Προσεξτε στις φωτογραφιες στο NAXOS NEWS απο ποιους απαρτιζεται το ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ, καποιοι αντιπαλοι του Μαργαριτη λογω συνδυασμου π.χ.Κατερινα Σιδερη,Σταματης Καπιρης και οι υπολοιποι αυτοι που εχουν ερθει σε ρηξη με τον δημαρχο π.χ. Ιακωβος Ναυπλιωτης,Βαγγελης Βουτσινος(ξαδερφος του Ναυπλιωτη),Γιαννης Μαργαριτης,Ανδριανη Ξενακη,Μανωλης Μπαρδανης,Βαγγελης Φραγκισκος και ο υπαλληλος . Ξερετε για ποιον λογο εχει γινει ολος αυτο το σκανδαλο????Γιατι οι υπαλληλοι του ΝΠ τα ειχαν φορτωσει ολα στον κοκορα και τα ειχαν γραψει ολα στα παλια τους τα παπουτσια.Σωστα μεχρι εδω????Δεν νομιζω να υπαρχει αμφιβολια αλλωστε αυτο το φαινομενο εχει διαπιστωθει παρα πολυ καιρο και εχουν γινει παρα πολλα παραπονα.Ελατε τωρα και στην θεση των επαγγελματιων,ειναι σωστο να σου χρωσταει το δημοσιο και επειδη ενας υπαλληλος και το συμβουλιο του εχει διαφορες με την δημοτικη αρχη να τα παραταει ολα????Ειναι σωστο???Εχετε ερθει ποτε στην αναγκη να μην εχεις να πληρωσεις τη δοση σου,το ενοικιο σου,το ρευμα σου και αλλες υποχρεωσεις και να σου χρωσταει το δημοσιο επειδη καποιοι αλλοι ετσι επιθυμουν????Θελω να ρωτησω τους υπαλληλους του ΝΠ θα τολμουσαν ποτε να συμπεριφερθουν ετσι στον πρωην δημαρχο ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΚΚΟΤΑ???Οχι βεβαια γιατι εβλεπαν την απολυση,αλλωστε μην ξεχναμε οτι ειχε θεσει υποψηφιοτητα η μητερα της με τον πρωην δημαρχο!!!Θελω να ρωτησω το συμβουλιο τετοια συμπεριφορα θα την επετρεπαν στις επιχειρησεις τους??????Οχι βεβαια!!!!Να σας πω ομως και ενα μυστικο αλλα μην το πειτε ,εχω ακουσει και δεν ειμαι σιγουρος οτι μια αναλλογη πειθαρχικη διωξη ειχε κανει και ο κυριος Ιακωβος Ναυπλιωτης στην ιδια υπαλληλο.Ειναι αληθεια??
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΎΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ? ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΗ ? ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΜΑΛΩΣΕ Ο ΛΙΑΝΟΣ ......ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ !!!
ρε μανο,πώς τα καταφερες σε τριαμισι χρονια να τους εχεις ολους αυτους και παρα πολλους ακομη πρωην υποστηρικτες και συνεργατες σου απεναντι σου?αυτο ειναι επιτευγμα ... πολυ δυσκολα τα βλεπω στις εκλογες.να το ξερεις.
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ,την προηγούμενο.Αυτο που έχει συμβεί σε αυτή την δήμο.Αρχη ειναι πρωτοφανές.Τοσα πολλα δραστήρια ,ικανά πρώην στελέχη αυτής της παράταξης μέσα σε τρία μόλις χρόνια να εχουν γίνει Ταλιμπάν απέναντι της...πως τα καταφέρατε βρε ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΤοΜηΛΙΑΝοΠολυκρετηδες?
Έμειναν οι πετυχημένοι και πιστοί στρατιώτες. Το Τοτόμι, πολυκρέτης ο επόμενος,λιανός ο παρολίγο, δρυμαλίτης ο κολοτούμπας, γίγαντας ο αγγιδιώτης, άντρας του γλινάδου, dino ο κλόουν, Μάκης του παραδικαστικού, λυκουροπουλος press και ναξιοτυπία χέρι - χέρι.. Να σας πούμε επίσης ότι αν δεν είσαι εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος πλέον δεν μπορείς να είσαι πρόεδρος σε Ν/Π. Οπότε σε σας που το ΄χουν τάξει ξεχάστε το. Quiz: Ποιος θα αναλάβει το τομέα της καθαριότητας, μιας και είστε οι ίδιοι πολιτικά σκουπίδια.
Εμειναν οι πραγματικοι τιμιοι και ηθικοι στρατιωτες και ηρθαν καινουριοι με νεες ιδεες.Εφυγαν οι παπατζηδες και οι προδοτες, αυτοι που ηθελαν να κανουν το δημο τσιφλικι τους και να βγαλουν μεροκαματο.Εαν ειχε λιγο ηθικη η παρεα του Ναυπλιωτη επρεπε να παραιτηθουν ολοι τους και μετα να του κανουν αντιπολιτευση και οχι με την εξουσια του ΝΠ που τους εμπιστευτηκε ο δημαρχος.Τον εχθρο σου τον κοιτας στα ματια και οχι με χτυπηματα κατω απο την μεση.Να σας πω βλεπω στο μηνυμα μου στις 3:24 δεν εχει τοποθετηθει κανενας,μηπως ειναι τελικα αληθεια ολα αυτα που λεω????Ειναι αληθεια και κανενας δεν μπορει να την ανατρεψει βρωμερα παλιοσκουληκια.......
Είμαι δημοτισα Νάξου και πολύ απελπισμένη με τον κ.Μαργαριτη. Έτυχε να συζητήσω με ορισμένα άτομα που ήταν δίπλα του αυτά τα χρόνια και δεν είναι τυχαίο όλο αυτό νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι απέναντι του.Δεν νομίζω να φταίνε όλοι αυτοί και εκείνος να μην φταίει πουθενα.Και κατι ακόμη.κ.Μαργαρίτη άκουσα όταν παρουσιάζατε τους υποψηφιους σας που καυχηθήκατε ότι έχετε τους περισσότερους υποψηφιους δημοτικους συμβούλους από τους άλλους τρεις υποψηφιους δημαρχους.Αυτό δε νομίζω ότι λέει και πολλά πιστέψτε με.Γιατί οι 10 δικοί σας κάνουν 1 από τους άλλους.
Είμαι δημοτισα Νάξου και πολύ απελπισμένη με τον κ.Μαργαριτη. Έτυχε να συζητήσω με ορισμένα άτομα που ήταν δίπλα του αυτά τα χρόνια και δεν είναι τυχαίο όλο αυτό νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι απέναντι του.Δεν νομίζω να φταίνε όλοι αυτοί και εκείνος να μην φταίει πουθενα.Και κατι ακόμη.κ.Μαργαρίτη άκουσα όταν παρουσιάζατε τους υποψηφιους σας που καυχηθήκατε ότι έχετε τους περισσότερους υποψηφιους δημοτικους συμβούλους από τους άλλους τρεις υποψηφιους δημαρχους.Αυτό δε νομίζω ότι λέει και πολλά πιστέψτε με.Γιατί οι 10 δικοί σας κάνουν 1 από τους άλλους.
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ. ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΒΡΟΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΧΥΔΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΑΙΤΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ.
20 σχόλια:
Λιανέ τα έχεις κάνει πραγματικά μ@@νί σε όλα τα επιπέδα
ψηλέ άχρηστε & άμυαλε.
ΟΣΟ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΝΑ 'ΡΧΕΤΑΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΘΑΛΑΣΣΑ. ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΜΟΝΟΔΡΟΜΙΣΗ ΤΗΣ ΓΡΟΤΤΑΣ ΛΙΑΝΕ........
Προσεξτε στις φωτογραφιες στο NAXOS NEWS απο ποιους απαρτιζεται το ΝΟΠΠΑΠΠΠΑ, καποιοι αντιπαλοι του Μαργαριτη λογω συνδυασμου π.χ.Κατερινα Σιδερη,Σταματης Καπιρης και οι υπολοιποι αυτοι που εχουν ερθει σε ρηξη με τον δημαρχο π.χ. Ιακωβος Ναυπλιωτης,Βαγγελης Βουτσινος(ξαδερφος του Ναυπλιωτη),Γιαννης Μαργαριτης,Ανδριανη Ξενακη,Μανωλης Μπαρδανης,Βαγγελης Φραγκισκος και ο υπαλληλος . Ξερετε για ποιον λογο εχει γινει ολος αυτο το σκανδαλο????Γιατι οι υπαλληλοι του ΝΠ τα ειχαν φορτωσει ολα στον κοκορα και τα ειχαν γραψει ολα στα παλια τους τα παπουτσια.Σωστα μεχρι εδω????Δεν νομιζω να υπαρχει αμφιβολια αλλωστε αυτο το φαινομενο εχει διαπιστωθει παρα πολυ καιρο και εχουν γινει παρα πολλα παραπονα.Ελατε τωρα και στην θεση των επαγγελματιων,ειναι σωστο να σου χρωσταει το δημοσιο και επειδη ενας υπαλληλος και το συμβουλιο του εχει διαφορες με την δημοτικη αρχη να τα παραταει ολα????Ειναι σωστο???Εχετε ερθει ποτε στην αναγκη να μην εχεις να πληρωσεις τη δοση σου,το ενοικιο σου,το ρευμα σου και αλλες υποχρεωσεις και να σου χρωσταει το δημοσιο επειδη καποιοι αλλοι ετσι επιθυμουν????Θελω να ρωτησω τους υπαλληλους του ΝΠ θα τολμουσαν ποτε να συμπεριφερθουν ετσι στον πρωην δημαρχο ΒΑΣΙΛΗ ΚΟΚΚΟΤΑ???Οχι βεβαια γιατι εβλεπαν την απολυση,αλλωστε μην ξεχναμε οτι ειχε θεσει υποψηφιοτητα η μητερα της με τον πρωην δημαρχο!!!Θελω να ρωτησω το συμβουλιο τετοια συμπεριφορα θα την επετρεπαν στις επιχειρησεις τους??????Οχι βεβαια!!!!Να σας πω ομως και ενα μυστικο αλλα μην το πειτε ,εχω ακουσει και δεν ειμαι σιγουρος οτι μια αναλλογη πειθαρχικη διωξη ειχε κανει και ο κυριος Ιακωβος Ναυπλιωτης στην ιδια υπαλληλο.Ειναι αληθεια??
μήπως ήσουν παρών; το Κόκκοτα που τον θυμήθηκες; μήπως σου λείπει; εσύ βέβαια και να θες δεν μπορείς να τον ξεχάσεις..
Pos ta kataferes manolaki olos o nopapa pou diorises esy na einai kata sou !
ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΟΎΝ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ? ΟΧΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΗ ? ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΜΑΛΩΣΕ Ο ΛΙΑΝΟΣ ......ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ !!!
ρε μανο,πώς τα καταφερες σε τριαμισι χρονια να τους εχεις ολους αυτους και παρα πολλους ακομη πρωην υποστηρικτες και συνεργατες σου απεναντι σου?αυτο ειναι επιτευγμα ...
πολυ δυσκολα τα βλεπω στις εκλογες.να το ξερεις.
ενας απλός πρωην ψηφοφορος σου
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον ,την προηγούμενο.Αυτο που έχει συμβεί σε αυτή την δήμο.Αρχη ειναι πρωτοφανές.Τοσα πολλα δραστήρια ,ικανά πρώην στελέχη αυτής της παράταξης μέσα σε τρία μόλις χρόνια να εχουν γίνει Ταλιμπάν απέναντι της...πως τα καταφέρατε βρε ΜΑΡΓΑΡΙΤΟΤοΜηΛΙΑΝοΠολυκρετηδες?
Έμειναν οι πετυχημένοι και πιστοί στρατιώτες. Το Τοτόμι, πολυκρέτης ο επόμενος,λιανός ο παρολίγο, δρυμαλίτης ο κολοτούμπας, γίγαντας ο αγγιδιώτης, άντρας του γλινάδου, dino ο κλόουν, Μάκης του παραδικαστικού, λυκουροπουλος press και ναξιοτυπία χέρι - χέρι..
Να σας πούμε επίσης ότι αν δεν είσαι εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος πλέον δεν μπορείς να είσαι πρόεδρος σε Ν/Π. Οπότε σε σας που το ΄χουν τάξει ξεχάστε το. Quiz: Ποιος θα αναλάβει το τομέα της καθαριότητας, μιας και είστε οι ίδιοι πολιτικά σκουπίδια.
Εμειναν οι πραγματικοι τιμιοι και ηθικοι στρατιωτες και ηρθαν καινουριοι με νεες ιδεες.Εφυγαν οι παπατζηδες και οι προδοτες, αυτοι που ηθελαν να κανουν το δημο τσιφλικι τους και να βγαλουν μεροκαματο.Εαν ειχε λιγο ηθικη η παρεα του Ναυπλιωτη επρεπε να παραιτηθουν ολοι τους και μετα να του κανουν αντιπολιτευση και οχι με την εξουσια του ΝΠ που τους εμπιστευτηκε ο δημαρχος.Τον εχθρο σου τον κοιτας στα ματια και οχι με χτυπηματα κατω απο την μεση.Να σας πω βλεπω στο μηνυμα μου στις 3:24 δεν εχει τοποθετηθει κανενας,μηπως ειναι τελικα αληθεια ολα αυτα που λεω????Ειναι αληθεια και κανενας δεν μπορει να την ανατρεψει βρωμερα παλιοσκουληκια.......
Είμαι δημοτισα Νάξου και πολύ απελπισμένη με τον κ.Μαργαριτη. Έτυχε να συζητήσω με ορισμένα άτομα που ήταν δίπλα του αυτά τα χρόνια και δεν είναι τυχαίο όλο αυτό νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι απέναντι του.Δεν νομίζω να φταίνε όλοι αυτοί και εκείνος να μην φταίει πουθενα.Και κατι ακόμη.κ.Μαργαρίτη άκουσα όταν παρουσιάζατε τους υποψηφιους σας που καυχηθήκατε ότι έχετε τους περισσότερους υποψηφιους δημοτικους συμβούλους από τους άλλους τρεις υποψηφιους δημαρχους.Αυτό δε νομίζω ότι λέει και πολλά πιστέψτε με.Γιατί οι 10 δικοί σας κάνουν 1 από τους άλλους.
Μια απελπισμένη δημοτισα.
Είμαι δημοτισα Νάξου και πολύ απελπισμένη με τον κ.Μαργαριτη. Έτυχε να συζητήσω με ορισμένα άτομα που ήταν δίπλα του αυτά τα χρόνια και δεν είναι τυχαίο όλο αυτό νομίζω ότι όλοι αυτοί είναι απέναντι του.Δεν νομίζω να φταίνε όλοι αυτοί και εκείνος να μην φταίει πουθενα.Και κατι ακόμη.κ.Μαργαρίτη άκουσα όταν παρουσιάζατε τους υποψηφιους σας που καυχηθήκατε ότι έχετε τους περισσότερους υποψηφιους δημοτικους συμβούλους από τους άλλους τρεις υποψηφιους δημαρχους.Αυτό δε νομίζω ότι λέει και πολλά πιστέψτε με.Γιατί οι 10 δικοί σας κάνουν 1 από τους άλλους.
Μια απελπισμένη δημοτισα.
Εσυ ο 9.49 μαλλον καλοπληρώνεσαι αλλα μόλις την φας απο τον αχρηστο μην βάλεις τα κλάματα...
ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ. ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΒΡΟΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΚΑΘΕ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΩ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΣΟ ΧΥΔΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΝΤΙΜΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΜΑΙΤΟΥ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ.
Και γιατί έξυπνε δεν ψηφίζεις συριζα??????????????????
μας έπεισες φίλε των 01:45:00
βολεμένε
Γιατι διαχειριστα διεγραψες δυο φορες τα σχολια μου?Μηπως σε πειραζει η μηπως ειναι αληθεια?
Δημοσίευση σχολίου