Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΜΕ ΦΙΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΓΕΛΑ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ Ο ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ

Στο δημοτικό θέατρο «Ιάκωβος Καμπανέλης» και ενώπιον του ... πολυπληθούς ακροατηρίου των υποψηφίων του, ο απερχόμενος δήμαρχος Μ. Μαργαρίτης έδωσε χθες την προεκλογική παράστασή του. Μαζί με αυτήν μοίρασε το πολυτελές εκλογικό του φυλλάδιο και αναμηρύκασε τις υποσχέσεις που έδωσε στους πολίτες του δήμου μας στις προηγούμενες εκλογές. Αν αναζητήσετε το φυλλάδιο του 2010, θα καταλάβετε τι σημαίνει κατά τον κ. Μαργαρίτη ευθύνη, συνέπεια και πολιτική εντιμότητα.
Ίδια γεύση και τώρα. Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Ακόμα και το απεραθίτικο κοτσάκι ήταν το ίδιο με εκείνο του 2010! Ο περιφερειακός δρόμος, το κλειστό κολυμβητήριο, το κλειστό  γυμναστήριο, η δημοτική συγκοινωνία κλπ κλπ, μπαίνουν ξανά στο πρόγραμμά του. Οι περισσότερες υποσχέσεις του 2010 ξεχάστηκαν. Παραγράφτηκαν στην τριετία επάνω. Ας ελέγξει καθένας τα έργα που υποσχέθηκε ο απερχόμενος δήμαρχος για την κοινότητά του και τι έχει πράξει. Φθάνει στο σημείο να παρουσιάζει ως έργο για όλες τις κοινότητες τις συντηρήσεις δρόμων και μάλιστα στο Κουφονήσι από κεκτημένη ταχύτητα τις αναφέρει δυο φορές! Οι πλακοστρώσεις και τσιμεντοστρώσεις έχουν την τιμητική τους στον απολογισμό.

Την ίδια ώρα που ο απερχόμενος δήμαρχος δεν απολογείται για την ασυνέπεια με τις υποσχέσεις του 2010, καπηλεύεται έργα άλλων ή έργα δρομολημένα από προηγούμενες διοικήσεις του δήμου, χωρίς καν να αναφέρει την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου που τον πίεζε φορτικά για την απορρόφηση κονδυλίων του ΕΣΠΑ, που αυτή διαχειρίζεται. Επίσης, δεν αναφέρει, γιατί τον βολεύει, τις απώλειες σοβαρών πόρων από ελλιπείς ενέργειες και πρόχειρη προετοιμασία του επιτελείου του και κυρίως του συμβούλου του Δ. Τσούκλερη. Μήπως φταίει η «δυσπραγία της χώρας», όπως του αρέσει να λέει, για ό,τι δεν έκανε από ανικανότητα, αναποτελεσματικότητα και αβελτηρία; Με τους απολεσθέντες πόρους θα αναμορφώνονταν η Χώρα και χωριά της Νάξου. Αυτός, λοιπόν, είναι ο δήμαρχος της...υλοποίησης και της «νοικοκυραδοσύνης»; Ο δήμαρχος  με τη «γνώση, την όρεξη και το πείσμα»; Ο δήμαρχος «καλά χέρια»;
Στην ομιλία του ο απερχόμενος δήμαρχος έφθασε στο σημείο να οικειοποιηθεί  και  να  καπηλευτεί  ανενδοίαστα την άνοδο του «Πανναξιακού» στη Γ΄ Εθνική κατηγορία. Άραγε θα αναλάβει την ευθύνη και θα χρεωθεί και τον υποβιβασμό του;  Γιατί εκεί οδηγεί η λαϊκιστική λογική του.
Αναφέρθηκε σε «απειλές και σε ταξίματα μέσω δημοσίων θέσεων». Τον εαυτό του εννοούσε; Γιατί αυτός ελέγχει τέτοιες θέσεις στο νησί και αυτός αποκλειστικά επιδίδεται σε αυτό το σπορ, ειδικά με ανήψια, λοιπούς συγγενείς και κομματικούς φίλους, εντελώς αξιοκρατικά, αλλά και πιέζοντας πολίτες να μη βάλουν, τουλάχιστον, υποψηφιότητα με τον συνδυασμό μας. Για να τονώσει μάλιστα το ηθικό των υποψηφίων του έφθασε στο σημείο να αναφερθεί σε γκάλοπ του διαδικτύου, που ξέρει και ο πιο αδαής την πλήρη αναξιοπιστία τους, σε σημείο που αντίστοιχες σφυγμομετρήσεις μεγάλων μπλογκ να βγάζουν τον Κασιδιάρη πρώτο με διαφορά 16% για τη δημαρχία της Αθήνας!!!
Εμείς θα δημοσιοποιήσουμε τις επόμενες μέρες το πρόγραμμά μας, πρόγραμμα ρεαλιστικό και τεκμηριωμένο, που εγγυάται μιαν άλλη προοπτική για τον τόπο. Καλούμε τις κοινωνικές και δημοτικές δυνάμεις σε διάλογο και κοινές προσπάθειες, για μιαν άλλη ρότα προτεραιοτήτων και δράσεων.
Τέλος, επειδή ο απερχόμενος δήμαρχος έχει ιδιοκτησιακή σχέση με το δημαρχείο, του θυμίζουμε οτι αυτό δεν είναι σπίτι δικό του και της παρέας του αλλά του λαού των νησιών μας. Ξέχασε γρήγορα τον αρχαίο τραγικό ποιητή Αγάθωνα, που επικαλέστηκε το 2010: «Ο κυβερνήτης πρέπει να θυμάται τρία πράγματα. Πρώτον, ότι διοικεί ανθρώπους. Δεύτερον, ότι διοικεί με βάση τους νόμους και τρίτον ότι δεν διοικεί για πάντα»
Οι πολίτες των νησιών μας ψηφίζουν και αποφασίζουν σε δυο εβδομάδες και έχουμε βαθύτατη εμπιστοσύνη στην κρίση τους.                 


                                                                                                       Από  το  Γραφείο  Τύπου

                                                                                                            Γιάννης  Πιτταράς

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΟΣ...ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΙΕΣΤΑ...ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ......ΓΙΑΤΙ Η ΜΠΟΧΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ....

Ανώνυμος είπε...

Κ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ?? Ο ΚΑΠΟΥΝΗΣ??? Ο ΜΑΡΑΚΗΣ??? Ο ΤΣΑΓΚΛΗΣ??? Ο ΑΓΓΕΛΗΣ??? Ο ΣΥΜΕΟΝΟΓΛΟΥ?? Η Ο ΑΝΤΡΑΣ ΤΗΣ ΞΕΝΑΚΕΝΑΣ((ΠΟΥ Η ΞΕΝΑΚΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΤΡΕΧΕ Κ ΕΜΠΑΙΝΕ Κ ΣΕ ΥΠΟΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΩΛΑΚΗ))!!!! ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΠΑΣΟΚΟΣ ΤΩΡΑ???ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΜΠΟΧΑ Κ ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΑΙΧΤΕ ΜΑΛΑΚΑ. ΠΑΛΙ ΤΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ CD ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ...ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΟΝΙΜΑ. ΤΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟΥ ΜΑΪΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ Ή ΟΝΕΙΡΟΒΑΤΕΙΣ? Ο ΚΑΠΟΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ?
ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ. ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΣΟΥ ΒΓΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Που νομίζουν ότι βρίσκονται αυτοί και κάνουν παρουσιάσεις και εγκαίνια; Δεν βλέπουν πως έχουν καταντήσει τον δήμο και τολμάνε να το γιορτάζουν;

Ανώνυμος είπε...

Ναξιακά πολιτικά δρώμενα.

«Για να πείθεις πρέπει να είσαι πιστευτός, για να είσαι πιστευτός πρέπει να είσαι αξιόπιστος, για να είσαι αξιόπιστος πρέπει να είσαι αληθινός…»
Edward Murrow , 1967

«Ο μέγας δοκιμαστής» είναι η έκφραση που ταιριάζει καλύτερα στο σύνολο του εκλογικού σώματος στη Νάξο.
Με τον όρο ΔΟΚΙΜΗ εννοούμε την χρησιμοποίηση για μικρό χρονικό διάστημα ενός πράγματος, για να εξακριβωθεί η ποιότητα και η καταλληλότητά του. Στην πολιτική όμως με τον όρο δοκιμή, περιγράφουμε την ιδεολογική προσπάθεια έρευνας, θεωρητικής ή πρακτικής, προς εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων που θα αποτελέσουν το έναυσμα για μετατροπή της εμπειρίας σε χρήσιμη κοινωνική λύση.
Μια ζωή λοιπόν δοκιμές. Δημοκρατικές δοκιμές, χουντικές δοκιμές, σοσιαλιστικές δοκιμές, νεοφιλελεύθερες δοκιμές, δημοτικές δοκιμές, εθνικές δοκιμές, τυχαίες δοκιμές και γενικά δοκιμές που παρέμειναν χωρίς ουσιαστικό πολιτικό αντίκρισμα και όφελος, για την πρόοδο του Ναξιακού πληθυσμού και την σωτηρία του γεωγραφικού χώρου που καθορίζει την φυσική παρουσία του καθ’ ενός μας.
Σε όλα εργαστήρια του κόσμου (πολιτικά, αθλητικά, πανεπιστημιακά, ιδεολογικά κλπ) όλες οι δοκιμές που λαμβάνουν χώρα, έχουν σαν στόχο και σκοπό την εξέλιξη κάποιου ιδεολογικού ή όποιου άλλου μοντέλου που θα υπηρετήσει ή θα βελτιώσει τις συνθήκες επιβίωσης, διαβίωσης ή τις αναγκαίες κοινωνικές δομές.
Στο δικό μας τόπο, παρατηρείται σε υπερθετικό βαθμό το πολιτικό παράδοξο της αέναης δοκιμής. Της δοκιμής χωρίς λόγο. Καλό ή κακό. Εδώ η δοκιμή επαναλαμβάνεται σαν μέρος μιας πολιτικής τραγικής πραγμάτωσης, με μια φυσική ροπή προς την καταστροφή.
Και εξηγούμαι.
Κάθε λογής πολιτικοί «άνθρωποι», που οι περισσότεροι από αυτούς ήταν αργοβάτες, ανέστιοι, τυχοδιώχτες, σουλατσαδόροι, οικονομισάριοι και πολιτικά καθυστερημένοι, χρόνια τώρα, σκοπίμως επενδύοντας στην γνώση τους για την κοινωνική άγνοιά μας και το τεράστιο έλλειμμα πολιτικής Παιδείας μας επιζούν και «βασιλεύουν».
Κατά την διάρκεια των τελευταίων εκατόν πενήντα χρόνων στην πολιτική ιστορική καταγραφή του νησιού μας, δεν λείπουν επίσης και πάμπολλα παραδείγματα κομματικών ληστοσυναθροισμάτων που κάτω απ τον μανδύα διαφορετικών «δοκιμαστικών» αλλαγών και προτάσεων, διέφθειραν κάθε ίχνος ηθικής παρουσίας, στο βαθύτερο κοινό αιτούμενο για πολιτική ανάταση και τοπική κοινωνική «ειρήνη» και πρόοδο.
Οι «κολαστές» εκφραστές του κοινωνικού λόγου, φρόντιζαν αργά μα σταθερά, να μας απομακρύνουν από ΑΛΗΘΕΙΕΣ και να μας καταστήσουν μόνιμους ΔΟΚΙΜΑΣΤΕΣ. Γιατί; Γιατί γνώριζαν τις αιτίες.
Ποιές ήταν όμως οι βασικές αιτίες του κακού, που μας δημιούργησαν επιρρεπείς στην πολιτική αναισθησία, στην περιφρόνηση της πολιτικής ορθότητας και στην εξορία μας από την αναζήτηση της πολιτικής ευταξίας;

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ 1η


ΚΟΜΜΑΤΑΡΧΕΣ
Φαντάσματα του παρελθόντος που ακόμη και σήμερα, στο «σωτήριον» έτος 2014 τρέχουν στα καφενεία, συνήθως των χωριών και της παραλίας στη Χώρα, διαδίδοντας με τον αίσχιστο δυνατό τρόπο την απαξίωση της πολιτικής. Με μόνο εφόδιό τους την ΙΔΙΩΤΕΙΑ, καταφέρουν θανάσιμα πλήγματα στην δημοκρατία. Νομιμοφανώς χρισμένοι, αυτόκλητοι ή ετερόκλητοι «σωτήρες», γνώστες του πολιτικού σκότους μας, τζογάρουν στην τσόχα της δημαρχίας ακόμα και τώρα τα πολιτικά «ρέστα τους». Ματαιόδοξοι κάθε λογής, συμφεροντολόγοι, ψηφοζήτες ελεεινοί, ουδέποτε απέδειξαν πως είναι χρήσιμοι με την παρουσία τους, για τον τόπο μας. Κοινωνικοί χειραγωγοί με διάτρητα ιδανικά που οι καραγκιόζηδες θέλουν να τα θέσουν και στην υπηρεσία του δημοσίου συμφέροντος. Αυτοί που όποια βήματα-έργα έγιναν, τα ονόμαζαν πλαστά ως δικά τους, αποκρύπτοντας απ’ όλους μας την αλήθεια, πως η μόνη ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ, ήταν η ιδεατή ακαταμάχητη και υπερέχουσα δύναμη της ΑΝΑΓΚΗΣ. Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρω την κατασκευή και λειτουργία του νοσοκομείου(κατ ευφημισμό) Νάξου. Πόσους αυτόκλητους να θυμηθώ σαν «σωτήρες» και «μοναδικούς» κατασκευαστές του; Πρωτοπαπαδάκης, Κοπελούζος, Χωματάς, Λεβογιάννης, Παπαζώη, Ανωμερίτης, Κόκκοτας, Μαράκης και τόσα άλλα πολιτικά κατασκευάσματα. Όλοι αυτοί και πολλοί άλλοι ουδέποτε ανέλαβαν με την ίδια ευκολία, την ευθύνη για την άδικη κατάληξη έστω κι ενός συνανθρώπου τους στη Νάξο. Αυτή είναι και η μεγαλύτερη ΑΠΑΤΗ τους. Διότι τα χρήματα και την δύναμη που απέκτησαν, στο κάτω-κάτω υπήρχε κι η δικαιοσύνη να τα αναζητήσει( τι λέω τώρα) αν ήταν παράνομα. Τις δεκάδες όμως ανθρώπινες υπάρξεις που έφυγαν στερούμενες του στοιχειώδους έστω αγαθού, της ΜΙΑΣ μικρής έστω ΕΛΠΙΔΑΣ, γιατί όλοι αυτοί, δεν έκαναν στο ελάχιστο το καθήκον τους, ποιος θα τις αποζημιώσει ή θα δικαιώσει; ΚΑΝΕΝΑΣ. Γιατί; Διότι αυτοί είναι κομματάρχες.
Απόδειξη της αχρηστίας τους, είναι η αναπόδεικτη δυστυχώς εκβιαστική τακτική τους, που δίκην σχεδόν συμμοριών, εκβιάζουν ανοικτά ή υπόγεια, το φρόνημα, τις ιδέες κάθε ενός που θεωρούν πως ανήκει στην κατηγορία των αντιφρονούντων και των ψευτοϊδεών τους και της ελλείψεως στοιχειώδους ικανότητάς τους για χάραξη ενός ΚΟΙΝΟΥ σχεδίου(έστω κι όχι πράξης).

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ 2η


ΤΑ ΚΤΗΜΑΤΙΚΑ
Η ΝΑΞΙΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΜΑΣ.
Μια δεύτερη αιτία αποσάθρωσης, της έστω και κατ επίφαση συλλογικότητάς μας, είναι αυτή των «ΚΤΗΜΑΤΙΚΩΝ». Η πολυδιαίρεση του γεωργικού κλήρου μετά την αποτίναξη του οθωμανικού ζυγού θα περίμενε κανείς, πως θα έφερνε κάποιου είδους ηρεμία στο πολύπαθο νησί μας. Αντί αυτού, οι καλά ριζωμένες βαρβαρικές συνήθειες πολλαπλασιάζονταν. Μια αφορμή για «μακρόπνοη δράση» και στις παρεμφερείς σε μεγάλο ποσοστό, ληστρικές ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ των δικηγόρων, των πολεοδόμων, των συμβολαιογράφων που με τη σειρά τους φρόντιζαν να συγκροτούν πολιτικές «τάσεις» χωρίς καμιά επιθυμία για λύση και «θώπευαν» τις εξουσίες στ’ απόκρυφά τους. Το ανύπαρκτον του ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, πυροδοτούσε τα ατομικά αναρχικά οθωμανικά κατάλοιπα της αυθαιρεσίας μας και οι καθημερινές συγκρούσεις που αδυνατώντας να επιλυθούν (έστω και δια μέσου της δικαστικής εξουσίας), κατέτρωγαν κάθε ίχνος συλλογικής προσπάθειας. Διαλυμένες οικογενειακές σχέσεις, διαλυμένες κοινωνίες …. «για ένα μέτρο ΓΗΣ». Γείτονες, που μόνο η ανάγκη της φυσικής παρουσίας τους επιτρέπει, ακόμη και σήμερα να κατοικούν στα ίδια χωριά, χωρίς να αισθάνονται ΤΙΠΟΤΑ . Ανθρώπινα κουρέλια που αναζητούσαν νομικά ατομικά ερείσματα, στις αυλές των πολιτικών υαινών και των νάνων της ηθικής.
Πάνω λοιπόν σε αυτά «τα ερείπια», της απουσίας του νόμου και του κτηματολογίου πιάσανε «δουλειά» οι ελεεινότεροι των συντοπιτών μας, που επιεικώς τους καλούμε ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ. Στρώθηκαν ξωπίσω τους και ορισμένα από τα αρχιτόμαρα της τοπικής αυτοδιοίκησης και ο χορός «του δώσε να σου δώσω», ακόμη καλά κρατεί. ΠΑΤΡΙΔΟΓΝΩΣΙΑ, μια άγνωστη λέξη και χωρίς ίχνος αγάπης ή λύπης για τον αγαπημένο τόπο μας κυκλοφορούν υπερήφανα, άλλοτε ως δημόσιοι μισθοφάγοι κι άλλοτε ως «περισπούδαστοι» τοπικοί ΜΟΙΡΑΙΟΙ ψευτοσωτήρες.
«Μεγαλόπνοες» πολιτικές εξαγγελίες άσχετες, από τοπικούς σαπιορήτορες, που όμως ΚΑΝΕΝΑΣ μα ΚΑΝΕΝΑΣ τους δεν είχε το ψυχικό κοινωνικό σθένος να «διαγνώσει» την κυρίαρχη πηγή του κοινωνικού δηλητηριασμού και να πάρει θέση για ΛΥΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΕΧΕΙΑ 3η


ΤΟ ΒΟΛΕΜΑ
Ποιος άρρωστος νούς είναι σε θέση να κατακρίνει την καταρράκωση της αξιοπρέπειας που υφίσταται, πριν την επίσκεψή του σε κάποιο «ημέτερο», για παράδειγμα, ένας πατέρας πάμπτωχος σε απόγνωση, για το παιδί του που πρέπει να εισαχθεί σε κάποιο νοσοκομείο ή το αίτημά του για «μια θέση στον ήλιο»; Ουδείς.
Οι βολεψάκηδες όμως και οι «ντιντήδες» της ζωής, άρχισαν τις εορταστικές εκδηλώσεις πάνω στον επιβαλλόμενο οίκτο που κάλυπτε, κάποια από τα κενά των νόμων (που η διεφθαρμένη σε μεγάλο ποσοστό κεντρική εξουσία είχε ψηφίσει) και τόκαναν σημαία τους και δόγμα. Πάρε κόσμε, τώρα που γυρίζει. Γυρίζει όμως και πληθαίνει τις αντιφάσεις, δημιουργεί κοινωνικά χάσματα και αντινομίες που όσο δεν τις θεραπεύουμε τόσο περισσότερο χρόνο θα μας πάρει για να ισορροπήσουμε.
Έχοντας πιάσει «πάτο» οι πολιτικές μας συνειδήσεις απέχουν τόσο πολύ απ τη δημοκρατική θεώρηση που φοβάμαι πως οι όποιες μεμονωμένες φωνές, δεν αρκούν. Η ΠΑΙΔΕΙΑ είναι ο μεγάλος άρρωστος κι αυτοί μας θέλουν απαίδευτους.
ΟΜΟΚΕΝΤΡΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ
Στο Δήμο των Ναξίων, που σαράντα χρόνια τώρα είναι υπόδουλος σε κομματικές τεχνητές πλειοψηφίες, αναπτύχθηκαν ομόκεντροι κύκλοι προβληματικών ανθρώπων μέσα από όργανα και νομιμοφανείς διαδικασίες που πλέον ισχυροποιημένοι στον ανώτατο βαθμό, αδυνατούν να αναγνωρίσουν το μέγεθος του εγκλήματος που συντελείται.
Στην αρχή, τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης στελέχη και υπάλληλοι, εκβιάσιμοι απ τους πάτρωνες εμπόρους της κεντρικής πολιτικής σκηνής, σαν τους ναρκομανείς γινόντουσαν βαποράκια της ψεύτικης πολιτικής ιδεολογίας- «πρέζας», πουλώντας την σε ακόμη νεώτερους που ήθελαν ν’ ασχοληθούν με τα κοινά χωρίς την απαραίτητη δημοκρατική υποδομή και παιδεία με αποτέλεσμα τον εθισμό όλο και περισσότερων ανύποπτων σε μια άρρωστη πολιτική τρέλλα.
Δημιουργήθηκε έτσι λοιπόν ο πρώτος κύκλος-κέντρο που περιελάμβανε ένα μικρό συγκεκριμένο αριθμό ατόμων με έκπτωτη πολιτική συνείδηση.
Ο άνεμος της «ΑΛΛΑΓΗΣ» πολύ γρήγορα ξέρανε τις ελάχιστα υγρές πολιτικές ελπίδες στη Νάξο με την ίδρυση των περιβόητων πρασινομπλέ καφενείων απ τους αδιάβαστους και απαίδευτους ρεβανσιστές. Η ευκαιρία της Δημοκρατίας χανόταν στα χαμαιτυπεία ματαιόδοξων αλληλορουφιάνων.
Οι εναλλαγές που ακολούθησαν απλά επιβεβαίωναν την ύπαρξη όλο και περισσότερων αυτοτελών πια κύκλων, που ανοιχτά εξεβίαζαν ο ένας τον άλλο και ωθούσαν το ήδη αιχμάλωτο (ελαττωματικό πολιτικά) κοινό σε ακατανόητες πράξεις στα όρια της πλήρους αναρχίας, όπου κάθε ένας έβαζε το δικό του λιθαράκι ή μπλόκι αυθαιρεσίας.
Οι «ορθόδοξοι» αλλά και «αιρετικοί» αριστεροί, δίκην «ειδικών δυνάμεων» (με ισχυρό όμως ομαδικό πνεύμα και λόγο ….) εκτελούσαν κι αυτοί πολιτικές δολιοφθορές παντός είδους ανέλεγκτα, χωρίς πολιτικό προκαθορισμένο στόχο, ανεβοκατεβάζοντας ελάχιστα τα μονοψήφια ποσοστά τους και αυτοϊκανοποιούμενοι με την ανάγνωση της αριστερής βίβλου. Φραγκοπίθηκοι που μας τάιζαν αριστερομωρόλογα με Γερμανοφορεμένα τσίτια, αντί να κατανοήσουν τις ιδιαιτερότητές μας και να προσαρμόσουν ως όφειλαν ανθρώπινες ιδέες στον τόπο τους.
Η κατάντια αυτή, κατέλυσε το σπουδαιότερο φρούριο άμυνας της αγαπημένης πατρίδας μας, δηλαδή τη δημοκρατική συνείδηση και τώρα θεατές στο χειρότερο επίπεδο της πολιτικής διολίσθησης φοβάμαι, πως θα γίνουμε σύντομα και αυτόχειρες απ την Ελεεινότητά μας .
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ MYTWOPERLιδων και των άφωνων δικηγορίσκων.
« Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

ΥΓ : γεια σου Γιάννη Πιττουρά με τα «αν-εξάρτη(..μένα)τα» σχόλιά σου. ALFA πράμα.

Ανώνυμος είπε...

Α ΚΑΛΑ.....ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ "Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΔΑΦΝΙ Ή ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ?