Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Επίσκεψη Ιακώβου Γιακουμή στην Αθήνα

Οι Ναξιακοί Σύλλογοι της Αθήνας επιτελούν ένα πολύ σημαντικό έργο τόσο όσον αφορά την διατήρηση της παράδοσής μας όσο και ως προς την διατήρηση των δεσμών των Ναξιωτών δεύτερης και τρίτης γενιάς, που ζουν στην Αθήνα, με τον τόπο καταγωγής. Ο Απεραθίτικος Σύλλογος Νάξου και ο Σύλλογος Φιλωτιτών Νάξου τίμησαν το Σάββατο, 3 Μαΐου, τίμησαν την ζωή και το έργο του Νίκου Σφυρόερα, σε μία επιτυχημένη εκδήλωση στην Στοά του Βιβλίου.
Παρά τον φόρτο της προεκλογικής περιόδου, ο Ιάκωβος Γιακουμής επέλεξε να ταξιδέψει στην Αθήνα για να παρακολουθήσει την συγκεκριμένη εκδήλωση, καθώς πραγματοποίησε τα πρώτα του βήματα στα κοινά στον Απεραθίτικο Σύλλογο και την Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων (ΟΝΑΣ). Στο περιθώριο της εκδήλωσης, συναντήθηκε με γνωστούς και φίλους ετεροδημότες, από όπου και το φωτογραφικό στιγμιότυπο με τους Γιάννη Νίκα (μέλος αντιπροσωπείας ΤΕΕ), Νίκο Μαγκανάρη (ναξιώτη υποψήφιο δήμαρχο Γαλατσίου) και Αντώνη Παπακωνσταντή (πρ. πρόεδρο Συλλόγου Κορωνιδιατών).

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΙΑΚΩΒΕ

Ανώνυμος είπε...

Η επόμενη επίσκεψη του κ.Γιακουμή θα γίνει στις 8/5, στην εκπαιδευτική ημερίδα του Φαρμακευτικού Συλλόγου Πειραιά, με θέμα:

«Διάρροια: Διαχείριση των ανθρώπων με διάρροια»

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΠΑΘΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΩΝ ΕΚΟΓΩΝ. ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ......ΙΑΚΩΒΕ ΣΕ ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΩΡΑΙΟΣ.....
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΠΙΤΗ ΣΟΥ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ.

Ανώνυμος είπε...

Προς μαλάκα των 3:37. Τιώρα έχεις κλείσει ραντεβού με το Σκαρβέλη;

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΙΑΚΩΒΑΡΑ!!!!!!!!!!!!!
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΙΔΕΣ ΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΟΠΟΙΟΙ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ???
ΑΣΕ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ 19 ΤΟΥ ΜΑΗ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΧΙΔΙ - 06:46 μ.μ. : ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΓΛΥΦΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ ΤΟΥ ΖΑΒΟΓΙΑΚΟΥΜΗ

Ανώνυμος είπε...

Προς μαλάκα των 06:46:00. Κάποιο παιδικό βίωμα έχεις εσύ με τα σκατά, δεν εξηγείται αλλιώς.
Μήπως όταν προσπαθούσε να σου τα κόψει η μάνα σου,σου τα τρίβε στη μούρη?

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑ - 11:32:00 μ.μ.: Μ'ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΠΤΕΣΑΙ :))
ΣΚΑΣΕ & ΓΛΥΦΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΑ ΤΟΥ ΖΑΒΟΓΙΑΚΟΥΜΗ