Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Πάει ο άλλος και βάζει κοτσαδόρο στο Smart, τί θα τραβήξεις παλλικάρι μου; το καροτσάκι του super market;;;

Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα.

-Η μόνη περίπτωση να σηκωθεί και να γαβγίσει σε κλέφτη ο σκύλος μου είναι να του πάρει την θέση του στον καναπέ…

- Το “δεν είναι αυτό που νομίζεις” είναι πάντα αυτό που νομίζεις συν κάτι ακόμα που δεν έχεις πάρεις χαμπάρι.

- Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.

- Μέτρησα τα λάθη μου.
-Και;

-Πάλι λάθος μου βγαίνουν.

Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται.
Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται από το 1974 μέχρι σήμερα.


Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι το τυρί του τοστ είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το ψωμί, μόνο και μόνο για να γίνεται η τοστιέρα κώλος!

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει κι εσείς, αλλά όταν φας 4 κανταΐφια, ότι καφέ και να παραγγείλεις, σκέτο σου φέρνουν.

Γραφεί η άλλη: “Χρονιά πολλά να τα εκατοστύσεις”.
Η αγράμματη ή @γ@μητη θα είναι…

Aύριο θα πάω για τρέξιμο να κάψω αυτά που έφαγα οπότε καλού κακού θα πάρω και το διαβατήριο μαζί.

Δεν υπάρχουν φωτογραφίες απο τα παιδικά χρόνια της Ζωζώς. Υπάρχουν όμως τοιχογραφίες.

“Πουλόβερ: Ένα ένδυμα που φοράνε τα παιδιά όταν κρυώνει η μητέρα τους…”

Είστε και μερικές που βάφεστε τόσο διακριτικά τα πρωινά, σαν να έχετε επιζήσει από έκρηξη σε εργοστάσιο της Βιβεχρώμ.

Ο άνθρωπος έφτασε στην Αρη, τα κομπιούτερ κάνουν όλες τις δουλειές, η τεχνολογία είναι στα ύψη και όμως…το Ζβάν ανοίγει ακόμα με κλειδάκι που αν σπάσει, η κονσέρβα δεν ανοίγει ούτε με κομπρεσέρ.

Χθες είχα μια πείνα που μου ερχόταν να φάω τα πάντα, αλλά είναι προστατευομενο είδος και έφαγα μια κρέπα…

Οι αντικαπνιστές που ισχυρίζονται ότι το παθητικό κάπνισμα είναι πιο επικίνδυνο απ το κανονικό γιατί δεν ξεκινάνε το κανονικό να μη μας τα πρήζουν;

Όταν κρατάω σοκολάτα ακούω δύο φωνές. H μια μου λέει “Φάτην!!!!” και η άλλη μου λέει..”Την άκουσες τι είπε, φάτην!!!”

-Πώς είσαι;
-Χάλια
-Δεν εννοούσα εμφανισιακά ρε!


H γιαγιά μου θέλει να φτιάξει facebook για να βρει παλιές της συμμαθήτριες. Της είπα καλύτερα να κοιτάει τα silver alert.

- Θέλω να γίνουμε όπως πριν.
- Πότε πριν;
- Πριν 5 χρόνια.
- Μα δεν γνωριζόμασταν!
- Έτσι!!!


- Φοράς φακούς?
- Ναι.
- Τους ανάβεις λίγο?

Είναι και μερικοί άντρες που στο μεγάλο ερώτημα…”Να ακούσω το μυαλό ή τη καρδιά;” ………….επέλεξαν να ακούσουν τη μάνα τους!

-Πως λέγεται το λάδι που αναστενάζει;
-Αχλάδι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: