Είναι φανερό σε όλους πια ότι Μαργαρίτης και Μαϊτός δεν έχουν διαφορές. Μοιράζονται τις όψεις του ίδιου νομίσματος.
Είναι αυτοί που από κοινού προωθούν ως διακύβευμα την έλλειψη ουσιαστικού πολιτικού λόγου.
Την έλλειψη προτάσεων για τα προβλήματα του τόπου.
Την έλλειψη πραγματικού πλάνου για την ανάπτυξη.
Είναι αυτοί που χρησιμοποίησαν τις ίδιες «υπόγειες μεθόδους» για τη συγκρότηση των ψηφοδελτίων τους και αλληλοκατηγορoύνται γι’ αυτό. Αρκούνται στο να «πετάνε τη μπάλα στην κερκίδα» με ανούσιες κοκορομαχίες και σχεδόν «παιδικές» αντεγκλήσεις περί «πόθεν έσχες», μεταδημοτεύσεων σαν αυτά να αποτελούν τα...
πραγματικά προβλήματα της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων και να κρίνουν την επόμενη πενταετία.
Αν η ουσία για το κ. Μαϊτό είναι οι θρυαλλίδες εντυπωσιασμού περί μεταδημοτεύσεων και πόθεν έσχες» του Δημάρχου, για εμάς ουσία είναι το πλάνο για τη διαχείριση των υδατικών πόρων και των απορριμμάτων, την ενέργεια, τη χωροταξία, την υγεία, τον τουρισμό, τον πρωτογενή τομέα, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, την καθημερινή ζωή των δημοτών. Άλλωστε δεν έχει κατηγορήσει ποτέ κανείς το Δήμαρχο ότι καταχράστηκε δημόσιο χρήμα ούτε ότι έπαιρνε μίζες. Αυτό που του προσάπτει η κοινωνία των νησιών μας (και θα φανεί σύντομα στην κάλπη), είναι η παντελής αδυναμία του ίδιου και του επιτελείου του να σχεδιάσει το μέλλον και να υλοποιήσει το παρόν του τόπου και η ύποπτη (αν όχι εντεταλμένη) δυστοκία του να υπερασπιστεί τον τόπο (του οποίου έχει υποχρέωση να προασπίζει τα συμφέροντα) ενάντια στις κυβερνητικές – μνημονιακές «επιδρομές».
Για όλα αυτά επιθυμούμε να μιλήσουμε (ξανά) δημόσια με τους υποψηφίους δημάρχους και τους υποψηφίους συμβούλους των άλλων συνδυασμών και γι’ αυτό το λόγο συνειδητά αποδεχθήκαμε την πρόσκληση του κ. Μαϊτού για δημόσια συζήτηση.
Μια πρόσκληση που ουσιαστικά μας καλούσε να αποδεχθούμε αυτό το οποίο ζητάμε επανειλημμένα από ραδιοφώνου εδώ και καιρό. Μια πρόσκληση, η οποία φαίνεται ότι δεν ήταν ειλικρινής, αλλά αποσκοπούσε στο να ενταχθεί στο πλαίσιο της τακτικής εντυπωσιασμού στην οποία έχει επιδοθεί εσχάτως η παράταξη Μαϊτού. Μια πρόσκληση η οποία έγινε απλά για να γίνει, καθώς εκτιμήθηκε ότι ο Δήμαρχος απλά θα «φυγομαχήσει» και θα μας δοθεί η ευκαιρία να κατακεραυνωθεί.
Και αυτό διότι παρά την θετική μας απόκριση, καμία προσέγγιση δεν είχαμε από τον κ. Μαϊτό ή κάποιον άλλο εκπρόσωπο του συνδυασμού του για τη ρύθμιση των παραμέτρων αυτού του δημόσιου διαλόγου. Αν και ήδη έχουμε εκθέσει τις θέσεις μας δημόσια σε πέντε από τις θεματικές ενότητες του προγράμματός μας, είμαστε διατεθειμένοι και για περαιτέρω δημόσια συζήτηση. Δεν λέμε απλά ναι στην πρόσκληση. Τουναντίον την επεκτείνουμε και ζητούμε παρουσία υποψηφίων Δημάρχων και επιτελείου. Γιατί συγκροτήσαμε ένα συνδυασμό με τη βεβαιότητα ότι απαρτίζεται από συμπολίτες μας ικανούς και διατεθειμένους να υποστηρίξουν με επάρκεια και να υλοποιήσουν το ολοκληρωμένο πρόγραμμα που συλλογικά έχουμε καταρτίσει για το Δήμο μας. Έτσι θα έχει ουσία για τον Δημότη που περιμένει να μας κρίνει, η όποια συζήτηση. Να μην περιοριστεί μόνο σε επίπεδο υποψηφίων δημάρχων αλλά να επεκταθεί και σε επίπεδο υποψηφίων δημοτικών συμβούλων. Να «απλωθεί» σε επίπεδο ομάδας που θα κληθεί να διαχειριστεί τις τύχες του τόπου μας για την επόμενη πενταετία.
Στις λίγες μέρες που απομένουν μέχρι τις εκλογές, ας δώσουμε την ευκαιρία στους συντοπίτες μας να μάθουν όλοι, ποιοι πραγματικά είμαστε.
Οι υπόλοιποι συνδυασμοί θέλουν; Ή καλύτερα, μπορούν;
Αναμένουμε…
Νάξος, 05.05.2014
Δημοτική Κίνηση Πολίτες για τα Νησιά μας

11 σχόλια:
Βασιλάκη-Βρούτση εννοώ-είσαι άπαιχτος. Μιλάς για "υπλοποίηση του παρόντος" από το Δήμαρχο. Πού έμαθες γράμματα, άσχετε; Τι θα πει αυτό;
Ο Μαργαρίτης θα σας εξαφανίσει και σενα και το Μαϊτό από τον πρώτο γύρο. Θα σας εξαϋλώσει. Έβγαλες νωρίς φτερά σαν το μυρμήγκι και νομίζεις ότι πετάς. Δε κυτάς που δε μπόρεσες να κάνεις συνδυασμούς, χωρίς να σε... πιέσει κανείς, όπως λέει ο άλλος. Δε κυτάς που είσαστε 3 και έχετε 103 απόψεις, δε κυτάς το Μ. Βασιλάκη και τις μπούρδες που συναγωνίζονται εκείνες του φαιδρού αδελφού...
Go home θα σου πει ο κόσμος Βασιλάκη. Κύτα να πάρεις τη ψήφο του Π. Μανδηλαρά, του συνυποψηφίου σου, γιατί ακόμα και αυτός είναι αμφισβητούμενος.
χαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.
αχαχααχαααχαχαχαχαχαχαχ.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ, ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ ΔΥΣΤΟΚΙΑ ΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ
ΓΙΑΣΟΥ ΡΕ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗ.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΑΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ? ΕΙΣΑΙ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΩΜΕΝΟΣ.
Ανεβάστε λίγο το επίπεδο σας,θέλουμε λίγη ωριμότητα δεν μπορούμε άλλο τις δήθεν ίντριγκες ασχοληθείτε με το πρόγραμμα σας πρέπει να μας πείσετε με προτάσεις αν θέλετε να σας ψηφίσουμε.
Μην γράφεται ότι δήθεν εσείς είσαστε οι ευαίσθητοι και οι άλλοι είναι τα χαμώγια.
Ωριμάστε όλοι οι υποψήφιοι σας παρακαλώ
Για το καλό του όλων μας.
δεν θα παμε καν σε δευτερη κυριακη απο την πρωτη θα ναι νηκητης ο ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ. θα σε πατησει κατω και εσενα και το μαιτο. και που σαι κοιτα να παρηγορησεις τους βερυκοκοβασαλακκηδεσ και τα λοιπα σκουληκια
Προς τον κο Δευ Μαΐ 05, 07:13:00 μ.μ.
Γεια σου μεγάλε ορθογράφε που γράφεις τη λέξη κοιτάς με "υ" και την επαναλαμβάνεις και 3 φορές να μας βγάλεις το μάτι.
Θα κάνεις και κριτική και θα πεις αγράμματο τον Βρούτση.
Πληρωμένε χαχα
γιατί ειναι κρυμμενοι οι βερυκοβασαλάκηδες? αφου το κοπελι δε μπορει.
ο Μαργαριτης θέλει 10 Μαιτους και Βρουτσηδες στη καθησά ντου.
Επιτέλους!
Ο μαργαριτης ελυσε τα ντοπερναν παλι ε;
Προς Δευ Μαΐ 05, 07:30:00 μ.μ.
Αγαπητέ συνδημότη,
με αυτή σου την ανάρτηση απευθύνεσαι στους "Πολίτες";
Είδες πουθενά κάποιο σημάδι έντασης και προσπάθειας πρόκλησης τεχνητής όξυνσης από την πλευρά τους;
Τα πράγματα είναι απλά.
Για να πάει το καράβι στη φουρτούνα θέλει χάραξη διαδρομής, καπετάνιο και πλήρωμα, διαφωνείς;
Ε αυτό ζητάνε οι Πολίτες είναι να βγουν αυτά τα τρία στην επιφάνεια από όλους τους συνδυασμούς για να μπορεί να αποφασίσει ο κόσμος ποιοι είναι οι καλύτεροι αντί να παίζεται ακόμα και 12 μέρες πριν τις εκλογές το παιχνίδι των "δελτίων τύπου" ως οργάνων έγχυσης χολής.
Σκέψου μόνο ποιους μπορεί να συμφέρει αυτό που γίνεται μέχρι σήμερα (καταγγελίες, μπηχτές και αντεγκλήσεις) και θα καταλάβεις.
Ένα νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις (όπως σωστά αναφέρει η ανακοίνωση στην αρχή της)...
Καλημέρα σας.
για τον τρομοκρατημένο ανώνυμο της Δευτ. ΜΑΗ 5, 8:48 μμ.
Φρόντισε την επόμενη φορά που θα μιλήσω δημόσια να με ακούσεις. Αν δε, θες και συζήτηση, κάθε βράδυ μετά τις 10:30 είμαι στο Περίπτερο των "πολιτών" στην παραλία!
Δημοσίευση σχολίου