Σάββατο 31 Αυγούστου 2013
Η μόδα της γενειάδας ρίχνει κατακόρυφα τις πωλήσεις σε ξυραφάκια!
Η μόδα τα τελευταία χρόνια επιβάλλει ένα περιποιημένο μούσι στους άντρες και φαίνεται ότι οι περισσότεροι υπακούουν σ' αυτή την τάση της μόδας. Ωστόσο, αυτό κάνει κάποιους να μην χαίρονται καθόλου και αυτοί δεν είναι άλλοι από τις εταιρείες κατασκευής ξυραφιών.
Η Procter & Gamble, ιδιοκτήτρια εταιρεία της κολοσσιαίας Gillette, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι πωλήσεις ξυραφιών μειώνονται όλο και περισσότερο στις ανεπτυγμένες αγορές, όπως στη Βόρεια Αμερική, ενώ η εταιρεία ερευνών αγοράς Euromonitor International, προβλέπει ότι το 2013 τα προϊόντα ξυρίσματος αναμένεται να χάσουν την κυριαρχία τους στην ευρύτερη αγορά των...
ανδρικών προϊόντων περιποίησης, για πρώτη φορά στην ιστορία.
«Η μόδα για τα γένια, η σχετική μη τριχοφυΐα των ασιατών ανδρών, η ολοένα κι αυξανόμενη αποδοχή του αξύριστου look στο χώρο εργασίας και, το σημαντικότερο, το αυξανόμενο κόστος του ξυρίσματος, έχουν συμβάλει δραστικά στην πτώση των πωλήσεων παγκοσμίως», αναφέρει η έρευνα της Euromonitor International.
«Μακροπρόθεσμα, η επιθυμία των αντρών για ένα αξύριστο look αναμένεται να συνεχιστεί, ιδιαίτερα στη Δυτική Ευρώπη, όπου η αύξηση της ανεργίας σε συνδυασμό με την μόδα των γενειάδων θα συνεχίσουν για πολύ ακόμα να βλάπτουν την αγορά στα ξυραφάκια», τονίζεται.
Από την άλλη, στη Μεγάλη Βρετανία όλο και πιο πολλοί άντρες επιλέγουν να κάνουν μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπό τους!Ο Δρ Bessam Farjo, ιδρυτής του Farjo Hair Institute, ο οποίος πραγματοποίησε την πρώτη μεταμόσχευση τριχών στο πρόσωπο, το 1996, παρατηρεί 6% αύξηση στις αισθητικές επεμβάσεις που αφορούν στην μεταμόσχευση καινούριων θυλάκων στο τριχωτό του προσώπου, κάθε χρόνο για τα τελευταία πέντε χρόνια!
Φαίνεται ότι μετά από ένα μικρό διάλλειμα στην ιστορία των αντρών η γενειάδα επιστρέφει δυναμικά...
πηγή
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου