Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Το ανέκδοτο της ημέρας...

- Μωρέ, Μανούσο, γιάντα γλακάς ετσά μαύρο-κακομοίρη και θα πλαντάξεις απ’ το ζόρε σου.
– Πάω Σήφη, πάω να προλάβω, γιατί εδά άκουσα τον Άδωνη στην τηλεόραση απού ‘χω στο μιτάτο, ότι θα πάρει τα λεφτά του απ’ την τράπεζα, γιατί θα του τα πάρει ο Βαρεμένος!!!
– Κάτσε μωρέ, Μανούσο σ’ ένα γύρο κι άσε τσι παπαρδέλες μα ο Άδωνης είναι ντιπ παράωρος και λέει ό,τι του κατεβαίνει…
– Σήφη, εγώ πάω, γιατί εγώ μόνο κατέχω πώς εμάζεψα τσι παράδες για να μου τσι πάρει ο Βαρεμένος και το Τσιπράκι.
– Ε, ώρα καλή το λοιπόν, Μανούσο και βάστα απ’ τη «χώρα» κι ένα κέρασμα να πούμε στην υγειά του Άδωνη που σου γλίτωσετσι παράδες!!!
( Ο Μανούσος επιστρέφει το βράδυ σαν «βρεγμένη γάτα», κατηφής και ιδιαίτερα εκνευρισμένος).
– Καλώς τον Μανούσο!!! Επήρες μωρέ τσι παράδες γή τσι πρόλαβε το … Τσιπράκι;
– Ω, που να μην το σε κάμουνε καλό και να τους έρθει «ντουγρουτζάς»!!! Κακομοίρη Σήφη επήρανε μου τσι παράδες ούλους!!! Δε μ’ αφήκανε στην μπάνκα παρά μόνο το βιβλιαράκι!!!
– Εμά, μωρέ Μανούσο επρόκαμε ο Βαρεμένος με το Τσιπράκι και σου κιουφήξανε τον παρά; Άργησες κακομοίρη, να πας!!
– Ποιο Τσιπράκι μωρέ, Σήφη, ο Χαρδουβελόγκιγκας μου τα πήρε!!! Δεν εβρήκα πράμα στο βιβλιάριο, γιατί λέει έχω «ληξιπρόθεσμα» και δεν εφτάνανε οι παράδες απού ‘χα!!!
– Χρωστούσες, μωρέ Μανούσο, από πέρυσι φόρους;
– Όι, φετινά είναι όλα, ΕΝΦΙΑΔΕΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΕΣ και ΦΑΠέδες είναι μόνο άμε το καλό που σου θέλω Σήφη, να τα πάρεις και συ γιατί θα βρεις τον «άμπακα».
– Μανούσο, καλά να πάθεις κι άλλη φορά να φρουκάσαι τσι στριγκλιές του Άδωνη. Ακόμα μωρέ δεν πήρες χαμπάρι πως είναι «τρομοκράτες» και μας εφοβερίζουνε;
– Εσύ δεν ανησυχείς για τσι παράδες σου, Σήφη;
– Εγώ ανησυχώ που οι «Μανούσοι» φοβούνται τσι Χαρδούβελους και τσι Βενιζελοσαμαράδες κι αντί να τοσε πούνε «πίσω, προδότες», πάνε να βγάλουνε τα λεφτά να τα κάμουνε ομόλογα!!! Ό, τι και να κάμεις Μανούσο, ή τα πάρεις ή δεν τα πάρεις αυτοί θα σε βρούνε. Εσύ τι κάνεις Μανούσο; Τρέχεις; Αν δε τσι κυνηγήσεις εσύ και σε κυνηγούνε αυτοί και τσι παράδες θα σου πάρουνε και τα πρόβατα και τα μουστάκια σου δε θα γλιτώσουν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: