Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

CHE EL ARGENTINO, απόψε στην κινηματογραφική λέσχη Νάξου

Προβολή της ταινίας CHE EL ARGENTINO (2008) του Στίβεν Σόντερμπεργκ, την Πέμπτη 12 Νοεμβρίου στις 9 μ.μ., στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου της Καθολικής Μητρόπολης, στο Κάστρο.
Λίγα λόγια για το έργο:
Στις 26 Νοεμβρίου του 1956 ο Fidel Castro μεταβαίνει στην Κούβα με 8 επαναστάτες. Ένας από αυτούς είναι ο Ernesto "Che" Guevara, ένας αργεντινός γιατρός που μοιράζεται κοινό στόχο με τον Fidel Castro - να διαλύσουν την δικτατορία του Batista. Ο Che αποδεικνύεται αναντικατάστατος ως αγωνιστής. Το φιλμ παρακολουθεί την πορεία του Che από γιατρός σε αρχηγός επαναστατών και έπειτα σε ήρωα. (πηγή: cine.gr)
Βραβείο ερμηνείας (Benicio Del Toro) στο φεστιβάλ Κανών
Περισσότερα εδώ: www.imdb.com/title/tt0892255

Δείτε το τρέιλερ: https://youtu.be/fqTw2dtVQzw


Δεν υπάρχουν σχόλια: