαν την επιθυµία τους να κλείσουν όλα τα θέµατα και
να υπάρξει τελική λύση. Η συνάντηση διήρκεσε συνολικά περίπου δύο ώρες και υπήρξε
τετ α τετ συνεργασία των δύο ανδρών, αλλά και συνοµιλίες των συνεργατών τους.
Παρ’ ότι όλοι διαβεβαιώνουν ότι δεν ακούστηκε κάποιο ποσό για την αποζηµίωση,
κάποιοι επιµένουν ότι τα 150 – 200 εκατ. ευρώ που είχαν ακουστεί ως αποζηµίωση
παλαιότερα δεν θα ήταν έξω από την πραγµατικότητα της διαπραγµάτευσης. Θα
συνοδεύεται όπως φαίνεται και από µία γενναία επένδυση της εταιρείας στη χώρα
µας. Μετά το ραντεβού ο κ. Σόλµεσεν αναχώρησε µε την ίδια πτήση αυθηµερόν για
το Μόναχο.
Οι συζητήσεις µεταξύ του ελληνικού ∆ηµοσίου και της Siemens είχαν αρχίσει από
τον περασµένο Φεβρουάριο µε πολιτική παρέµβαση του τέως πρωθυπουργού κ. Γ.
Παπανδρέου και της γερµανίδας καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ. Τις συνοµιλίες είχε
συντονίσει επί µήνες µε οµάδα νοµικών ο πρώην υπουργός Επικρατείας κ. Χ.
Παµπούκης, ο οποίος είχε συναντηθεί µε τον κ. Σόλµεσεν στη Γερµανία. Οι
συνοµιλίες είχαν διακοπεί µετά την παρέµβαση από την ελληνική πλευρά (υπουργείο
∆ικαιοσύνης) για την επιβολή προστίµου. Μετά την παραίτηση Παµπούκη τις
συνοµιλίες ανέλαβε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης. Ούτε αυτή τη φορά ευοδώθηκαν
οι συνοµιλίες, εφόσον µεσολάβησε η αλλαγή κυβέρνησης… Ισως αυτή η τρίτη
προσπάθεια έχει αίσιο τέλος, λένε κάποιοι που παρακολουθούν τις
εξελίξεις…
γραφείο του αντιπροέδρου της κυβέρνησης και υπουργού Οικονοµικών κ. Ευάγγελου
Βενιζέλου είχε µόλις φτάσει µε ιδιωτική πτήση στην Αθήνα. Συνοδευόταν από δύο
άνδρες και µάλλον δεν ήταν πολύ γνωστός σε όσους τον συνάντησαν στον προθάλαµο
του υπουργείου. Και όµως, το όνοµά του δεν είναι άγνωστο στην ελληνική κοινή
γνώµη, αφού συνδέθηκε µε µια υπόθεση που επί χρόνια απασχόλησε την ελληνική
Βουλή και ακόµη απασχολεί την ελληνική ∆ικαιοσύνη. Ηταν ο Πίτερ Σόλµεσεν, αντιπρόεδρος
της Siemens παγκόσµια, ο οποίος έχει εξουσιοδοτηθεί να λύσει το πολύπλοκο αυτό
θέµα µέσω του διαλόγου και όχι δικαστικώς.
Συνοδευόταν από τα στελέχη της Siemens Ελλάς, τον Π. Ξυνή επικεφαλής και τον Ρ.
Σικέλη νοµικό σύµβουλο και εποπτεύοντα του τµήµατος ∆ιαφάνειας στην Ελλάδα. Από
το ραντεβού αυτό ξεκινά για τρίτη φορά η προσπάθεια για εξεύρεση εξωδικαστικού
συµβιβασµού. Η συνάντηση των δύο ανδρών, µε την παρουσία από ελληνικής πλευράς του νοµικού
συνεργάτη του αντιπροέδρου, έγινε σε καλό κλίµα. Από την πλευρά της κυβέρνησης
ο κ. Βενιζέλος επανέλαβε ότι η συντριπτική πλειονότητα των ελλήνων υπουργών
επιθυµεί να λήξει η εκκρεµότητα µεταξύ του ελληνικού ∆ηµοσίου και της Siemens,
η οποία διαρκεί µετά το ξέσπασµα του σκανδάλου το 2006 και τις αποκαλύψεις σε
Ελλάδα και Γερµανία.
Επανέλαβαν ότι για καµία από τις δύο πλευρές δεν θα ήταν καλή η λύση της
διαφοράς µέσα από δικαστικές διαδικασίες ή η µονοµερής επιβολή προστίµων. Καλό
ήταν όπως φαίνεται το κλίµα και από την πλευρά Σόλµεσεν, ο οποίος επανέλαβε και
την πρόθεση της εταιρείας να συνεχίσει να επενδύει στην Ελλάδα. Και από τις δύο
πλευρές επισηµάνθηκε ότι θα πρέπει να προχωρήσουν και οι εκκρεµότητες που
υπάρχουν και αφορούν έργα υποδοµών, όπως η σηµατοδότηση 7 σταθµών του µετρό,
έργο ύψους 45 εκατ. ευρώ. Γι’ αυτή τη σύµβαση έχει δώσει το πράσινο φως µε
απόφασή του και το Ελεγκτικό Συνέδριο και πιέζει προς αυτή την κατεύθυνση και ο
υπουργός Υποδοµών κ. Μάκης Βορίδης. Οι δύο πλευρές συµφώνησαν όπως φαίνεται να
προχωρήσουν αµέσως σε συζητήσεις για τη δηµιουργία κειµένου-συµφωνίας µε βάση
το οποίο η µεν γερµανική πλευρά θα συµφωνεί στην καταβολή αποζηµίωσης για ηθική
βλάβη, ενώ από την άλλη πλευρά θα επιβεβαιώνεται η εµπιστοσύνη στη γερµανική
εταιρεία και η επιθυµία να υπάρξουν και νέες επενδύσεις στη χώρα µας.
Το κείµενο για µεν την ελληνική πλευρά θα κυρωθεί µε διάταξη που θα περάσει από
την ελληνική Βουλή, ενώ στη Γερµανία πρέπει να εγκριθεί από τους µετόχους της
εταιρείας. Η παρούσα κυβέρνηση – για το θέµα είναι ενηµερωµένος και ο
πρωθυπουργός κ. Λ. Παπαδήµος – εµφανίζεται ιδανική για να δώσει λύση µε τη
µεγαλύτερη συναίνεση, αφού συγκεντρώνει µεγάλη κοµµατική συµµετοχή, που
ενδεχοµένως µπορεί να µετεξελιχτεί σε συναίνεση στη Βουλή. Από την άλλη πλευρά
ο κ. Βενιζέλος εµφανίζεται επίσης ιδανικός να λύσει τον γόρδιο δεσµό των
συνοµιλιών, που έχουν αρχίσει πολλούς µήνες πριν, αλλά δύο φορές σταµάτησαν
βίαια. Οι δύο πλευρές εκδήλωσαν την επιθυµία τους να κλείσουν όλα τα θέµατα και
να υπάρξει τελική λύση. Η συνάντηση διήρκεσε συνολικά περίπου δύο ώρες και υπήρξε
τετ α τετ συνεργασία των δύο ανδρών, αλλά και συνοµιλίες των συνεργατών τους.
Παρ’ ότι όλοι διαβεβαιώνουν ότι δεν ακούστηκε κάποιο ποσό για την αποζηµίωση,
κάποιοι επιµένουν ότι τα 150 – 200 εκατ. ευρώ που είχαν ακουστεί ως αποζηµίωση
παλαιότερα δεν θα ήταν έξω από την πραγµατικότητα της διαπραγµάτευσης. Θα
συνοδεύεται όπως φαίνεται και από µία γενναία επένδυση της εταιρείας στη χώρα
µας. Μετά το ραντεβού ο κ. Σόλµεσεν αναχώρησε µε την ίδια πτήση αυθηµερόν για
το Μόναχο.
Οι συζητήσεις µεταξύ του ελληνικού ∆ηµοσίου και της Siemens είχαν αρχίσει από
τον περασµένο Φεβρουάριο µε πολιτική παρέµβαση του τέως πρωθυπουργού κ. Γ.
Παπανδρέου και της γερµανίδας καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ. Τις συνοµιλίες είχε
συντονίσει επί µήνες µε οµάδα νοµικών ο πρώην υπουργός Επικρατείας κ. Χ.
Παµπούκης, ο οποίος είχε συναντηθεί µε τον κ. Σόλµεσεν στη Γερµανία. Οι
συνοµιλίες είχαν διακοπεί µετά την παρέµβαση από την ελληνική πλευρά (υπουργείο
∆ικαιοσύνης) για την επιβολή προστίµου. Μετά την παραίτηση Παµπούκη τις
συνοµιλίες ανέλαβε ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης. Ούτε αυτή τη φορά ευοδώθηκαν
οι συνοµιλίες, εφόσον µεσολάβησε η αλλαγή κυβέρνησης… Ισως αυτή η τρίτη
προσπάθεια έχει αίσιο τέλος, λένε κάποιοι που παρακολουθούν τις
εξελίξεις…
και αυτη την ειδηση….απο την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ στις 24-02-12
δηλαδη πριν 2 μερες
δηλαδη πριν 2 μερες
Συμφωνία με τη Siemens, «ξεκολλάνε» πολλά έργα
Του Γιωργου Λιλιου
Η πολυπόθητη συμφωνία με τη Siemens για την αποζημίωση του
ελληνικού Δημοσίου από την εταιρεία τελικώς επετεύχθη. Αυτό υποστήριξε χθες ο
υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, σημειώνοντας ότι το κείμενο της
τελικής συμφωνίας πρόκειται να κατατεθεί στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο για
έγκριση. Με την εξέλιξη αυτή θα ανοίξει ο δρόμος για την απεμπλοκή αρκετών
έργων, μεταξύ των οποίων και η ολοκλήρωση των επεκτάσεων του Μετρό.
ελληνικού Δημοσίου από την εταιρεία τελικώς επετεύχθη. Αυτό υποστήριξε χθες ο
υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης, σημειώνοντας ότι το κείμενο της
τελικής συμφωνίας πρόκειται να κατατεθεί στο επόμενο υπουργικό συμβούλιο για
έγκριση. Με την εξέλιξη αυτή θα ανοίξει ο δρόμος για την απεμπλοκή αρκετών
έργων, μεταξύ των οποίων και η ολοκλήρωση των επεκτάσεων του Μετρό.
Ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γ. Μαγκριώτης, συνοδευόμενος από
τους γενικούς γραμματείς Δημοσίων Εργων, κ. Γ. Οικονομίδη και
Συγχρηματοδοτούμενων Εργων κ. Σέργιο Λαμπρόπουλο έκανε χθες μια εφ’ όλης της
ύλης ενημέρωση σε σχέση με τα «ανοιχτά μέτωπα» του υπουργείου. Τα σημαντικότερα
σημεία είναι τα ακόλουθα:
τους γενικούς γραμματείς Δημοσίων Εργων, κ. Γ. Οικονομίδη και
Συγχρηματοδοτούμενων Εργων κ. Σέργιο Λαμπρόπουλο έκανε χθες μια εφ’ όλης της
ύλης ενημέρωση σε σχέση με τα «ανοιχτά μέτωπα» του υπουργείου. Τα σημαντικότερα
σημεία είναι τα ακόλουθα:
l «Οπως με πληροφόρησε ο κ. Βενιζέλος έχει έρθει το κείμενο
της τελικής συμφωνίας και θα κατατεθεί για έγκριση στο επόμενο υπουργικό
συμβούλιο. Επομένως, ανοίγει ο δρόμος για όλα τα εκκρεμή έργα» ανέφερε ο κ.
Μαγκριώτης, χωρίς να αποκαλύψει το ύψος της αποζημίωσης που θα δοθεί από την
εταιρεία στο Δημόσιο. Μάλιστα άφησε αιχμές για τον τρόπο χειρισμού της υπόθεσης
από διπλωματικούς παράγοντες. Η αποζημίωση του ελληνικού Δημοσίου από τη
Siemens είχε τεθεί ως προϋπόθεση προκειμένου να υπογραφούν νέες συμβάσεις
μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και του γερμανικού κολοσσού. Με την επίλυση της
εκκρεμότητας (για την οποία βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις επί μήνες),
θα ανοίξει ο δρόμος για την υπογραφή των συμβάσεων για την ολοκλήρωση των επτά
σταθμών των επεκτάσεων του Μετρό (που είναι κατά 97% έτοιμοι και απομένει η
εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικής σηματοδότησης από τη συγκεκριμένη
εταιρεία) και άλλων έργων.
της τελικής συμφωνίας και θα κατατεθεί για έγκριση στο επόμενο υπουργικό
συμβούλιο. Επομένως, ανοίγει ο δρόμος για όλα τα εκκρεμή έργα» ανέφερε ο κ.
Μαγκριώτης, χωρίς να αποκαλύψει το ύψος της αποζημίωσης που θα δοθεί από την
εταιρεία στο Δημόσιο. Μάλιστα άφησε αιχμές για τον τρόπο χειρισμού της υπόθεσης
από διπλωματικούς παράγοντες. Η αποζημίωση του ελληνικού Δημοσίου από τη
Siemens είχε τεθεί ως προϋπόθεση προκειμένου να υπογραφούν νέες συμβάσεις
μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και του γερμανικού κολοσσού. Με την επίλυση της
εκκρεμότητας (για την οποία βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις επί μήνες),
θα ανοίξει ο δρόμος για την υπογραφή των συμβάσεων για την ολοκλήρωση των επτά
σταθμών των επεκτάσεων του Μετρό (που είναι κατά 97% έτοιμοι και απομένει η
εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικής σηματοδότησης από τη συγκεκριμένη
εταιρεία) και άλλων έργων.
l «Θολό» παραμένει το τοπίο, όσον αφορά τον τρόπο
επανεκκίνησης των έργων στους τέσσερις από τους πέντε παραχωρημένους οδικούς
άξονες. «Μόνο αν οι τράπεζες σταθεροποιηθούν και έχουν δυνατότητα
χρηματοδότησης επιχειρήσεων, τότε θα επανεκκινήσουν τα έργα. Θα συζητήσουμε
όλες τις λύσεις σε στέρεη βάση, μόλις ολοκληρωθεί το PSI» είπε ο υφυπουργός.
επανεκκίνησης των έργων στους τέσσερις από τους πέντε παραχωρημένους οδικούς
άξονες. «Μόνο αν οι τράπεζες σταθεροποιηθούν και έχουν δυνατότητα
χρηματοδότησης επιχειρήσεων, τότε θα επανεκκινήσουν τα έργα. Θα συζητήσουμε
όλες τις λύσεις σε στέρεη βάση, μόλις ολοκληρωθεί το PSI» είπε ο υφυπουργός.
Ανάμεσα στα διάφορα «εργαλεία» που συζητιούνται, όπως
ανέφερε ο κ. Λαμπρόπουλος, είναι η δημιουργία ενός μηχανισμού για την απευθείας
χρηματοδότηση του κράτους από την ΕΤΕπ για τα 4 έργα. Σε ερώτηση της «Κ», πώς
συμβιβάζεται αυτό με την ύπαρξη δανειακών συμβάσεων των κοινοπραξιών με τις
τράπεζες, ο κ. Λαμπρόπουλος διευκρίνισε ότι εφόσον αυτή η λύση προχωρήσει, οι
πόροι θα διατεθούν για «πρόσθετες ανάγκες των έργων» και όχι το κύριο
κατασκευαστικό αντικείμενο.
ανέφερε ο κ. Λαμπρόπουλος, είναι η δημιουργία ενός μηχανισμού για την απευθείας
χρηματοδότηση του κράτους από την ΕΤΕπ για τα 4 έργα. Σε ερώτηση της «Κ», πώς
συμβιβάζεται αυτό με την ύπαρξη δανειακών συμβάσεων των κοινοπραξιών με τις
τράπεζες, ο κ. Λαμπρόπουλος διευκρίνισε ότι εφόσον αυτή η λύση προχωρήσει, οι
πόροι θα διατεθούν για «πρόσθετες ανάγκες των έργων» και όχι το κύριο
κατασκευαστικό αντικείμενο.
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΑΠΟ ΤΟ NEWS BOMB ΣΤΙΣ 25-02-12
25 / 02 / 201220:25
Εντοπίστηκε εκρηκτικός μηχανισμός σε βαγόνι μετρό του
Αιγάλεω
Αιγάλεω
Αυτοσχέδιος εκρηκτικός μηχανισμός βρέθηκε σήμερα το απόγευμα
σε βαγόνι του μετρό στη στάση Αιγάλεω.
σε βαγόνι του μετρό στη στάση Αιγάλεω.
Συγκεκριμένα, ο μηχανισμός, που περιελάμβανε
τετράλιτρο μπετόνι βενζίνης εντοπίστηκε ανάμεσα στα καθίσματα ενός
βαγονιού.
τετράλιτρο μπετόνι βενζίνης εντοπίστηκε ανάμεσα στα καθίσματα ενός
βαγονιού.
Στο σημείο βρίσκονται ήδη η Ασφάλεια και ειδικοί πυροτεχνουργοί.
Ενημέρωση για όλες τις ειδήσεις και την επικαιρότητα στην
Ελλάδα και το εξωτερικό με ένα στη σελίδα του Newsbomb.gr.
Ελλάδα και το εξωτερικό με ένα στη σελίδα του Newsbomb.gr.
ΤΕΛΟΣ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ…ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ…26-02-12
ο γεγονός ότι για πρώτη φορά σε ένα τέτοιου τύπου
τρομοκρατικό χτύπημα δεν υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα προκειμένου να
αποκλειστεί το σημείο και να μην υπάρξουν θύματα, προκαλεί αναστάτωση στην
Αντιτρομοκρατική… Είναι το κομβικό σημείο που επικεντρώνονται οι αναλυτές της
ΕΛ.ΑΣ προκειμένου να αποκρυπτογραφήσουν την οργάνωση που απόγευμα Σαββάτου
ήθελε να τινάζει στον αέρα το μετρό.
Μέχρι στιγμής η συνδεσμολογία και η κατασκευή της βόμβας παραπέμπει – ως ένα
σημείο – στην οργάνωση «Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς (με τέτοιου είδους
εμπρηστικούς μηχανισμούς, μόνο που για πυροδότηση είχαν φυτίλι χτύπησαν στη
Θεσσαλονίκη το 2009), ωστόσο οι αστυνομικοί εκτιμούν πως πιθανότατα έχουμε να
κάνουμε με μιμητές ή συμπαθούντες της συγκεκριμένης οργάνωσης. Χωρίς – μέχρι στιγμής- αποτέλεσμα οι έρευνες από τις κάμερες
Την ίδια ώρα αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής ερευνούν όλα τα βίντεο που έχουν
καταγράψει οι κάμερες του μετρό. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ολόκληρο δίκτυο σε
όλους στους σταθμούς και στο Αιγάλεω, όπου εκτιμάται ότι άφησε τη βόμβα (ο
εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια νάιλον σακούλα) ο άγνωστος ή οι
άγνωστοι. Μέχρι στιγμής η πρώτη ματιά των βίντεο δεν έδειξε αξιοποιήσιμο υλικό…
Όμως τα dvd είναι πάρα πολλά και χρειάζεται αναλυτική και προσεκτική
προσέγγιση, γεγονός που απαιτεί χρόνο…
Όταν στις έξι το απόγευμα του Σαββάτου ο μηχανοδηγός του συρμού που μόλις είχε
εκτελέσει το δρομολόγιο Εθνική Άμυνα-Αιγάλεω και ετοιμαζόταν ν αναχωρήσει για
το αεροδρόμιο εντόπισε στο τελευταίο βαγόνι τη βόμβα και ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ,
στο Αρχηγείο σήμανε συναγερμός. Πρώτη ενέργεια ήταν το Τμήμα Εξουδετέρωσης
Εκρηκτικών Μηχανισμών να εξουδετερώσει τη βόμβα και να τη μεταφέρει στα
εργαστήρια της Αστυνομίας.
Εκεί θα μπει στο μικροσκόπιο και θα γίνει προσπάθεια να εντοπιστούν αποτυπώματα
και dna. «Το γεγονός ότι ο μηχανισμός βρέθηκε άθικτος μας δίνει πολλές ελπίδες
ότι ίσως βρούμε πολύτιμα στοιχεία…» λέει αξιωματικός και προσθέτει «αυτό θα
χρειαστεί όμως αρκετό χρόνο». Οι αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής περιμένουν
να στείλουν προκήρυξη προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο… Να δουν, δηλαδή
ποιοι είναι και τι σκοπεύουν να κάνουν στο μέλλον… Το μόνο δεδομένο είναι πως
την τελευταία εβδομάδα υπήρξε ένα μπαράζ εμπρηστικών επιθέσεων σε πολιτικά
γραφεία και τράπεζες, όμως θεωρούνται ότι πραγματοποιήθηκαν από οργανώσεις
χαμηλών επιχειρησιακών δυνατοτήτων.
Ανακοίνωση της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας
Σχετικά με τον εμπρηστικό μηχανισμό, που βρέθηκε χθες στο σταθμό μετρό του
Αιγάλεω, παρακαλείται όποιος από τους επιβάτες του μετρό αντελήφθη οτιδήποτε
σχετικά με το θέμα αυτό, να επικοινωνήσει με τα τηλέφωνα 170, 1014 και 1964 της
Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.
Υπενθυμίζεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
Στα ίδια τηλέφωνα μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες για την παροχή
οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας.
τρομοκρατικό χτύπημα δεν υπήρξε προειδοποιητικό τηλεφώνημα προκειμένου να
αποκλειστεί το σημείο και να μην υπάρξουν θύματα, προκαλεί αναστάτωση στην
Αντιτρομοκρατική… Είναι το κομβικό σημείο που επικεντρώνονται οι αναλυτές της
ΕΛ.ΑΣ προκειμένου να αποκρυπτογραφήσουν την οργάνωση που απόγευμα Σαββάτου
ήθελε να τινάζει στον αέρα το μετρό.
Μέχρι στιγμής η συνδεσμολογία και η κατασκευή της βόμβας παραπέμπει – ως ένα
σημείο – στην οργάνωση «Συνομωσία Πυρήνων της Φωτιάς (με τέτοιου είδους
εμπρηστικούς μηχανισμούς, μόνο που για πυροδότηση είχαν φυτίλι χτύπησαν στη
Θεσσαλονίκη το 2009), ωστόσο οι αστυνομικοί εκτιμούν πως πιθανότατα έχουμε να
κάνουμε με μιμητές ή συμπαθούντες της συγκεκριμένης οργάνωσης. Χωρίς – μέχρι στιγμής- αποτέλεσμα οι έρευνες από τις κάμερες
Την ίδια ώρα αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής ερευνούν όλα τα βίντεο που έχουν
καταγράψει οι κάμερες του μετρό. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχει ολόκληρο δίκτυο σε
όλους στους σταθμούς και στο Αιγάλεω, όπου εκτιμάται ότι άφησε τη βόμβα (ο
εμπρηστικός μηχανισμός είχε τοποθετηθεί σε μια νάιλον σακούλα) ο άγνωστος ή οι
άγνωστοι. Μέχρι στιγμής η πρώτη ματιά των βίντεο δεν έδειξε αξιοποιήσιμο υλικό…
Όμως τα dvd είναι πάρα πολλά και χρειάζεται αναλυτική και προσεκτική
προσέγγιση, γεγονός που απαιτεί χρόνο…
Όταν στις έξι το απόγευμα του Σαββάτου ο μηχανοδηγός του συρμού που μόλις είχε
εκτελέσει το δρομολόγιο Εθνική Άμυνα-Αιγάλεω και ετοιμαζόταν ν αναχωρήσει για
το αεροδρόμιο εντόπισε στο τελευταίο βαγόνι τη βόμβα και ενημέρωσε την ΕΛ.ΑΣ,
στο Αρχηγείο σήμανε συναγερμός. Πρώτη ενέργεια ήταν το Τμήμα Εξουδετέρωσης
Εκρηκτικών Μηχανισμών να εξουδετερώσει τη βόμβα και να τη μεταφέρει στα
εργαστήρια της Αστυνομίας.
Εκεί θα μπει στο μικροσκόπιο και θα γίνει προσπάθεια να εντοπιστούν αποτυπώματα
και dna. «Το γεγονός ότι ο μηχανισμός βρέθηκε άθικτος μας δίνει πολλές ελπίδες
ότι ίσως βρούμε πολύτιμα στοιχεία…» λέει αξιωματικός και προσθέτει «αυτό θα
χρειαστεί όμως αρκετό χρόνο». Οι αστυνομικοί της Αντιτρομοκρατικής περιμένουν
να στείλουν προκήρυξη προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο… Να δουν, δηλαδή
ποιοι είναι και τι σκοπεύουν να κάνουν στο μέλλον… Το μόνο δεδομένο είναι πως
την τελευταία εβδομάδα υπήρξε ένα μπαράζ εμπρηστικών επιθέσεων σε πολιτικά
γραφεία και τράπεζες, όμως θεωρούνται ότι πραγματοποιήθηκαν από οργανώσεις
χαμηλών επιχειρησιακών δυνατοτήτων.
Ανακοίνωση της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας
Σχετικά με τον εμπρηστικό μηχανισμό, που βρέθηκε χθες στο σταθμό μετρό του
Αιγάλεω, παρακαλείται όποιος από τους επιβάτες του μετρό αντελήφθη οτιδήποτε
σχετικά με το θέμα αυτό, να επικοινωνήσει με τα τηλέφωνα 170, 1014 και 1964 της
Αντιτρομοκρατικής Υπηρεσίας.
Υπενθυμίζεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.
Στα ίδια τηλέφωνα μπορούν να επικοινωνούν οι πολίτες για την παροχή
οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας.
ΣΥΝΟΨΙΖΟΥΜΕ
- ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΙΣ 18-12-11
- ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ SIEMENS ΣΤΙΣ 24-02-12
- ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ 25-02-12 ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΒΟΜΒΑ-ΕΜΠΡΗΣΤΙΚΌ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
- ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΗΣ ΒΟΜΒΑΣ ΤΑ ΜΜΕ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ!
Και τώρα ένα παραμυθάκι που έβγαλα από το μυαλό μου εγώ και αρκετοί
άλλοι παλαβοί σαν και μένα….
άλλοι παλαβοί σαν και μένα….
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΩΣΤΕ Ν ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ
ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η SIEMENS ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ;
ΘΑ ΔΩΣΕΙ Η SIEMENS ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ;
ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΕΞΟΠΛΙΣΕΙ ΜΕ ΝΕΟΥ
ΤΥΠΟΥ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ….ΒΛΕΠΕΤΕ
ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΛΙΠΗ ΜΕΤΡΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ….
ΤΥΠΟΥ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ….ΒΛΕΠΕΤΕ
ΘΑ ΤΟ ΡΙΞΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΛΙΠΗ ΜΕΤΡΑ
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΡΑΣΤΕΣ….
ΕΛΛΑΣ-ΓΕΡΜΑΝΙΑ =0-100
Υ.Γ. ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΑ ”ΠΑΙΔΙΑ” ΤΗΣ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ, ΕΜ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΙ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ, ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ”ΚΑΝΑΛΙ”….ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ …..ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ…..
Υ.Γ1. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΞΥΠΝΗΣΕΣ
ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ
ΜΑΖΕΨΕΙ ΨΗΦΟΥΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ…
ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΜΕΤΑ ΝΑ
ΜΑΖΕΨΕΙ ΨΗΦΟΥΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ…
ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ….ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΑΚΟΥΝΕ
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΟΙ;
ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΟΙ;
ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΙ) ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ
ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΟΣ….
ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΥΣΣΙΤΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΟΣ….
(ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑΣ…..)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου