Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

«Ο εκφοβισμός δεν θα περάσει»

Σήμερα (χθες) 24 Φεβρουαρίου του 2015 η συντριπτική πλειοψηφία της γενικής μαθητικής συνέλευσης με ψήφους 210 έναντι 65 αποφάσισε την κατάληψη του Γενικού Λυκείου Νάξου για συγκεκριμένα αιτήματα, πολλά εκ των οποίων είναι επαναλαμβανόμενα.
Το πρωί και συνομιλώντας με τον διευθυντή του σχολείου μας κ. Παναγιώτη Γατσωτή, του ζητήσαμε να μας στηρίξει στον αγώνα που κάνουμε για να διεκδικήσουμε λύσεις σε βασικά για εμάς προβλήματα που αφορούν τη σχολική μας κοινότητα (όπως την υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου μας), ζητήματα συμπεριφοράς ορισμένων καθηγητών, αλλά και για να πιέσουμε στον βαθμό που μπορούμε το Υπουργείο Παιδείας, για λύσεις σε θέματα που αφορούν κυρίως το...

αβέβαιο εκπαιδευτικό σύστημα που επικρατεί.
Σήμερα λοιπόν το πρωί αντιμετωπίσαμε ένα αρκετά αρνητικό κλίμα κυρίως από την πλευρά της διεύθυνσης του σχολείου μας και πιο συγκεκριμένα, ακούσαμε ένα τελεσίγραφο από τον κ. Παναγιώτη Γατσωτή (να σημειωθεί ότι την Τετάρτη (25/2) λήγει η προθεσμία δήλωσης υποψηφιότητας για τις Πανελλήνιες εξετάσεις).
Τα λόγια του κ. Π. Γατσωτή ήταν: "Εάν το σχολείο δεν ανοίξει, δεν θα σας αφήσω να κάνετε τις αιτήσεις σας". Δηλαδή ο διευθυντής, μας απείλησε ότι εάν δεν παραιτηθούμε από τον δίκαιο αγώνα μας δεν θα μας αφήσει να δώσουμε Πανελλήνιες. Γνωρίζουμε ότι ο κάθε αγώνας έχει το τίμημα του, αλλά γιατί στις προηγούμενες καταλήψεις ο διευθυντής δέχτηκε να μπει στο σχολείο και να φτιάξει σε συνεργασία με τον υποδιευθυντή τις αντίστοιχες αιτήσεις; Μήπως τα παιδιά που φοιτούσαν πέρυσι στο σχολείο ενδιέφεραν λίγο περισσότερο τον διευθυντή μας; Μήπως εάν δεν τα άφηνε να δώσουν Πανελλήνιες θα ήταν εκτεθειμένος;
Δηλαδή για να καταλάβουμε κύριε Γατσωτή, ποια είναι η διαφορά μας με τους προηγούμενους; Για ποιο λόγο η Γ' τάξη του 2014 άξιζε την ευκαιρία που κρίνετε ότι δεν αξίζει στην τάξη του 2015; Τι σχέση έχει η συμμετοχή στις Πανελλήνιες με την απόφασή μας να διεκδικήσουμε αυτονόητα δικαιώματα; Δεν αντιλαμβάνεστε, και μάλιστα από τις πρόσφατες πολιτικές εξελίξεις, ότι τα "τελεσίγραφα" των "ισχυρών" προς τους "αδύναμους" μπορεί να οδηγήσουν σε μη αναστρέψιμες συνέπειες και για τις δυο πλευρές; Και κυρίως, με ποια εξουσία και δικαιοδοσία μπορείτε να προκαλέσετε τέτοια σημαντική βλάβη στα παιδιά, για "παραδειγματισμό" και για "τιμωρία";
Πιστεύουμε πως, ανεξάρτητα από τα ζητήματα της κατάληψης, οφείλετε να ανταποκριθείτε στο καθήκον σας να υποστηρίξετε τα παιδιά που θέλουν και έχουν το δικαίωμα να δώσουν Πανελλήνιες.
Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε ο "διάλογος" που είχαμε με τον κ. Γατσωτή, λίγες ώρες αργότερα ο διευθυντής μας που υποτίθεται ότι σέβεται τα παιδιά τα οποία φοιτούν στο σχολείο που διευθύνει, που υποτίθεται ότι λαμβάνει συλλογικές αποφάσεις μαζί τους, που υποτίθεται ότι έχει καλλιεργηθεί πνεύμα αλληλεγγύης μεταξύ τους... πήγε στο Αστυνομικό Τμήμα Νάξου και κατήγγειλε επώνυμα περίπου 10 μαθητές!
Ναι! Ο διευθυντής μας, μας κατήγγειλε στην αστυνομία!! Κατέφυγε στο Αστυνομικό Τμήμα για να μας εκφοβίσει και να μας "εκβιάσει"!
Αν είναι ποτέ δυνατόν!
Διευθυντής - εκπαιδευτικός να καταγγέλλει τους μαθητές του!
Εσείς όλοι νομίζατε ότι τόσα χρόνια και τόσες καταλήψεις που γινόντουσαν στο όνομα του κύριου Παναγιώτη Γατσωτή ήταν άνευ λόγου και αιτίας, τώρα όλοι μπορείτε να καταλάβετε περί τίνος επρόκειτο και να βγάλετε εκ νέου τα συμπεράσματα σας!

Κλείνοντας θέλουμε να θέσουμε μερικά ακόμη ερωτήματα:
Γιατί κύριε Γατσωτή καταγγείλατε τα συγκεκριμένα δέκα παιδιά;
Γιατί δεν καταγγείλατε τους 210 μαθητές που ψήφησαν υπέρ της καταλήψεως;
Ήταν σχέδιο εκφοβισμού, ή μήπως επειδή αυτά τα παιδιά τόλμησαν να διαφωνήσουν μαζί σας ανοιχτά;

Υ.Γ.: Καλούμε γονείς και εκπαιδευτικούς να στηρίξουν τον αγώνα μας! Το χουντικό σύστημα που κάποιοι θέλουν να επιβάλουν δεν θα περάσει! Είμαστε πολλοί και έχουμε φωνή! Ξέρουμε τα δικαιώματα μας και τα διεκδικούμε ακόμη και όταν κάποιοι προσπαθούν είτε να υπονομεύσουν την προσπάθεια μας υποβαθμίζοντας την, είτε με χρήση αθέμιτων και αβάσιμων μέσων να την σταματήσουν!

Υ.Γ.2: Πραγματικά ντρεπόμαστε για χρέος κάποιον άλλων που πρέπει να δημοσιεύουμε τέτοιου περιεχομένου κείμενα!





''Δεκα Πενταμελές''

Δεν υπάρχουν σχόλια: