Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Από σήμερα σε ισχύ το μέτρο "δεν πληρώνω χωρίς απόδειξη"

Από σήμερα τίθεται σε ισχύ η προωθούμενη από το Υπουργείο Οικονομικών ρύθμιση «δεν πληρώνω χωρίς απόδειξη», που προβλέπει ότι οι καταναλωτές που δε θα λαμβάνουν την απόδειξη παροχής υπηρεσίας και εμπορεύματος, θα μπορούν να αποχωρούν από το κατάστημα χωρίς να πληρώνουν το λογαριασμό.
Το μέτρο εφαρμόζεται πιλοτικά στα εστιατόρια και εάν επιτύχει...
θα επεκταθεί σε γιατρούς, ταξιτζήδες και άλλους κλάδους ελεύθερων επαγγελματιών.

το νου σας...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Α ωραία θα ¨ΠΑΩ αύριο να φάω σε ένα μαγαζι θα πιω τα κρασιά μου θα μου κόψει απόδειξη το εστιατόριο αλλα εγω επειδή είμαι πονηρός θα την κοπανησω και θα φύγω !τοτε θα μου κάνει μια καταγγελία ο ιδιοκτήτης και εγω θα ισχυρίστω ότι δεν έκοψε τίποτα η την έκοψε ενώ είχα φύγει !!καλα κρασιά κράτος μπουρδελο ότι μαλακια υπαρχει την εχουν πει αυτοί οι άσχετοι προδότες!!!