Ένα δελτίο ειδήσεων που δεν περιορίζεται στα στικάκια και στις λίστες, ούτε στα ξινισμένα μούτρα της Τρέμη. Οι Φιλανδοί έχουν ποιότητα, και...υψηλή ανάλυση. Μπορεί να μην γνωρίζουμε τη γλώσσα, αλλά η εικόνα μιλά από μόνη της! Σκεφτείτε μόνο κάτι αντίστοιχο όταν ανοίξετε αύριο το βράδυ τις τηλεοράσεις σας...
Οι άνθρωποι ξέρουν κάνουν ρεπορτάζ, όχι Βερύκιοι καμπουρομαλάκες κ.α !!!
Οι άνθρωποι ξέρουν κάνουν ρεπορτάζ, όχι Βερύκιοι καμπουρομαλάκες κ.α !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου