Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Τι μου αρέσει πιο πολύ τώρα με την κρίση !

Η οικονομική κρίση μας πιέζει αλλά το χιούμορ του ο Έλληνας δεν το χάνει. Πάντα βρίσκει τρόπο να διακωμωδήσει όσα συμβαίνουν στους μισθούς, στην καθημερινότητα και στις σχέσεις. (Tips για ΟΠΑΠ – ΔΕΗ)
Καλή σας ημέρα
Φίλος, "τροφοδότης" του πρωινού καφέ με ιδέες, άντλησε από τον "τοίχο" δικτυωμένου στο Facebook ένα πολύ ωραίο κείμενο…
…Κείμενο που δείχνει ότι το χιούμορ του ο Έλληνας δεν το χάνει ποτέ! Ακόμα και στις πιο δύσκολες, για τα οικονομικά του και την επιβίωσή του, ώρες…
…"ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που όταν λέω για αύξηση στο αφεντικό μου δε με αγριοκοιτάζει όπως παλιά, αλλά χτυπιέται στα γέλια. ¨Άσε που έδιωξε κανα δυο που δε μου άρεσε η μούρη τους…
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που πολλοί φίλοι μετανάστευσαν για καλύτερο μέλλον, γιατί θα έχω extra προορισμούς διακοπών στο εξωτερικό. ¨Άσε που όλο και

κάποιο δωράκι θα στέλνουν στις γιορτές και στα γενέθλιά μου…
…ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που ακρίβυνε η βενζίνη και χρησιμοποιώ λιγότερο το αμάξι Αυτό σημαίνει ότι θα το έχω για περισσότερα χρόνια και θα κάνω καλό στην καρδιά μου, αφού θα περπατώ…
…ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που οι καφετέρειες έχουν γεμίσει άνεργους επιστήμονες με δυο μεταπτυχιακά. Πλέον, πας για ουζάκι και αντί για μπάλα συζητάς και μαθαίνεις ένα σωρό πράγματα χωρίς να έχεις κάνει σπουδές σε πανεπιστήμιο…
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που θα κόψουν τα επιδόματα. Δεν άντεχα να περιμένω σε ουρές όρθιος…
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που στο σούπερ μάρκετ, σπάνια περιμένεις πια αυτόν που προηγείται να χτυπήσει δυο καρότσια ψώνια. Αλλά και αν τύχει να πέσεις σε τέτοιον, του λες …να σε καλέσει και σένα στο πάρτυ του…
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που το μέλλον της χώρας είναι αβέβαιο, γιατί σε όλους μας έλειπε λίγο – πολύ η περιπέτεια στη ζωή μας…
…ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που μπορώ να έχω ελεύθερα …κατάθλιψη. Παλιά, όταν είχα κατάθλιψη, δε μου έδινε δίκιο κανείς! Όλοι μου έλεγαν τα ίδια και τα ίδια: "Τι σου λείπει ρε; Τη δουλειά σου την έχεις, το αμαξάκι σου το έχεις, το σπιτάκι σου το έχεις, τη γκομενίτσα σου την έχεις, τι άλλο θες επιτέλους;"…
…ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που βλέπω αυτούς που αποταμίευαν τόσα χρόνια ,να χάνουν τα λεφτά τους, γιατί νιώθω καλύτερα που εγώ τα χάλαγα πάντα μέχρι τελευταίο ευρώ. Σπάταλο με έλεγαν αλλά τώρα με λένε …προνοητικό, γιατί τουλάχιστον πρόλαβα και τα χάρηκα πριν έλθει η τρόικα…
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που ο κουλουρτζής έξω από τα μπουζούκια έχει πιο πολύ δουλειά από τη λουλουδού μέσα στα μπουζούκια…
ΤΕΛΟΣ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ που ενώ παλιά είχα την υποψία ότι κάποιες γυναίκες με ήθελαν για τα λεφτά μου, σήμερα δεν έχω καμία τέτοια υποψία. Είμαι σίγουρος 100% πως με θέλουν για οτιδήποτε άλλο, εκτός από το (άδειο) …πορτοφόλι μου και την κατακόκκινη από τις οφειλές πιστωτική μου κάρτα…"
Υ.Γ: ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ 1: Ο ΟΠΑΠ δείχνει να ανεβάζει στροφές. Και τα πιθανά καλά νέα της άνοιξης, μπορεί να τον οδηγήσουν στο να ανεβάσει ακόμα περισσότερες.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ 2: ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΧΑΡΤΙΑ, εν όψει σεναρίων αποκρατικοποίησης, έχουν το πάνω χέρι. Εμένα πάντως μου προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση ο όγκος των συναλλαγών στη ΔΕΗ, η οποία "δεν αποκρατικοποιείται". Κάποιος…τραβάει ρεύμα δια της πλαγίας ή κάνω λάθος;

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: