Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Τα ανεκδοτάκια της ημέρας...

-Γεια σας, μια παραγγελία….
-Πείτε μου…
-Θέλω ένα γύρο άψητο με πίτα καμμένη και άψητες πατάτες…. 
-Μα αυτό δε γίνεται….
-Και χθες πώς το ‘κανες ρε μαλάκα;

-Μαμά υπάρχουν φαντάσματα;
-Όχι φυσικά παιδί μου, ποιος στα λέει αυτά;
-Ο βλάκας ο αδερφός μου
-Δεν έχεις αδερφό αγόρι μου
Ο σατανιστής κ η κοπέλα του ανεβαίνουν προς τη σπηλιά του Νταβέλη.
- Κώστα, φοβάμαι!
- Αα βρε χαζό που φοβάσαι! Τι να πω κι εγώ που θα γυρίσω μόνος μου...
 
ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕΤΑΞΥ 2 ΑΔΕΡΦΩΝ, ΔΙΔΥΜΩΝ
-ΡΕ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΩΡΕΣ;
-ΜΕ ΕΚΑΝΕ ΜΠΑΝΙΟ Η ΜΑΝΑ 2 ΦΟΡΕΣ.....
Πελάτης: -Θα ήθελα 3 κουτιά προφυλακτικά…
Φαρμακοποιός: -Θέλετε και σακούλα;
Πελάτης: -Οχι μωρέ εντάξει…ψιλοβλέπεται!

Μπαίνω σε φαρμακείο πριν λίγο κ ζητάω 20 προφυλακτικά…
Ακούω 3 κορίτσια πίσω μου να ξεκαρδίζονται στα γέλια…
Λέω στον υπάλληλο καν τα 23!!
Το βούλωσαν αμέσως.

Μου στέλνει ο άλλος μήνυμα.
“Τη κανις; πώτε θα τα πούμαι;”
Όταν τελειώσεις τη Α’ δημοτικού του είπα και παρεξηγήθηκε …………..!!

 Δε μου λες, αν κέρδιζα το τζόκερ τι θα έκανες;
- Θα σου έπαιρνα τα μισά λεφτά και θα σε χώριζα.
Οπότε βγάζει αυτός ένα δελτίο από τη τσέπη και της λέει :
- Kέρδισα 12 ευρώ, ορίστε τα 6 σου ΚΑΙ ΆΝΤΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ!!!



- Η καλύτερη καμπύλη πάνω στο σώμα σου είναι το χαμόγελο σου μωρό μου!!
- Αλήθεια αγάπη μου;
- Όχι πλάκα κάνω... κωλΆρα έχεις!!

1. Αν το περπάτημα είναι καλό για την υγεία, οι ταχυδρόμοι θα ήταν αθάνατοι…
2. Η φάλαινα κολυμπά όλη μέρα, τρώει μόνο ψάρι και πίνει σκέτο νεράκι αλλά είναι χοντρή…
3. Το κουνέλι όλο τρέχει και χορόπηδάει, αλλά ζει μόνο 15 χρόνια…
4. Ενώ η χελώνα, που δεν τρέχει ούτε κάνει τίποτα, ζει άνετα για 170 χρόνια…
ΚΑΙ ‘ΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΙ…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: